Doctor Yourself

Sunday, January 1, 2012

Shopping Mall

                                              Plecam de acasa ?


                    Imbracati-va pijamaua preferata, ca plecam la cumparaturi !


                                     Plecam in USA ! Vrei calule, ovaz ?


Mergem in mall, poate reusim sa gasim vreo haina care sa arate cat de cat onorabil. Stiti deja cat de oribile sunt hainele din North America : urate cu crengi uscate ! Imi caut o haina de primavara, mai groasa, de vreo 2-3 ani si incxa n-am gasit. Nu mi-am gasit nici gentuta cross-body macar de un minim estetic : toate sunt din musama tare ca tabla, cusute cu ata alba ( indiferent de culoarea gentutei ) si cusaturi cu pas mare, horror.

Constat ca americanii nu si-au impopotonat magazinele cum au facut canadienii. Si nu-i nici isterie prin mall . Nici rafturi goalite de marfa .


                            Decoratiile ... decente. Cate un bradut si cam atat .


                                            Sau braduti din carpite :


                   Un Craciun subacvatic va intereseaza ? Cu stelute de mare ...


                                    Ori poate preferati stelutele ... de carton ?


                                  Sau poate vreti un Craciun ... tropical !


                                     Eu vreau sa-mi cumpar gentuta : cadoo !


          Erau niste uratenii de cosmar : nu le-as purta nici sa mi le dea pe gratis


                   Daca nu vreti gentute, poate vreti vreun "rucsac" ... cu ochi !


                                  Voi v-ati imbraca in asa ceva ? Nici eu !


                    Nu, nu's zdrente de la second hand, ci haine noi, de firma ...


Astea de pe manechine, erau cela mai aratoase haine din tot magazinul : de asta le si afisasera la intrare ...


   Are rost sa mai pierdem vremea prin mall ? Ca n-am cumparat nimic, nimic !


                                      Mai bine  ... plimbam catelu ' ... are si lesa ...


         Cineva a scapat in raftul cu papusi : si e dezamagit ca jucariile sunt urate ...


     Las' ca poate o sa aiba mai mult noroc, atunci cand o sa vina Mos Craciun !


Mergem in Walmart sa facem cumparaturile ? Preturile sunt la jumatate la multe chestii ...

         12 oua ... 1,49 $ . Aceleasi oua, de aceeasi calitate, costa 3,50 $ in Rai .


Unt nesarat 454 gr, costa 2,54 pret normal ( nu e la oferta ) : in Rai il cumparati cu 4,50 ...

                                            Burete ... cu maner, vreti ?


Spalare de creier in stil american : donati bani pentru ... ( nu mai conteaza pentru cine, pentru ce ), si va vom pune la panoul de onoare ! Exact ca la gradinita !
Panoul de onoare, era afisat pe perete, chiar la intrare in magazin ( de parca m-ar interesa cine a donat bani ... e irelevant, nu-i cunosc )


Asta e " hartiuta" de donator, pusa la panoul de onoare : li s-a oferit " onoarea" sa se semneze pe peticul ala de hartie ( contra...donatie in bani ) ! Halucinant !


Cam asta a fost tot : n-am cumparat nimic interesant. Si inapoi la canadienii cei impopotonati de Sarbatori ...

Cadoo de Anul Nou ( cu dedicatie pentru aplaudaci ) : va puteti uita la poze interesante din orasele canadiene ( sunt aranjate pe orase ). Courtesy Anonimului Venetian, care ne-a dat link-urile ! 



14 comments:

  1. Din curiozitate, ca mi-a fost lene sa verific pe site-urile respective, in Canada au filiale Nordstrom si Saks Fifth Avenue ?

    ReplyDelete
  2. P.S. Stiu ca un site misto cu genti si accesorii mai de calitate dar cu ceva reducere e Bluefly dot com, plus ca e posibil sa cumperi on line si direct de la Macy's, Bloomingdale's, Neiman Marcus, Bergdorf Goodman, Barneys New York, toate magazine cu produse de calitate. Eu am cumparat de la toate astea on line pana acum, in afara de Barneys New York, si nu am avut probleme deosebite. Nici nu merita sa mergi, cred eu, la mall-uri decat pt chestii care trebuie probate neaparat. Dintre astea care chiar trebuie probate, in Norvegia e o adevarata problema gasirea de incaltaminte de calitate. Zau, sunt aproape convins acum ca trebuie sa ma duc neaparat in alta tara ca sa-mi cumpar pantofi.

    ReplyDelete
  3. LOL ! Adevarul e ca genti nu am cumparat ! Doar curele si portofele, cosmetice, camasi, cravate, chestii din astea la care stiu deja masura sau brandul preferat si pe care nu le probez nici in magazine. La genti poate fi o problema, intr-adevar, daca vrei sa le tii in mana sa le vezi cum le functioneaza fermoarele, etc. Dar daca stii deja dinainte vreun brand preferat, poate ca si brandul respectiv are deja site cu vanzari directe on-line, si nu mai trebuie sa te chinui la mall. Intr-adevar mall-urile, mai ales in preajma sarbatorilor scot ce pot ele mai prost de care efectiv vor sa scape pana nu vine stocul nou de marfa de primavara.

