Doctor Yourself

Tuesday, November 1, 2011

Zombi Walk - 2

                                  Va simtiti bine in parc ?


                                Desi zombi iubesc obscuritatea ...


                   ... ei adora sa-si bea cafeaua la ... Tim Hortons !


            Da, da ! Am vazut dead people ce mananca la Tim Hortons  ...


       Mda, nu toti sunt insetati de cofeina ... Unora chiar le este foame ...


                                 altii au plecat deja la vanatoare ...


                                Si norocosii ... infuleca deja !



                       I see dead people ! ( Michael Jackson in Thriller ) :


                                  Stiati ca zombi iubesc cainii ?


                         Zombi iubesc si fluturasii ? Sau asta e ... molie ?


                              Mda... unii sunt cam apatici astazi ...


                     Da' nu-i bai, ca vin in parc, cohorte de zombi !

... care mai de care, mai binedispusi ... 


Incep sa soseasca in parc ...   domnisoarele de onoare ... 


care domnisoare vin din ce in ce mai dichisite : 


umbla un zvon prin parc ...


cum ca am astepta pe cineva ...


Garda da semnalul si deschide calea : 


Ca sa intre cu fast, mult asteptata ... Regina balului : 


Acum strangem randurile cu totii, ca sa defilam in toate splendoarea, prin ... centrul orasului ! 


P.S. Ca sa nu mai tipe aplaudacii pe aici, ca zic numai de rau despre Rai, uite ca zic si de bine : toata saptamana asta, puteti lua FREE SMALL coffee de la orice Mc'Shit ( Donalds ) . Dar NUMAI SMALL size e gratis...

12 comments:

  1. comentariile tale fac toti banii :))
    urate specii,chiar si fara machiaj arata la fel(na ca sunt rea).

    ReplyDelete
  2. Vai,vai, se strang toti rautaciosii la mine pe blog ! O sa planga aplaudacii cu lacrimi de sange ...
    La topicul " Fotoreportaj " gasesti 127 de articole cu poze, toate comentate: enjoy !

    ReplyDelete
  3. Mi se reconfirma ceea ce am spus de atitea ori: ca rasa umana este cea mai imbecila din tot Universul.

    Lucisfera

    ReplyDelete
  4. Da-o naibii, sunt tampiti de tot!
    ...Stii eu am impresia ca asta e adevarata lor infatisare, si pot sa si-o afiseze doar de haloween...in restul anului se deghizeaza.
    Eu nu pot sa inteleg toata mascarada asta, dar ma rog, asta sunt eu, pentru altii e distractie (si bani).
    Supertare articolul Tzipi, adevarat reportaj de pe "campul de lupta" :))

    ReplyDelete
  5. http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2011/11/02/gluten-contribute-to-adhd.aspx?e_cid=20111102_DNL_art_2

    Lucisfera

    ReplyDelete
  6. Digodana : nici eu nu le inteleg circul, insa se pare ca le place ...
    Lucisfera : nu doar glutenul e toxic in cereale. Lectina din ele, face si mai multe belele. Cerealele, sunt printre cele mai toxice alimente pentru om ( la fel de toxic ca siproteina animala ) ...

    ReplyDelete
  7. Iar eu n-am inteles ce ai cautat in parcul acela cand oamenii sarbatoreau Haloween. Nu te-a obligat nimeni sa mergi acolo. Nu-ti place Haloween, nu te duci printre oamenii care il sarbatoresc. Btw, tu stii ce-i ala Haloween? Asteapta-l pe Mos Craciun ca iti va explica el cum este cu sarbatorile astea...

    ReplyDelete
  8. Anonim : Pai nu trebuia sa rad si eu ? D'aia m-am dus la Zombie Walk . Si pentru ca nu's fata rea, uite ca am pus pe blog pozele, ca sa radeti si voi !
    Da' se pare ca cineva e lipsit de simtul umorului. Las' sa vine Mos Craciun si iti explica el ce si cum ...

    ReplyDelete
  9. Si de cine ai ras? De niste oameni mascati de Haloween? Pai asta este si rostul sarbatorii asteia, sa ai fun si sa ai motive de ce sa razi si sa nu mai fii asa trista si dezolata. Nu stiu daca ai priceput, da-mi de stire...

    ReplyDelete
  10. Nu, n-am ras de oamenii mascati. Am ras de prostia crasa : nu stiu daca ai priceput...

    ReplyDelete
  11. Ce inseamna pentru tine prostia crasa? Fa-mi o schema logica de sistem ca stau cam rau cu perceptia senzoriala.

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.