Doctor Yourself

Wednesday, November 16, 2011

Saracia e sexy

In Rai e saracia din ce in ce mai multa si mai adanca : in afara de aplaudaci, nu mai ascunde nimeni asta. Prin urmare, ziarele devin creative si isi ajusteaza sfaturile la realitatea din teren : adica saracia. Cum sa avem parte de intalniri amoroase, cand ne bate vantul prin buzunare ? Nu va panicati.... ziarul are solutiasi ne invata ca acum, la moda e " sexy si frugal" . Mda, suna mai bine frugal decat " sarac" ...


 Conform unui chestionar facut in 2011 ( CouponCabin's October ), aproape 20 % din adulti au folosit un cupon de reducere la prima intalnire, si au avut reactii pozitive din partea partenerei.
   Iar 75 % din respondenti afirma ca nu vor fi ofensati daca partenerul va folosi la prima intalnire, cupoanele de reducere.


Daca tu consideri ca nu vei da prost in ochii partenerei, scoate cuponul si plateste cu el. Si apoi fa glume pe chestia asta : sa faci economii la banii de suc, mai nou este sexy ... 


Acuma ca s-a rezolvat problema cu plata, ziarul ne invata cum sa ne invitam partenere la ... chestii gratis. Invit-o la p plimbare ( mda, putine lucruri sunt mai stresante ca o plimbare la prima intalnire. Pentru o plimbare, e necesar un grad mare de intimitate ). 
   Nu vrea sa se plimbe in liniste ? Pai poate vrea sa topaie ! Prin urmare, invit-o la o partida de ... tenis ! Nici asta nu vrea ?
Atunci, cu siguranta, o sa vrea sa joace ... Monopoly ! foarte tare : la prima , a doua intalnire, omul ma pune sa joc Pacalici ! Sau , de ce nu ... Popa Prostu' ? Zice ca a depasit demult varsta de 5 ani si nu se mai joaca cu jucarii d'astea ? 
   Oh, pai du-o ... la piata ! Sa se simta inca de la prima intalnire ca o adevarata gospodina : daca tu crezi ca vei avea succes vorbind de funie in casa spanzuratului ...  Si dupa ce faceti piata, fi galant si gateste tu, apoi inchiriati un DVD si uitati-va la film : exact ca un cuplu plictisit dupa n'spe mii de ani de casnicie ...
   Cu siguranta femeia o sa te caute si a doua oara ... Se stie doar , ca visul cel mai maret al femeilor este se marite ...


A functionat tructul la prima intalnire ? Eram siguri ca femeia va veni si a doua oara, ca doar ziarul ne-a spus cum saracia e sexy : femeile sunt irezistibil atrase ...
Ei bine, ziarul nu va lasa la greu , cu creierii in ceata, ci va serveste tips-uri pentru ... a doua intalnire !
   Ei bine, la a doua intalnire, va puteti auto-pacali ca .... aveti bani ! Cum faceti asta ? Ziarul va invata, pas cu pas : cum sa va furati singuri caciula ca sunteti la mare, la soare ... Cumparati un  bilet de intrare ( neaparat cu cupon de reducere ) la piscina unui hotel scump din oras, si prefaceti-va ca sunteti cazati acolo . In timp ce stati pe marginea piscinei la un suc, imaginati-va ca aveti acces in camera de hotel, ca va puteti permite room-service si ca sunteti in vacanta.
Nu-i asa ca asta e calea sigura prin care va puteti auto-umili in public ?


Partenera nu vrea la piscina ? Nu-i nimic, ziarul are si alte solutii : tot pentru a va cosmetiza saracia !
Apelati la solutia tiganeasca : ce face tiganul ca sa uite de foame ? Canta ! Ei bine, asta trebuie sa faceti si voi : compuneti un cantecel ... Nu le aveti cu cantecelele si nu va puteti aminti decat cantecele care le-ati invatat la gradinita ? Nu va panicati, ziarul mai are un tips : ultimul !

Ultima strigare : cumparati o chifla de la magazin si mergeti  in parc sa hraniti pasarelele. Cu asta, garantat ca o sa impresionati femeia : nu o sa mai aiba nici un dubiu, ca si pe ea tot cu o felie de paine o veti hrani ( daca gasiti cupon de reducere )...

