Doctor Yourself

Thursday, February 2, 2012

Nitica spaga

                    Din ciclul : scopul scuza mijloacele ... spaga loveste Canada.


Zice ziarul, ca imaginea Canadei a fost sifonata, din cauza unui raport care arata cum companiile canadiene nu se jeneaza sa dea spaga, ca sa-si rezolve mai usor problemele.

Transparecy International Bribe Payers 2011, zice ca daca doar in urma cu 3 ani, Canada era clasata alaturi de Belgia, ca fiind cele mai putin dispuse sa plateasca spaga, acum, Canada e clasata pe locul 6 in clasamentul spagarilor.


In 2011, o companie canadiana de minerit, cu sediul in Calgary, a fost prinsa ca dadea spaga unui primar de oras mic din Mexic, ca sa le asigure protectia impotriva protestatarilor anti-minerit.
   De asemenea, au fost gasite conexiuni intre spaga data de cei de la Lavalin, in Bangladesh.

Nici mediul de afaceri din Canada nu e prea vesel. O companie privata


Motivul pentru care pleaca ? Aceeasi acuzatie pe care o aduce si patronul de la Wind http://filosofiepebordura.blogspot.com/2012/01/canadian-business.html
mediul de afaceri nu e deschis competitiei. Si daca nu ti se da libertatea sa faci afaceri cum ti-ai dori, de ce sa mai ramai intr-o piata protectionista care iti pune bete in roate ?


Cei de la compania de electricitate, au declarat ca in Ontario, piata de energie nu este deschisa competitiei si nu da semne ca se misca in directia corecta , ca sa castige mai multa competitie pe piata.
   Ministrul energiei din Ontario, nu a putut fi contactat pentru a comenta ...


11 comments:

  1. LOL ! Iubesc autocritica din ziarele nordice (canadiene, scandinave, tot un drac !)

    ReplyDelete
  2. "Canada e clasata pe locul 6 in clasamentul spagarilor"

    Vrei sa spui ca a cazut pe locul 6, la egalitate cu Australia (locul 5, de fapt, la o distanta de 0.3 pe o scara pana la 10 de cei de locul 1), in topul tarilor cele mai putin dispuse sa plateasca spaga, nu-i asa? Doar am vrut sa clarific, deoarece din propozitia ta se intelege ca (,) Canada e pe locul 6 in topul tarilor care dau spage.

    ReplyDelete
  3. Poti sa clarifici. Eu am afirmat de nenumarate ori pe blog, ca inteleg foarte greu engleza ( nici de la Google Translate nu pricep prea multe ), fapt pentru care pun si textul in engleza. Ca sa nu existe dubii .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foarte bine ca pui si textul. Am obserat de-a lungul timpului ca din cauza acestei 'lipse de intelegere' se pot forma conculzii gresite.

      Delete
  4. Ca sa fac haz de necaz, inseamna ca pentru imigrantii romani va fi din ce in ce mai usor, pentru ca noi suntem obisnuiti sa dam spaga ca sa ni se rezolve probleme mai repede. Nu credeam ca o sa aud asa ceva aici in Canada. Sunt doar de 6 luni aici si ma minunez pe zi ce trece. E ca si in reclama de la sampon, "la cate aveam pe cap mai matreata mai lipsea" Dar mergem inainte... Heads up ( Asa iti spun si cei de la Rogers cand esti in roaming si minutul te costa 3 dolari)

    ReplyDelete
  5. Roamingu-ul din Canada e cel mai scump din lume : li se merita sa " heads up " ...
    Esti de 6 luni in Rai si inca nu ti s-a ivit ocazia sa dai spaga ? E adevarat ca lucrurile sunt mai subtile decat in Romania ...Cea mai auzita ( de mine ) spaga care se da la nivel mic pe aici, e aia ca sa catadixeasca sa-ti inchirieze apartament, cand esti nou venit, n-ai job, esti al nimanui si toti iti trantesc usa in nas ... Mai sunt si altele : intreaba-i pe contractorii care muncesc in constructii prin blocurile de rent...

    ReplyDelete
  6. http://www.naturalnews.com/034861_GMO_UK_Monsanto.html

    ReplyDelete
  7. Vreau sa-ti fac o propunere. Nu vrei sa postezi un articol in care, din propria ta experienta, sa spui lumii cam la ce sa se astepte cand aterizeaza in Rai, ce ar fi bine sa faca, ce sa nu faca, un fel de ghid. Eu unul as fi interesat. Eu de aia mi-am facut blog zilele trecute, ca sa pot impartasi si altora experientele mele aici. Si cum ele se inmultesc pe zi ce trece am zis hai sa afisez undeva ca sa le poata citii oricine. Fiecare trage concluziile pe care le considera. Nu astept aprecieri de la nimeni, fiecare sa judece dupa cum il duce capul. Ce zici ?

    ReplyDelete
  8. Foxman : o sa ma gandesc sa scriu si articolul ala ( imi trebuie ceva vreme ca sa dezgrop mortii ).
    Oricum, parerea mea, am scris-o de nenumarate ori pe aici : NU veni in Rai, decat daca nu ai alta optiune de a scapa din Romania. Daca tot ai avut ghinionul sa vii, trebuie sa fii mereu in aletra sa nu iei teapa. Ca aici te tepuiesc astia ... legal ( a se vedea asigurarile pentru masini, de exemplu ). N-ai ce face decat sa rabzi si sa platesti.

    Parerea mea pentru blogul tau este, ca va trebui sa pui si dovezi ( din presa, despre cazuri similare ). Altfel nu o sa te creada nimeni ( decat cei deja aflati in Rai, care au simtit-o pe pielea lor ). Si chiar si asa, cu dovezi, o sa urle aplaudacii ca nu-i adevarat ( a se vedea circul si amenintarile care le-au facut la mine pe blog ).

    ReplyDelete
  9. Anemintari, jigniri, atacuri la persoana, circ...tot tacamul. Evident ca le-am sters. Unele le-au postat pe forumul Cantarea Canadei ( barfeau aia blogul meu, ca la usa blocului. Cu tot cu scipatul semintelor )...

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.