Doctor Yourself

Saturday, May 5, 2012

Falun Dafa Parade

                                               Imbracati-va hainutele sexy :


             Incalecati pe motoreta electrica : stim doar ca trebuie sa fim greeen ...



                     .... ca mergem la primarie, la parada chinezilor de la Falun Dafa :


                                          ..... si speram ca o sa fie fun !


                                     Langa primaria cea noua, e primaria veche :


Noroc ca a dat un strop de soare ( tot e frig ca dracu' ) ! Oamenii strazii sunt bucurosi sa doarma pe iarba .

Chiar la colt, politia s-a asezat strategic. Ii cunoastem de aici  http://filosofiepebordura.blogspot.ca/2012/05/serve-and-protect.html


                                       In fata primariei, lumea hranea porumbeii :



Vreti o felie de tort ? Gratis ! Tort cu frisca de plastic si fructe :  indigestie garantata !



                            Pe scena, program artistic cu pradei care danseaza.


Ni s-a spus ca azi e ziua maestrului, asa ca sarbatorim 20 de ani de Falun Dafa . Si acum repetati dupa mine " Falun Dafa is good ! "  Repetam o data, de doua ori, de trei ori, ca la licitatie ... Mie imi miroase a spalare de creier , tipic sectant .


Yeees ! Hip-hip, uraaa ! Resposabili cu galagia, dupa fiecare prezentare pe scena( erau mai multe grupuri de aplaudaci, raspanditi prin fata scenei )


 Pe scena, dansul din gradina de bamabus, in ciripit de pasarele :


 Si apoi un soi de dans muncitoresc ( cum faceau brigazile artistice din Epoca de Aur ), doar ca in varianta cu puradei :


 Urmeaza un imn compus in cinstea evenimentului : cantaretu' nu stia versurile, insa le canta direct de pe telefon ... Si nu, nu canta in chineza ...


Yes, Falun Dafa is good . Stim deja. Eu asa vrea sa stiu la ce e bun Falun Dafa ...


                       Asa ca dam o tura pe la tarabele responsabile cu propaganda :


                      Aveau pe tarabe asa : curs de dans chinezesc la nivel de baza


                                        Sa citim despre melodii celeste ...


                               Sa decupam hartie colorata si sa facem floricele :


Sa invatam sa impletim ciucurasi colotari : va punem la dispozitie toate materialele necesare. Plus documentatia !


Falun Dafa ne invata sa desenam, sa impletim, sa cantam si sa dansam ... eu cred ca astia ori au dat in mintea copiilor, ori se distreaza pe socoteala noastra !
In treacat fie vorba : voi ati inteles care-i treaba cu Falun Dafa ? Nici eu !


                                        Sunteti gata sa incepem parada ?


                                            Falun Dafa in Canada :



                                         Falun Gong e persecutat in China :


De aunde au aparut atatia chinezi, n-am idee , ca in fata primariei erau o mana de oameni doar ...

                            Ajutor pentru memrii familiilor arestati in China


               Sustinem chinezii care vor afarsitul regimului comunist din China


                                      Yes, Falun Dafa e minunata :



                                    Carul triumfal, cu nelipsitul dragon :




2 comments:

  1. Am fost in gasca de prieteni Falundafisti, am incercat si eu, totul a fost ok pana am inceput sa pun intrebari incomode si sa ma indoiesc de niste povesti...adica destul de repede.Ce mi s-a parut amuzant era sa ma apuc sa fac propaganda pentru salvarea chinezilor cand eu nu am incercat sa-mi salvez intai propia natie. Acum astept sa vad care dintre noi o sa traiasca mai mult, sic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu pariez pe chinezi, ca asta au antrenament sa supravietuiasca cu doua boabe de orez pe zi !

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.