47 comments:

  1. no zi Tzipi, ce sa facem on a first/second/third/... date?
    da-ne tu niste idei.

    ReplyDelete
  2. Nu am nimic impotriva saracilor/saraciei, ba chiar ii urasc pe cei care se lauda de cat de "bogati" sunt, dar sfaturile din acel ziar mi se par de-a dreptul hilare. So lame....

    ReplyDelete
  3. Tzipi
    Atata ipocrizie ca in Canada eu nu am intalnit nicaieri in lumea asta.
    Mai ramane sa ne invete cum putem 'save some money' folosind toaleta la serviciu in loc de cea de acasa (save on toilet paper) si furand rechizite de la birou in loc sa le cumparam de la 1$ Store...Se va ajunge si la asta cat de curand.

    ReplyDelete
  4. Nu pot sa ma abtin...o sa ni se spuna ca mai ieftin este sa inchiriem un DVD cu Playboy, niste lumanari o sticla de vodca si ...do it yourself hahahaha ca este mai ieftin.Ce tzara ingrata...

    ReplyDelete
  5. Si de ce nu plecati din tara asta ingrata daca tot va chinuiti in ea. Costa Rica va asteapta cu lumea a 3-a inclusa la "pachet"... ha ha ha do it yourself tzipi

    ReplyDelete
  6. LOL, tare tare de tot si imi place si simtzul caustic al umorului pe care il ai, o singura intrebare: ce te face sa crezi ca asta se intampla numai in Canada?? Devin oameni de rand mai bogatzi si mai bine respectatzi de guverne in alta tzara din lume in perioada asta???

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. Big Daddy : Nimic nu ma face sa cred ca in alte tari ale lumii, oamenii sunt mai respectati de guverne sau ca manipularea se intampla doar in Canada.
    Prostia este universal exploatata la maximu, pe planeta asta ( vezi articolele de la topicul " societate sclavagista" ).
    Dar eu traiesc in Canada si arat realitatea de aici. Cand am fost in vacanta in USA, am aratat manipularea si prostia de acolo. Cand ma voi muta din Canada, voi arata manipularea si realitatea din tara in care ma voi muta.

    ReplyDelete
  9. in cazul asta nu pot decat sa continui sa iti urmaresc blogul si sa iti urez cat mai multe vacantze si vizite; nu ma indoiesc ca vei folosi aceasi abordare in ilustrarea a tot cea ce este negativ si deranjeaza oriunde ai fi :))

    ReplyDelete
  10. Da' parti pozitive in lumea asta nu poti gasi mai Tzipi? Vezi totul numai in negru? Si nu mai tot baga poezia cu "prostia universal exploatata la maximu, pe planeta asta" ca nu tine. Sunt destui oameni "exploatati la maximum" dar care stiu sa-si creeze fericirea si singuri si nu cad in depresie.

    Faza cu "oamenii respectati de guverne" e si mai tare. Faci teoria chibritului... Pai incepand cu epoca primitiva si pana in prezent, intotdeauna au existat sefi de trib si sclavi. Oriunde te vei duce pe planeta asta vei gasi aceleasi sisteme. Asa si... te apuci sa rescrii tu isoria omenirii, aduci tu ceva nou fata de ce au spus invatatii lumii? Acum descoperi tu cum este alcatuita lumea?

    ReplyDelete
  11. Dar am gasit si parti pozitive, doar ca n-ai citit tu intreg blogul meu ! am pus poze din downtown, pus poze de la Niagara, poze din oras si am spus ca se traieste mai bine ca sarac in Rai, decat sarac in Ro.

    ReplyDelete
  12. ah, era sa uit : am spus si ca aici nu te hartuiesc si nu te agreseaza barbatii pe strada, cum se intampla in Ro. Am aratat si veverite si ratoni. Alte aspecte pozitive, sa ma scuzi, da' n-am gasit, oricat m-am scremut. Poate ni le spui tu. Sau mai bine fa-ti un blog, in care sa arati partile minunate ale Canadei : nu uita sa prezinti si dovezi !

    Cat despre istoria ... se stie si s-a dovedit demult ca e un fake ...

