Doctor Yourself

Monday, March 26, 2012

Caut 2 carti !

Caut doua carti : le are cineva in computer, sa mi le trimita si mie ? Stie cineva vreun sait, vreun torrent de unde se poate face download ?
Da, stiu ca se pot cumpara : o sa le cumpar doar daca nu le gasesc pe gratis ( rusinica nsului si obrazului ! ), ca prefer sa-mi cumpar ciocolata din banii aia ...
Astea's cartile ( fiecare cu nebunia lui ), poate stie cineva ...

http://www.theorionzone.com/eye_phoenix.htm

http://www.theorionzone.com/outline.htm

4 comments:

  1. http://www.firstload.com/?uniq=8994f715fcc811d3&log=47382&fn=eye+of+the+phoenix+gary+david+free...
    Incearca aici.

    ReplyDelete
  2. Multumiri ! ( deja eram convinsa ca nimeni nu-l pirateaza pe nenea asta ).
    Nu merge ! Am dat click pe download si nu se intampla nimic ( am incercat in 3 browsere diferite ). Nu ma lasa sa o iau. La tine merge ? Mi-a scapat ceva ?

    ReplyDelete
  3. Eu nu l-am incercat, pt ca cerea sa-mi fac user si parola, si scria acolo ca ai acees liber 15 zile si 300 giga. Speram ca iti poti face username si parola si sa scapi free of charge.

    ReplyDelete
  4. Am incercat eu sa-mi fac cont, insa imi cerea datele personala si ... numarul cartii de credit, desi spuneau ca nu taxeaza nimic. Da' vor cartea de credit, doar asa...
    Asaca am renuntat.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.