Doctor Yourself

Sunday, March 25, 2012

Pretioasele ridicole

Iubesc oamenii misogini si le dau dreptate in procent de aproape 100 % ( ca sunt si femei inteligente, da' mai rar, asa... ). Nu-i inteleg, insa ii compatimesc sincer pe barbatii care au langa ei niste toante : n-am sa inteleg in veci de ce le convine sa traisca langa asa ceva ( oricat de fierbinte le-ar fi amorul ) .
E limpede ca detest miorlaiala muierilor care n-au altceva de povestit decat moda, farduri, de cate ori s-au rahatit plozii, ce-au facut de mancare, cat de tare se plictisesc ele si ce au mai agatat .
   Baiat haios si misogin , care face super glume la adresa miuerilor toante ( numai eu stiu cat am ras ... ) http://unporc.com/

Ziarul din Rai imi da apa la moara si pretinde ca ma invata cum sa citesc prinrtre randuri, ceea ce spun mironositele canadience.
Ce nu-mi spune ziarul, este de ce trebuie mierile sa foloseasca limbaj codat, ca sa comunice cu lumea normala ( la cap ... ) ? Adica ce bai au ? Le e jena sa spuna clar si drept in fata, ce au de zis ? Au impresia ca traiesc ca'n filmele cu spioni, si simt ca e nevoie sa vorbeasca in coduri ?
   Da' barbatii cu ce au gresit asa de tare, ca trebuie sa stea saa le decodeze lor limbajul ? Prost trebuie sa fie ala de se preteaza la jocuri d'astea infantile !


Madam care scrie articolul, spune ca vre asa vina in ajutorul barbatilor ( fraieri ), cu un ghid de decodare a limbajului femeilor. Ca asa's femeile ( alea de care rad misoginii - zic eu ... ) : ceea ce spun e cu totul diferit de ceea ce gandesc ... iar cineva trebuie sa faca lumina, ca ne facem din vorbe ...
   Autoarea canta si tot ce descanta : citeste si nu lua prea in serios ce vei citi, ca nu-i litera de lege ! Cu alte cuvinte .... nici macar decodorul nu e sigur 100 % ca functioneaza. Mai bine dai cu banul, ca sa afli ce voia de fapt sa-ti spuna mironosita ...

Sa ....decodam ! Cand o femeie iti spune ca " sunt bine ", de fapt ....nu e deloc bine. Ca atunci cand o femeie e bine, o sa-ti spuna ca e "amazing" , " great" si alte superlative. Adica o sa-ti spuna orice, numai care-i realitatea ....nu !
Da, e complicat sa zici ca esti bine sau nu esti bine, in acord cu realitatea. Insa e mai interesant cand vezi pe cineva incercand sa-ti faca mofturile ....


Cand o femeie iti spune ca ii place cu adevarat parul tau, de fapt, vrea sa iti spuna .... sa te tunzi ! Eu am o nedumerire : cand chiar ii va placea parul cuiva, in ce termeni o sa-i spuna asta ? Ca m-am confuzat definitiv ...

Cand o femeie te intreaba daca mai vrei sa va intalniti diseara, de fapt ... ea nu vrea sa va intalniti ! Pentru ca, daca ar vrea cu adevarat sa va intalniti .... nici nu te-ar mai intreba daca vrei, ci te-ar intreba direct UNDE va intalniti ?
  Mai simte cineva ca i s-a transformat creierul intr-un labirint ? Cum o fi sa traiesti in pielea uneia care nu isi permite sa spuna ce are de spus ( in limitele bunului simt, of corse ) ?


Cand o femeie iti spune ca are multi prieteni barbati, in traducere, inseamna ca alte femei nu suporta sa stea langa ea. Ca ea are inabilitatea de a se adapta intre muieri. Apoi, eu zic ca e firesc sa fie asa : greu gasesti o femeie inteligenta, langa care sa te simti bine, in loc sa stai sa-i asculti tampeniile . Si care sa nu-ti poarte ranchiuni ascunse, sa iti spuna direct ce are de zis, sa  nu pozeze in mironosita si tot asa.
   Any time, un barbat e preferabil ca prieten ( in general vorbind ): cu barbatii, diferendele se transeaza clar, pe fata si se rezolva tot asa, fara sa-ti poarte nimeni sambetele. Si nici nu te obosesc cu ifose muieresti.

Cand o femeie iti spune ca nu intelege care-i treaba cu Ryan Goseling .... cu siguranta te minte ! Toate muierile sunt lesinate dupa nenea asta : eu l-am cautat pe Google sa vad care-i treaba, si n-am vazut decat un gansac alb ! Asta-i faimosul playboy ? O gasca ? !


Apoi decat o muiere d'astea cu limbaj codificat, care sa-mi scoata par alb, incercand sa pricep ce vrea sa zica ( sau sa ascunda ) .... mai bine imi iau o matza ! Ca asa se jura expertii canadieni, camatza ma relaxeaza si ma calmeaza .. sanatatea garantata ...

3 comments:

  1. GOSLING ala nu-mi spune mai nimic. Ma rog, nu e de lepadat, dar de aici si pina la mare gagiu nici nu poate fi vorba. Da' greu cu imbecilele...

    ReplyDelete
  2. Pt. o femeie este mult mai bine sa aiba un barbat ca prieten, vorbesc si din proprie experienta. Ce face o femeie alteia nu mai e un secret de mult. Sa lucrezi cu femei - eventual toate in acelasi birou - e un adevarat cosmar.

    ReplyDelete
  3. Mie imi zici ? Am avut o cancelarie plina cu muieri ( doar doi barbati ) : era viespar acolo. Plus circul de rigoare, lucraturi pe la spate, etc.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.