    ReplyDelete
  13. Uite ce ai scris tu despre "Niagaura": "Inytreg orasul e plin de "distractii " pentru retarzi, gen believe or not, riley, roti care te zgaltaie si etc"... si despre cascada in afara de "caderea de apa" si o "gaura", n-ai facut nici un comentariu ca sa priceapa omu' ca este pozitiv.

    De "scremut" poti sa te "scremi" cat vrei ca oricum tu nu vezi decat negru in fata ochilor...este fix problema ta. Eu mai vad si alte nuante in afara de negru - unele sunt gri, altele violet, mai sunt unele roz (mai ales daca ai job in profesia ta si stii foarte bine limba engleza, mai vin si banuti frumosi ca fara ei nu se poate - ti se schimba vederea radical).

    Daca istoria este fake inseamna ca tu o stii pe aia "adevarata" ca doar ai trait in toate epocile prin care a trecut omenirea si nu te-a manipulat nimeni. Nu-ti mai ramane decat sa-ti scrii memoriile de acum 2000 de ani si pana in prezent.

    ReplyDelete
  14. Daca asta e parerea mea despre distractiile oferite, ce vrei sa fac, sa mint ? Oricum, am pus poze, iar oamenii se pot convinge singuri ce si cum. Si poate unora le plac genul ala de distractii, deci nu vad care-i problema ca mie nu-mi plac.

    Cat despre banuti, pacat ca nu te-ai prins pana acum, ca asta nu schimba conditiile de viata din Canada ( decat intr-o masura ... nesemnificativa ). Ori eu despre asta vorbeam pe blog.
    In rest ... poti vedea Canada in ce culori vrei tu...poti sa o cosmetizezi cum iti convine tie cel mai tare. Cosmetizarea realitatii, nu modifica realitatea ( cel mult in mintea celui care se auto-iluzioneaza ).

    ReplyDelete
  15. Si tu faci aceleasi cosmetizari, Tzipi, doar ca tu singura nu-ti dai seama de asta. Cosmetizarea ta este sumbra, a mea este echilibrata (stiu ca exista pe lumea asta si bine si rau - fara sa exagerez cu proportiile nici de o parte nici de alta). Acum poate pricepi ce vreau sa spun.

    Las-o balta cu impresiile tale despre Niagara, n-o mai da la intors. Mai simplu este sa spui ca nu-ti place (in definitiv cui ii pasa?).

    Mereu cazi in greseala de a spune ca daca tie ceva nu-ti place, dar altora da, aia trebuie sa fie musai niste retardati. De unde pana unde ai impresia asta atat de proasta despre altii? Le-ai verificat IQ-ul? Cum? Luandu-te dupa parcurile de distractii de la Niagara (ca sa iau doar cazul asta)? Si mai sunt si alte idei de-ale tale la fel de obtuze. Oricine incearca sa ti-arate ca sunt gresite il cataloghezi drept prost ca tu le stii pe toate.
    Vezi ca nu atac persoana ta ci ideile tale.

    ReplyDelete
  16. Cand am prezentat un aspect al Canadei, am pus si dovezile ( deregula din presa, casa nu avem discutii ).
    Astept sa vii si tu cu dovezi despre Canada cea roz : impresiile personale, folclorul si gusturile personale sunt pur subiective.

    ReplyDelete
  17. Banutii nu aduc fericirea dar o intretin. Intr-o lume a banilor nu ai cum sa te descurci fara ei - nu poti trai numai cu aer. In afara de bani mai sunt, de pilda, si satisfactiile profesiei tale (daca o stapanesti bine+limba vorbita corect), adica sa fii in stare sa depasesti primele paliere ale piramidei lui Maslow. Sa vezi ce semnificativ ti se schimba si conceptiile tale si viata...

    ReplyDelete
  18. Nici macar nevoile de baza nu ti le poti satisface cu bani in Canada : daca ar fi asa, eu n-as mai pleca din Rai.
    Indiferent cati bani ai avea, mancare naturala nu vei putea gasi in Rai. Cu toti banii tai,sanatatea iti va fi pusa in pericol, datorita mancarii.
    Indiferent cati bani vei avea, Canada nu se incalzeste ... tot ca eschimosul vei trai.

