Doctor Yourself

Sunday, December 25, 2011

Parada Corporatiilor -1

Santa Claus comming in the town : asta e pretextul. Ca in realitate ... corporatiile coming in the town !
Impodobiti-va cu coarnele de ren, ca mergem la parada :


Nu uitati sa va luati o cafea fierbinte de la Timmy ,chiar in locul din care incepe parada. Nu va stresati ca e coada cam mare ...

 Minunati-va cati parinti si-au adus boracii cu ore inainte de inceperea paradei si ii tin in frig : cat e strada de lunga, vreo cateva staii de metrou ... ( era pe 20 noiembrie, cu 5 C afara ) ...


S-au dotat cu saci de dormit, scaune, biberoane cu lapte, tot tacamul ...


            Tiganie curata ce gasim aici : corturile mai lipseau !


Acuma, incercati sa gasiti un loc printre parintii isterici : urlau toti, ca puradeii nu mai pot vedea din cauza ta, ca esti mare si stai in picioare. si ca ei stau in locul ala de ore intregi, deci tu sa pleci, ca esti nou venit.


Vanzatorii profita de cretinitatea parintilor ( de a-si tine plozii cu orele in frig ) : le vand cafea, muffins si ciocolata calda ... ah-hoc !


                            In sfarsit ... deschiderea paradei :


                                        in sunet de fanfara :


Ocazie cu care am primit carti postale, ca sa i le trimitem lui Mos Craciun : cu dorintele atasate, desigur ...


                    si nici macar nu e nevoie sa-i cumparati timbru ...


                                  Dupa fanfara .... vine politia !


                                          politia calare ...


          Si in urma cailor ... vin clovnii insarcinati sa adune balega ...



                                 Urmeaza politia ... pe 4 roti :



Si acum, incepe dezamagirea : nu-i nici un alai al lui Mos Craciun ! E doar un soi de parada a corporatiilor, care isi fac reclama imensa cu ocazia asta. Nu, nu sunt orice corporatii, ci ... alea care ne spala pe creieri plozii, inca de la nastere.... cele care au drept target, plozii !
   Eu nu inteleg de ce parintii si-au adus plozii de buna voie, ca sa-i expuna unei avalanse de reclame : si apoi se mira daca incep sa chiraie ca vor la Mc'Donalds !


Fiecare corporatie venea cu logo-ul, panoul de reclama, insotit de maimutei de plus si carul alegoric ( tot reclama ).



                                  vulpite a la Happy Meals ...


                           Maimuteii va ureaza Happy Cristmas !


        Hilton e mai decent : defileaza doar cu panoul de reclama ...


          Titanii Quebecului nu stiu cine sunt, dar ne canta din fanfara ...


Pe Lowes ii stiti ? Aia care vand de toate pentru renovarea casei ?


Va ureaza un Craciun Magic: cu conditia sa va cheltuiti banii in magazinul lor

                       ... alaiul angajatilor, stralucind ... de fericire !


                                 Da, da ! Domnul arahida stie de ce ....


Printre corporatii, se mai strecoara cate o comunitate sau o scoala ..


                                Da, defileaza si presa  ...


                                             Va place lego ?



   Plodul vostru s-a saturat de lego ? Pai poate prefera filmul cu piticii ...ca tot vedem bannere cu reclama in tot orasul ...


 Mda, si eu cred ca se maimutareau degeaba. Ca plozii erau preocupati sa se tavaleasca, sa urle si si alte chestii. N-au percutat decat la clovni si la Happy Feet. 


Compania de jocuri pentru plozi, se straduieste sa-si agate clientii ...



           Ghinion, ca plozii erau complet apatici si amortiti de frig !


              Nici Zanele Roz n-au reusit sa-i scoata din apatie ...

cu atat mai putin iepurasii ... 


Si-a incercat norocul si Omul de Zapada .... tot fara spor si el ...


                  Supermarketul a incercat sa-i ademeneasca si el :


I-a invitat in barcuta .... tot degeaba ! Plozii tot apatici si dezinteresati erau.


                         Morcovi vreti ? Avem d'aia GMO, ca prin Rai ...


Si la urma, avem si o printesa ratacita. Poate din cauza ca avea rochia pe ... roti ?

