Doctor Yourself

Saturday, February 4, 2012

Pisi zglobie

 Asta e din ciclul " Batranete, haine grele... "

Zilele trecute am fost sa iau ziarele romanesti de la Pioneer Delicatessen, magazinul romanesc de aici http://filosofiepebordura.blogspot.com/2012/01/pioneer-delicatessen.html: for fun ...Oh, da ! Au anunturi matrimoniale ...

Daca n-ar fi mentionat ca-i vorba de o "doamna", ma jur ca as fi crezut ca-i anunt de adoptie pentru o matza ! Sa ma explic : sunt zglobie, supla, ochii catifelati, piele ca neaua, educata (la cutia cu nisip ) ...
Holly Shit ... cat de zglobie poti sa fii la 60 de ani ? Inteleg ca doamna e o pisica aristocrata, ce cauta un domn cu portofelul gros, dupa cum singura si-a expus preferintele : " cu casa, venit foarte bun ". Si neaparat canadian.
    Eu astept cu interes continuarea : love-story ...


Domnul cu suflet nobil, ne spune ca are in jur de 60 de " primaveri " . Mititelu' de el, eu ma jur ca alea's "toamne" toata ziua ...
Eu cred ca ar putea sa o sune pe Pisi cea zglobie de mai sus ....


12 comments:

  1. Cine a zis ca pe ce imbatranesti dai in mineat copiilor se pare ca nu s-a inselat deloc. :)

    ReplyDelete
  2. In plus, doamna vrea un vorbitor de...maghaira??? Ce limba e asta? Nu are sanse sa gaseasca asa ceva...
    No, pai daca stimabilii canadieni profita de munca romanilor, noi de ce nu ne-am marita babele absolute cu mosii lor?

    ReplyDelete
  3. "Modernista". Hai ca e tare! Vai de mama lor!

    ReplyDelete
  4. Tare anuntul doamnei! Domnul are ceva probleme cu gramatica, dar sa stiti ca am cunoscut persoane care resimt singuratatea. Si e mai acuta la batranete. Doamna insa, a ramas materialista convinsa.

    ReplyDelete
  5. Toti resimtim singuratatea ( intr-un fel sau altul ), mai ales in Rai, unde alienarea e la cote maxime. Insa de la singuratate la anestezierea simtului ridicolului .... cale lunga !

    ReplyDelete
  6. Pfff.....sistemul tau de comentarii e imposibil.
    On topic: Porc simpatic, tinerel, bun ascultator (mai putin de manele), de incredere, bautor profesionist de bere, caut femele pentru obtinere cetatenie UK, Australia, NZ sau US. Se baga careva ??? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da' ce bai are sistemul meu de comentarii, ca nu s-a mai plans nimeni ? Ce nu functioneaza ?
      On topic : bursa casatoriilor pentru acte in Canada -USA, incepe de la 10.000 $ in sus ...

      Delete
    2. Asa mult? Unchiul meu s-a insurat cica cu una canadiana, i-a gasit-o sora-sa, a prezentat-o ca iubita pe aici, apoi au divortat in Canada dupa cateva luni :))
      Dar nu stiam ca este asa scumpa afacerea matrimoniala...

      Delete
    3. Inaintede criza, mie asa mi-a trecut pe la ureche ca ar fi preturile. Acuma ca e criza, poates-a mai ieftinit ...
      Mult nu este, daca ne gandim la cat de scumpa e viata aici, si la responsabilitatile care si le cel care sponsorizeaza : dupa divort, daca romanul nu isi gaseste job, canadianu' ii plateste pensie alimentara. Canadianu' care sponsorizeaza se angajeaza pe semnatura in fata statului canadian, ca vreo 2-3 ani o sa intretina pe romanul sponsorizat, dac el nu-si gaseste job.
      Si daca romanul vine in Canada, si n-are chef sa munceasca 2-3 ani ...esti bun de plata ! O sa platesti mai mult decat aia 10.000 care i-ai incasat ...

      Delete
  7. Eu raman principial si in aceste cazuri tot pro-casatorie, indiferent de varsta sau preferinte gramaticale !

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Caut, da' stii care-i problema ? Ca de cand am pus anunturile pe blog,romanasii nu mai dau anunturi matrimoniale in ziarele romanesti ! ( comunitatea imi cunoaste si imi detesta blogul ).
      De atunci si pana acum, am gasit doar ... 2 anunturi ! Si citesc regulat ziarele, ca poate-poate ...

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.