Doctor Yourself

Saturday, May 12, 2012

Maratonul masturbarii

                     Nu dati cu pietre, ca n-am inventat-o eu : asa scrie la ziar !


Pe aici prin Rai, unii doneaza bani pentru organizatiile de caritate, iar altii se masturbeaza in cinstea caritatii : fa-o acum, ca-i pentru o cauza buna !


Maratonul anual al masturbarii, e destinat sa stranga bani pentru caritate si sa celebreze arta iubirii de sine ( as zice ca arta sexului singuratic ) si are loc pe 26 may. Scopul este sa elibereze populimea de false pudori si de vinovatii inchipuite .


Maratonul face parte din luna masturbarii ( may ) si secelebreaza in 6 tari . Mai mult de 1.500 de oameni au participat oficial, incepand cu 1998, insa presupunem ca milioane de alti oameni, au celebrat masturbarea in stil propriu, in fiecare zi ...


Sunteti nedumeriti cum functioneaza organizarea ? Simplu : descarci un formular de participare, de pe saitul organizatorilor, si completezi constiincios acolo, de cate ori pe zi si mai ales, cat timp te-ai delectat cu sexul singuratic.
   Nu va panicati, ca nu exista juriu sa va judece performantele ! In plus, aveti libertatea sa participati l amaraton, din orice loc v-ati afla : din intimitatea casei, sauna de la sala de gimnastica sau unde va mai apuca nevoia ...


Participantii sunt incurajati sa publice pe Twitter, performantele atinse in cursul fiecarei zi : inclusiv numarul de orgasme ! Sunteti ingrijorati ca maratonul e doar pentru barbati ? Nu e cazul :  noi nu discriminam pe nimeni ! In concurs se pot inscrie oamenii de toate sexele , pot folosi orice stiluri si tehnici doresc : important e sa se siumta bine si sa se bucure !
   Warning : aveti de grija sa nu va bucurati prea repede si prea mult de unii singuri !


Da, castigatorii vor primi si premii in jucarii de la sex shop, desi au demonstrat deja ca s-au descurcat  perfect si fara ele ...


7 comments:

  1. Mi-am notat data in agenda sa nu uit ! Ah, uite tocami ce se mai sarbatoreste pe 26 mai: ziua Insanatosirii Nationale (National Day of Healing) in Australia, (desi e re insanatosirea relatiilor cu aborigenii nu insanatosirii personale), ziua Mamei in Polonia, ziua de nastere a printului mostenitor al Danemarcei, Frederick, conte de Montpezat, (ff sexy ! poza e buna eventual de folosit in maraton, si uite e casatorit tocmai cu o doamna din Australia, de profesie consultant marketing, pe care a intalnit-o intr-un bar cu ocazia JO de la Sidney), ziua sf Zaharia, episcop al orasului Viennne din Galia, de pe langa Lyon, martirizat sub administratia binecunoscutului imparat Traian, si ziua sf Lambert de Bauduen, episcop al orasului Vence de pe langa Nisa, orfan de mama si crescut de calugarii benedictini de la varsta de 12 ani in sus ! Ce de idei bune pt a sarbatori acea zi in mod onorabil si imaginativ ! (mie personal imi place sa-mi fac fantezii diverse despre diverse personaje istorice sau mai larg cunoscute public din diverse reviste, costumate in moduri cat mai interesante, cand ma angajez in acest fel de activitati.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am fantezii legate de un singur barbat : da' necostumat chiar deloc ... Pe cuvant ca as sarbatori non-stop, nu doar de 26 mai !

      Delete
  2. Festivalul sexului singuratic, inca o idee buna de marketing :))

    ReplyDelete
  3. Nu pot sa spun decat ca a inebunit lumea si nici eu nu ma simt prea bine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu cred ca n-avem nici o sansa sa scapam cu mintile intregi din Rai ...

      Delete
  4. Ai sa-mi bag ...Pardon, ai masturbam-as...Maine ,poimane cine stie ce naiba mai celebram. Tragerea apei la closet. Asta ca sa ma exprim eufemistic.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.