25 comments:

  1. Coarne de ren ca în prima poză am şi eu.:P

    ReplyDelete
  2. Ce tiganarism, ce balamuc! Parintii plozilor sint buni de batut cu lantul si basca uda. Care e diferenta dintre astia, care-si scoala progeniturile dis-de-dimineata ca sa fie siguri ca sint spalati temeinic pe creier si cei care, in comunism, faceau acelasi lucru, dar pt. nesfirsitele cozi la diverse alimente?

    Lucisfera

    ReplyDelete
  3. ce tara de cacat,ce naspa,ce odios, dar vaaai noi de ce stam daca nu ne place?! eeiii ne alintam si noi un pic

    ReplyDelete
  4. Anonim : Noi stam, ca sa radem de retardati. Cu ce anume ti se pare ca ne alintam ?

    Lucisfera : si parintii aia sunt spalati pe creier, si au impresia ca e foarte ok. Am vazut bloguri ale romanilor din Canada, care au pus poze de la parada si erau umezi de emotie, despre cum au retrait ei varsta boracimii, cand au asistat la parada ! Si ce magic si minunat a fost ...
    Citeam si ma minunam si eu ...

    ReplyDelete
  5. Deci omul daca nu sta la coada obligat, sta la coada de placere...ce sa zic, speram sa nu apuc ziua asta!
    Am si eu niscai cunoscuti prin Canada si numai daca ii intreb daca e mai bine acolo se infoiaza. Asa ca nu-i mai intreb :D
    Sarbatori fericite in natura!

    ReplyDelete
  6. Konkursman : Uite ca eu vorbesc neintrebata despre Canada ( pe blog ), si nici nu ma infoiez ! Dimpotriva ... ma ofilesc ...

    ReplyDelete
  7. Si noi stam in Canada sa radem de alti retardati spalati pe creier de ideea ca totul in Canada e negru si miroase a kaka...

    Tzipi, din curiozitate, in care tara te-ai simtii mai bine? Exista vreuna pe pamant? Nu mai baga vrajeala cu statul in Canada de placerea retardatilor ca nici chiar plozii nu te cred... Nu mai tu stii ce te face sa te chinui stand in Canada, se vede ca ai suferinte mari pe aici...
    Vad ca de sarbatori ideile tale au atins cote apocaliptice.

    ReplyDelete
  8. Dar n-am afirmat ca stau in Canada de dragul retardatilor. Am zis ca stau la parada cu plozi, ca sa ma amuz de ei. Sorry ca n-am fost suficient de explicita !

    ReplyDelete
  9. Iar o dai la intors Tzipi? Te faci ca nu pricepi? Un anonim ti-a zis: "ce tara de cacat, ce naspa,ce odios, dar vaaai noi de ce stam daca nu ne place?! eeiiii ne alintam si noi un pic"

    Deci era vorba de Canada si nu de parada de Craciun.

    Iar tu ai raspuns:
    "Noi stam, ca sa radem de retardati. Cu ce anume ti se pare ca ne alintam?"

    Asa este, nu te alinti, esti insa masochista. Altfel nu inteleg cum poti sa stai intr-o tara in care te chinui atat de mult.

    ReplyDelete
  10. Nu o dau la intors :eu despre parada vorbeam. Este halucinant sa consideri ca traiesc intr-o tara, doar ca sa ma amuz pe socoteala retarzilor. Pai e plina societatea de specimene d'astea, astfel incat nu e nevoie sa ramai blocat intr-o tara anume, de dragul lor. Pe astia ii gasesti in orice tara te-ai duce !

    Painu stau de buna voie in Canada, nu iti face iluzii. Astept cu limba scoasa, momentul in care voi reusi sa plec de aici.

    ReplyDelete
  11. Si unde vei pleca? In care tara vei gasi numai lapte si miere? Pe Terra?

    ReplyDelete
  12. @Tzipi

    Daca zici ca "societatea e plina de specimene d'astea - retardate" ideile tale din care specimen fac parte? De ce crezi ca tu esti diferita decat ceilalti? Si tu ai aceasi ochelari de cal, si aia fumurii de vezi totul numai in negru si mai mult ai veleitati de epoca primitiva: lumea nu trebuie sa socializeze (ca este "retardata") ci doar sa traiasca retrasa in pesteri (sa nu te deranjeze pe tine prezenta lor, tu aflandu-te in turnul tau de fildes), si trebuiesc ingurgitate doar frunze si banane... Intoarcere la primitivism - asta este tot ce se desprinde din ideile tale aberante. Dupa sarbatori iti mai revii cat de cat din "starea de soc" in care te afli?

