Doctor Yourself

Saturday, May 26, 2012

Fun pair !


Indienii lovesc din nou : cu anunturi matrimoniale !
Baiat frumos, made in Punjabi, cetatean american, am job federal ,cu salariu din 6 cifre, caut femeie : exclus materialistele .. .


" Soacra cu 3 nurori", varianta indiana : familie care isi apara traditiile din Punjab, cautam mireasa pentru baiatul nostru de 38 de ani. Fata, musai sa nu fi fost maritata niciodata ( daca se poate, fata mare ) si musai sa fie non-vegetariana : promitem ca nu ne amestecam in viata lor ( doar in patul si farfuria lor) !


Varianta Alba ca Zapada : cautam barbat, pentru fata noastra de 38 de ani, nascuta in USA si divortata .... inocent ! Aparam pe baricade inocenta fetei noastre : nu acceptam nici un barbat care n-are Greencard sau cetatenie americana, ca'i plina lumea de profitori .
     Dragostea se stinge in absenta Greencardului : din prea multa inocenta...


Cautam barbat pentru fata noastra de 27 de ani, nascuta in USA : barbatul sa fie din zona Los Angeles si musai sa fie din profesionist nascuti in USA !


Baiatul de 36 de ani, proaspat ras, e reincarnarea modestiei : pentru ca n-are nici un fel de pretentie, nu ne spune ce vrea si ce cauta. Presupun ca ii este perfect egal daca isi gaseste o femeie sau un barbat ...
    In schimb, ne spune cum are el o " Deplomaa " in Business Management : probabil asta e motivul pentru care lucreaza ca sofer pe autobuz ...


"Canadian dream" : copiii mei ( 28 si 31 de ani ) traiesc in India si viseaza sa se mute in Canada . Casatoria poate o oportunitate fantastica : asadar, cautam parteneri stabiliti in Canada , sa-i scoata pe copiii mei din foame ...


Reincarnarea virtutii, negresa de 50 de ani, renascuta intru slava lui Gizas, caut barbat pentru prietenie. Prieten-prieten, da' musai trebuie sa aiba in minte sa ma ia de nevasta, ca altfel imi iau jucariile si plec .
 Sexul inainte de casatorie e prohibit : de catre Gizas, se stie ....


       Familie hindusa, liberala, cauta nevasta pentru baiatul lor de 32 de ani .


Zice aceeasi familie, cum casta si religia NU conteaza. Pai daca nu conteaza, de ce ai tinut sa-mi precizezi, in mod special ca esti hindus ? Who care ?
Asta-i exact ca in jocul ala pentru copii " cine zice, ala e ... "


Pe cel mai frumos barbat din lume, l-am intalnit eu, personal. Si acum l-am descoperit pe barbatul ideal : inalt, frumos, plin de bani, sportiv, iubitor de arta si calatorii, stilat, sociabil si tot ce-ti mai doreste inima. All inclusive !
    Mai mult decat atat : e singur si asteapta sa-i scrii ...


1 comment:

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.