Doctor Yourself

Sunday, May 13, 2012

Double Hapiness

Azi prospectam reclamele cu care ma spameaza supermarketurile. Nu uitati sa va ungeti cu uleiul sfant, ca sa nu va ia cu dureri de cap : ca nu se pot abtine sa nu isi dea in petic, nici macar in reclame ...
   P.S : Sa stiti ca nu le-am colectionat de-a lungul timpului. Pur si simplu asta am gasit un cutia postala, asta am pus pe blog : de fiecare data scriu astia tampenii in fluturasii lor de reclama !


        Mai intai isi da in petic, Sobeys-ul , supermarket de fite si foarte scump :


Ne imbie sa cumparam de la ei fursecuri ( cookies ). Doar ca... au uitat sa ne spuna si cat costa !


Vedeti vreun pret ? Nici eu ! Da' ce mai conteaza, cand mai primesti un fursec gratis, daca vei cumpara unul ... Ba mai primesti si 25 puncte bonus, pe cardul Sobeys. Eu incep sa suspectez ca fursecurile alea ar fi gratis ...


                                         Nici chinezii nu's mai breji ...


                                       Chinezii au oferta la ... spaghete !


Da' uitati-va mai bine la "spaghete" : astea-s macaroane, melcisori, toata ziua !
Macar astia au o scuza, ca's chinezi si nu stiu ce-s alea spaghete : ei cunosc doar noodles ...


Tot chinezii pretind ca vand caju....crud ( raw ). Pai nu exista asa ceva ! Caju are pielita aia toxica , si ca sa il poata decoji in siguranta, il aburesc, oparesc : adio raw ...
   Da' sa nu mai spuneti la nimeni ! Canadieni oricum habar n-au ce baga in gura, asa ca ii pacalim pe raw-isti ...


Eu le sterg chinezilor, toate pacatele, pentru ca au facut reducere la durian : orgasm culinar garantat !


                                                Exact : dubla fericire ....



Urmatorul flyer e de la Marcheleo's, care vand conserve ( "mancare" ) italienesti : 


Astia chiar incearca sa ne prosteasca pe fata. Eu inteleg ca, majoritatea canadienilor n-au nici cea mai mica notiune de nutritie, fie ea cat de rudimentara, insa nu-i toata lumea dusa cu pluta prin Rai !
   Chestia asta e mult prea gogonata : carne fara gluten ! Da' unde au mai intalnit ei carne cu gluten ? Bineinteles ca ORICE hoit NU contine gluten : egal ca-i de la voi sau de oriunde ...


Mda : vor sa ne duca cu presul, in mod intentionat ! Si carnatii sunt fara gluten !


Tot ei ne vand ... piept de pui natural ! Eu inteleg ca pentru comerciant, eticheta cu " natural" e closca cu ouale de aur, insa pui artificial nici ca am intalnit vreodata !

Vedeti ca ati uitat sa scrieti pe ulei, ca e "cholesterol free " !  ( nu ca ar exista vreun ulei care sa contina colesterol ) ...


Deci dupa ce ca au incercat mai sus sa-mi vanda gogosi, numai ca sa ma determine sa cumpar de la ei .... teapa ! Ca la sfarsitul flyer-ului , imi spun foarte clar ca n-am voie sa cumpar cat vreau eu, ci .... cat vor ei ! Adica reducere-reducere, da' cu masura ...

Cum reusesc unii sa-si faca reclama negativa, fix in fluturasii de reclama ? Asta chiar ca e o performanta greu de atins ...


3 comments:

  1. probabil vor a zice ca nu au adaugat la carne diversi aditivi care pot contine gluten

    http://www.livestrong.com/article/28338-list-foods-meats-gluten/

    Meat sources of gluten include self-basting poultry, imitation bacon or seafood, luncheon meats, hot dogs, sausage, crab cakes, meatballs, meatloaf and processed or imitation meats. Many of these meat products contain added ingredients or fillers that include wheat gluten. Textured vegetable protein is used in many meat substitutes and that contain wheat as well.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Adica ar veni un soi de : carnatii si sunca noastra sunt falsificate cu produse care nu contin gluten ... Si mai bine !

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.