    ReplyDelete
  13. M-ai convins. Banuiam eu ceva, dar acum imi este confirmat ca frecventa perversiunilor sexuale, (desigur cele de nivel de joc consensual, nu din alea de tip patologic cauzator de suferinta celor implicati direct), in Canada e ceva mai mare decat in SUA. Efectiv am impresia ca frecventa asta chiar depinde de latitudinea aia nordica la mai sus de paralela 53 nord !

    Nu m-am decis inca daca asta are impact pe spectatori observatori accidentali (fara voie), sau re. economia si potentialul turistic al Canadei. Pe mine, de ex, chestia asta mi-i face simpatici pe canadieni, dar nu mi-as da banii pe vreo vizita turistica acolo. Daca vor sa vina ei la mine-n vizita pe banii lor e total OK insa.

    ReplyDelete
  14. Anonim : parerile despre propria persoana le pastrez pentru mine. Blogul asta nu e despre cat de minunata swau ne-minunata sunt eu. Deci ... relax !

    ReplyDelete
  15. Tzipi, asta este un subterfugiu sub care te ascunzi. Ideile pe care le aberezi te reprezinta, te dau de gol. Asta e si nu ma doare nici macar in cot cum esti tu si cine esti - eu discut ideile tale si normal ca ele te reprezinta.

    ReplyDelete
  16. Pai vino cu argumente in loc de epitete ! Ceea ce eu afirm pe blog, dovedesc cu statistica si articolele din ziar : ca nu le-am inventat eu. Tu vii si contrazici realitatea dovedita deja : fara sa prezinti nici o dovada, si nici macar un argument care sa stea in picioare.

    ReplyDelete
  17. Argumente zici? Pai cu ce sa incep ca toate comentariile tale sunt argumente. Hai sa-ti reamintesc doar cateva "perle":

    Plozii, impuiatul, mancarea otravita, Canada de kakao, oamenii retardati, nu citesti beletristica (nu are dialoguri si nici actiune ca sa poti sa o urmaresti), citesti ziare de kakat sau carti de specialitate din care nu pricepi nimic,"Niagaura" - ca la tine asa apare pe "ecran", nu vizitezi o tara decat pentru magazine si mancare (nu pentru peisaje, muzee - Doamne fere), societatea moderna trebuie stearsa de pe suprafata pamantului si sa traim ca in epoca primitiva fara socializare, retrasi in pesteri si rontaind la frunze ca la tine nu s-a inventat inca mancarea gatita, de cadouri ce sa mai spun ca habar n-ai ce sunt alea si care le este rolul psihologic (normal ca pentru tine psihologia este un kakat mai mare pentru ca tu nu pricepi nimic din ea oricat te-ai chinui) etc. etc. etc. Mai vrei si alte argumente? Iti mai dau ca tot blogul asta al tau e plin de ele - astea nu sunt epitete ci chiar ideile tale aberante.

    ReplyDelete
  18. @Tzipi

    Da-ti jos ochelarii de cal, nu mai citi ziare de kakao din care bagi tu la greu statistica si concluzii eronate, nu mai trunchia realitatea si mai ales nu mai crede ca toata lumea e tampita ca nu te cred nici chiar "plozii".

    ReplyDelete
  19. Anonim : eu tot mai astept sa vii cu DOVEZI si ARGUMENTE in loc de negatii, prin care sa dovedesti ca nu-i adevarat ce scriu eu pe blog si cum Canada e minunata.
    Ca pana acum n-ai facut decat sa vii cu negatii si epitete. E chiar jenant din partea ta.

    ReplyDelete
  20. Tzipi, viata este plina si de bune si de rele. Cand incepi sa le vezi numai pe alea rele automat eludezi realitatea si ai cosmaruri. Eu le vad si pe alea bune si pe alea rele.

