Doctor Yourself

Wednesday, November 2, 2011

Special Thanks !

Va mai amintiti cand eram disperata pe aici http://filosofiepebordura.blogspot.com/2011/10/stie-cineva.html   ca voiam niste carti si cartile erau in Romania, iar eu in Canada ?
Ei bine, acum, una din cartile care erau de vanzare second-hand pe net, e in Canada : avenit cu posta ...


Multe  multe multumiri cititorului necunoscut, care s-a oferit sa-mi comande cartea de pe net si sa mi-o trimita in Canada ! Ca de obicei, daca e sa ma ajute cineva, atunci necunoscutii sunt cei care imi dau o mana de ajutor ...
Sunt happy ca pot sa-mi citesc cartea ...

8 comments:

  1. Cum dreaq de a ajuns cartea aia din Romania in Canada cu posta asta canadiana de kakat? E intreaga cartea sau s-a intors Raiul cu fundul in sus?

    Baga ceva amintiri despre posta canadiana...

    ReplyDelete
  2. Am tot cautat pe net cartea asta (dupa ce ai scris despre ea) dar nu am gasit-o. Poate scrii un rezumat cind o termini. Merci.

    ReplyDelete
  3. Pai pot sa ti-o imprumut cu placere ! Ca ma indoiesc ca vor fi oameni interesati sa citeasca asa ceva pe blog ...

    ReplyDelete
  4. Ohh ce degete subtiri si sexy ai Mamacitaaaaa!
    Serios putem sa ne vedem la un Second Cup in zona?

    ReplyDelete
  5. Anonim : daca nu o ziceai pe aia cu Mamacita, as fi fost convinsa ca barbatu' meu face misto pe aici...
    Ca si el e fascinat tot de maini : daca femeia n-are maini frumoase, nu-i valabila...

    ReplyDelete
  6. Si gleznele...crede-ma daca are gleznele subtiri este de ''rasa''. Acuma sa fiu sincer am vazut ceva si de la tine cand incercai niste sandale printr-un moll ce arata cu un warehouse plin cu SH-uri...dar nu pot sa-mi fac o parere ca nu am vazut esentialul. Hai sa-ti zic un banc apropos de grosimi
    Intreaba una: tie cum iti place?
    Celalta raspunde: pai de groasa poate sa fie cat de lunga, de subtzire sa nu fie prea scurta...Hi pa Mamacitaaa!

    ReplyDelete
  7. "Tzipi spunea:
    Anonim : daca nu o ziceai pe aia cu Mamacita, as fi fost convinsa ca barbatu' meu face misto pe aici...
    Ca si el e fascinat tot de maini : daca femeia n-are maini frumoase, nu-i valabila... "

    Imi pare rau sa aud ca omul tau este orb :(, cum va descurcati?

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.