Doctor Yourself

Thursday, June 21, 2012

Castele de piatra

                                Cine sare multe garduri, capata un par in coor :


Cind iesim din Hanksville, de o parte si de alta a soselei intalnim castele din piatra sculptata. Arata de parca "cineva" ar fi trecut cu laserul peste ele, si ar fi imprimat aceleasi model, la nesfarsit :


                                 In poza par mici, insa erau stanci foarte inalte


Gasim castele de piatra, pe ambele parti ale soselei , intinse pe zeci de kilometri. Din pacate, pe partea dreapta batea soarele exact in obiectiv, si n-am putut fotografia.








Pot sa jur ca-i aceeasi stanca , insa ... nu-i ! Astea sunt stanci diferite, pozate la distante de kilometri, una de alta .






              Din cand in cand, intre doua castele, erau presarati megaliti :


                                                          detaliu :







Dupa ce trecem de castelele din piatra, vedem un soi de platou de stanca :




GPS-ul nostru era mai derutat decat noi, si ne-a trimis sa facem o partida de of-road prin dunele de nisip, in care am ramas intepeniti ( Jeep 4x4 ). Am sapat ca niste cartite in nisipul fierbinte, sa putem despotmoli masina. Aveam in portbagaj, just in case, niste folii de polistiren de pus sub roti : ne-au fost de foarte mare ajutor, ca am iesit imediat din nisip.
   OK, ne-am prins : wrong way !
Pentru o imagine mai clara : era atat de cald afara, ca Omul Meu s-a atins de tabla masinii, si i s-a facut basica pe deget ! S-a ars de parca ar fi pus degetul pe soba ! Si da, era in plin pustiu, fara semnal la telefon ...


                          Daca tot am venit pana aici, sa admiram peisajul :


No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.