    Lucrurile se vad raportat la experienta pe care fiecare o are in Canada. Te asigur ca experienta mea nu se potriveste nici pe departe cu a ta. Nu pot sa ma prefac ca imi este rau in Canada din moment ce nu este asa. Am job in meseria mea ce imi da si mi-a dat satisfactii profesionale si materiale deopotriva, duc o viata la standarde moderne, avansate si nu ca in epoca primitiva, merg la concerte, spectacole de teatru, citesc carti bune din beletristica si ultimele noutati din domeniul meu profesional, imi petrec concediile impreuna cu familia mea in Caraibe precum si vizitand Europa de Vest. Am o viata imbelsugata si material si spiritual. Nu pot sa mint si sa zic ca tine ca viata in Canada este de kakat. Nu am motive sa fac asta... Ca lumea nu este perfecta iar societatea poate fi imbunatatita, asta asa este. Nici noi, luati ca entitati separate, nu suntem perfecti darminte lumea, in ansamblul ei!! Este loc si pentru mai bine dar in nici un caz nu este totul numai in negru asa cum vezi tu lucrurile. Totul depinde pana la urma de experienta fiecaruia. Astea sunt argumentele mele.

    ReplyDelete
  21. @ Tzipi ;
    --
    --
    Tocmai tu vorbesti de "negatii si epitete"? E chiar jenant din partea ta sa nu-ti citesti singura propriile comentarii legate de plozi, toti oamenii retardati si batuti in cap etc. etc. etc.

    ReplyDelete
  22. Eu stiu ce scriu sistiu ca am pus si argumente si dovezi.

    Tu iarasi te-ai prezentat pe blog fara argumente si fara dovezi ? Ma refer la lucrurile alea bune care sustii ca le vezi ( eu sustin ca le inventezi, din moment ce nu poti prezenta nici o dovada ).

    ReplyDelete
  23. Ma intreb oarecum descumpanit, de ce oare pe mine nu ma baga nimeni in seama la fel de mult ca pe diversi anonimi...macar pe bloguri, daca in real life e prea mult sa cer asa ceva...desi, totusi, ma straduiesc si eu cat pot ?!

    Macar ziceti-mi si mie daca impresiile mele ocazionale sunt cat de cat corecte sau total aiurea din cand in cand, ca sa-mi pot imbunatati si eu performanta, sau sa ma decid daca sa o las balta.

    Canada, (inclusiv parerile si impresiile oamenilor despre ea, fie din interior, fie din exterior, la orice nivel de profunzime), desi nu sunt acolo si nu am fost acolo si nu cred ca o voi vizita vreodata, pe mine, totusi, ma intereseaza personal din cauza latitudinii geografice.

    ReplyDelete
  24. Marturisesc spasit ca eu nu prea inteleg mare lucru din ceea ce scrii. Nu ca nu te bag in seama : citesc tot ce comentezi.

    ReplyDelete
  25. Tzipi, dovezile mele sunt clare, palpabile. Tu cauti sa ma manipulezi spre ideile tale negre despre Canada. Nu ma poti prostii, cel putin nu pe mine.

    Ti-am spus, dovezile mele sunt:

    1) Jobul pe care il am in meseria mea si care imi aduce satisfactii profesionale si materiale;
    2) Standardul de viata modern, avansat pe care il am:
    3) Timpul liber pe care mi-l petrec dupa bunul meu plac precum si vacantele la care altfel nici n-as fi visat, pentru ca imi permit financiar.

    Toate acestea sunt posibile datorita societatii canadiene, in care traiesc si care mi-a oferit posibilitatea de a ma realiza din toate punctele de vedere. Societatea este altfel croita aici decat in Romania iar daca unii nu se pot adapta nu ma priveste pe mine treaba asta.

    Ti-am mai spus si nu vrei sa intelegi: totul depinde de experienta fiecaruia. Nu pot sa improsc cu noroi in Canada atata timp cat mie imi este excelent aici. Si stai linistita ca nu ridic ode Canadei (putin imi pasa mie de ele)si nici nu ma manipuleaza nimeni. Cand am realizari pe toate planurile nimeni nu poate sa-mi puna mie ochelarii fumurii pe ochi si sa zic ca imi este rau in Canada. Este fix problema ta ca tu ai alta perceptie despre Canada. Priceput?

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.