    ReplyDelete
  4. Si Target are uneori, daca ai noroc, accesorii accesibile ca pret si totusi de calitate, dar nu din alea durabile desigur, doar asa din alea care dureaza un an-doi max.

    ReplyDelete
  5. Negru' cu ciinele face toti banii. The best!

    ReplyDelete
  6. Eu nu vad nimic rau in pozele alea. Din comentariile tale Tzipi, inteleg ca ceva te nemultumeste. Ce anume?

    ReplyDelete
  7. De alea doua branduri de care vorbesti, n-am auzit in viata mea.Target-ul are numai marfa din asta horror, ca l-am vizitat deja.
    Genti de firma nu cumpar : consider ca nu merita atatia bani, o amarata de geanta.

    ReplyDelete
  8. se ingroasa gluma in america, latinoshii si neggger-ii nu mai vor sa lucreze platiti cu nasturi de maieu in loc de bani
    atunci se publica in ziarele din tzari bananiere precum si romanika articole de acest gen:
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/povesti-de-peste-ocean-studentii-romani-vor-la-munca-in-america-959760.html
    Cat de kretin poti sa fii sa inghiti asemenea povesti si sa ajungi tu cu universitate coleg cu Bubba??? Aaaa o sa sara toti blah blah ca munca si munca si visul american si aiciea totzi munceshte si avem cashi si mashine ....no tengo dinerro sorry Bubba o sa muncesti singur cu fratii tai din partea mea...

    ReplyDelete
  9. @Anonimul cu Bubba

    Si in Romania ce sa faca studentii aia romani? Unde sa munceasca?

    ReplyDelete
  10. Re pantofi si alte accesorii din piele, inclusiv genti. Da, este intradevar o problema gasirea unor chestii de calitate care sa fie si cat de cat accesibile ca pret deasupra paralelei 53. (Eu sunt la 58, aproape 59) !

    Dar sa stii ca daca ai pomenit de genti de "firma", eu m-am ghidat dupa ce caut eu la pantofi si portofele, si in cazul acestora din urma am remarcat, efectiv, fara sa vreau ca NUMAI anumite firme efectiv pot manufactura calitatea dorita respectiva. Poate la o geanta nu e asa de important, intr-adevar, sa fie ff durabila si buna la tavaleala si functionala si comoda, cum ar fi la pantofi de pilda, si, din punctul asta de vedere cred ca sunt de acord cu tine re ca nu e nevoie sa cumperi numai genti "de firma". De fapt mai toate au brand, dar poate nu e din ala mai cunoscut la nivel international sau de calitate superioara sau la moda prin reviste.

    Uite, ca acum azi tot nu am avut ce face la serviciu, chiar am inceput sa compar diferite branduri de genti de piele, si pot sa dau deja o concluzie preliminara re 2 branduri de genti de piele despre care eu cred ca sunt indeajuns de calitative re design si tavaleala, ca arata cat de cat normale si practice, dar care nici nu sunt super scumpe. Acestea ar fi Steve Madden tipul France http://shop.nordstrom.com/s/steven-by-steve-madden-france-leather-tote/3272654?origin=category&resultback=0 si, intr-adevar ceva mai scumpe Cole Haan, dar aici ai si ceva design de unde sa-ti alegi, (si precis arata calitative si durabile), http://shop.nordstrom.com/c/cole-haan/womens-handbags?origin=brandindex

    Stiu ca poate sunt mai scumpe totusi decat ai fi tu dispusa sa cheltui pe o geanta, dar astea chiar sunt de piele si chiar te poti baza pe manufacturier.

    NU incerc sa fac reclama nimanui, doar ca efectiv am avut timp azi de pierdut la serviciu si efectiv mi-a facut placere sa ma joc de-a uitatul la genti, ca nu ma mai uitasem de mult la acest fel de accesorii de piele, (eu fiind mai mult cu fetish de pantofi si de curele decat de alte chestii) !

    ReplyDelete
  11. PS In Danemarca se gasesc unele genti misto, cam plagiate ca design dupa Prada, dar desigur la 1/5 pret, si de piele. Dar nu mai tin minte brandul ca l-as fi spus din prima pe ala, chiar in loc de Cole Haan, care intr-adevar mi se pare usor exagerat de scump re ce ofera. Steve Madden mi se pare mai corect la pret.

    ReplyDelete
  12. Rudolph : Daca pot, evit produsele din piele. Iar la genti, chiar se poate evita.
    Intotdeauna cumpar genti ieftine,chinezesti dar care sa arate bine: mai mult de 20 $ consider ca o geanta nu merita. In Europa gaseam fara probleme, dar in Canada, toata marfa e hidoasa ( incluzand si marile branduri ).
    Din orice material ar geanta, dupa 2 ani de purtare, tot se va uza si va arata rau.

    ReplyDelete
  13. În poza a doua, am o nelămurire. De ce gen e fiinţa aia îmbrăcată în pijamale? Dacă e de gen feminin, e tunsă naşpa. Dacă e de gen masculin...nu înţeleg atracţia către pantaloni cu bulinuţe roz şi bluza trasă peste funduleţ...

    ReplyDelete
  14. Zappy : E femeie. Dupa freza, parea rocker, punker, ceva de genul asta.

    ReplyDelete