    Ar trebui sa fii milionar ( sau sa-ti vinzi casa, cum fac canadienii bolnavi de cancer )ca sa iti poti permite sa te tratezi in USA : asta ca sa nu mori asteptand sa primesti asistenta medicala in Canada ...

    ReplyDelete
  19. Traiesc bine in casa mea, in care am tot confortul si utilitatile moderne, jobul meu mi-a adus satisfactii depline iar compania unde lucrez ma remunereaza excelent, vacantele mi le petrec in Caraibe sau vizitand Europa Occidentala, am terminat studiile universitare canadiene care mi-au imbogatit cunostintele profesionale si am gasit job in meserie, oamenii din jur ma respecta, imi vorbesc civilizat si imi zambesc chiar daca nu-i cunosc (nu inseamna ca sunt retardati - asa cum ii cataloghezi tu)... toate astea eu le traiesc aici, in Canada, iar tu daca ai alta experienta - negativa - ASTA E! Fiecare vede viata prin proprii lui ochi... si cum isi asterne fiecare, asa doarme.

    Acestea sunt dovezile mele care atesta ca si in Canada exista o viata civilizata, plina de satisfactii. Totul depinde de fiecare...

    ReplyDelete
  20. Mereu am fost fascinat de cei ce citesc blogul lui Tzipi si SIMT nevoia sa comenteze articolele. Anonimu asta de mai sus duce o viata perfecta. parca-l vad: are freza pe-o parte sa nu-i intre bretonu-n ochi si e roz in obraji (plezneste de snatate, nu ca e ger afara). E insurat, nevasta lui e o intelectuala cu care discuta demiterea lui Geoana in timp ce ea face un ceai de tei. El nu bea ceai, el da un shot de tuiculita de pruna adusa de socrii pe avion, cand au venit in vizita, in Iulie. Are si 2 copii, o fata si un baiat evident. Amandoi sunt la liceu. Sunt nebunie la invatatura, caci au baza culturii generale pusa in scoala romaneasca... pentru ei aici e mai usor... dar sa stiti ca nu e asa cum zice lumea, e greu sa intri la o scoala de prestigiu... si e si scump. Familia perfecta duce si o viata perfecta. Ministerul Imigratiei trimite saptamanal fotografi la ei acasa sa le faca instantanee si apoi transforma pozele in postere de propaganda pentru emigrarea in Canada. Iata imigrantii model! Si canadezii raspund zambetelor largi din postere cu zambete lungi... E minunat.
    Un singur lucru nu se stie despre SuperImigrantul nostru. El are si un fetish in viata lui perfecta... nu se poate abtine sa citeasca si sa isi dea cu parerea pe blogul lui Tzipi... pur si simplu nu poate!

    ReplyDelete
  21. Da, beh, nu mai pot eu de grija lui Tzipi. Mai rau este de cei din Romania care intra pe blogul ei si gasesc imagini negre, sumbre despre Canada. Poate oamenii aia chiar vor sa se documenteze in vederea emigrarii si in loc sa gaseasca opinii echilibrate (si rele si bune) dau de ideile obtuze ale lui Tzipi. Uite, da, de' aia intru eu pe blogul asta, sa mai vada oamenii si altfel de opinii despre Canada.

    Viata mea este perfecta asa cum am dorit eu sa mi-o fac, te deranjeaza cu ceva? Si uite ca nu reusesti sa fii smecheros pentru ca portretul pe care ai incercat sa mi-l faci nu corespunde cu realitatea. Neah, ce sa fac daca nu beau bauturi alcoolice, n-am freza pe-o parte, n-am breton in ochi, beau ceai, socrii nu se ocupa de procurarea de alcool, copiii sunt nascuti in Canada, nu ma intereseaza cine este Geoana si ce face... Ministerul Imigratiei mai degraba trebuie sa vina la Tzipi acasa si sa o intrebe care a fost ofiterul ala care a mintit-o ca in Canada este cald si bine, palmieri, nuci de cocos, fructe exotice culese direct de pe plantatii...

    Apropo, dar pe tine ce te doare de parerea mea despre blogul lui Tzipi?

    ReplyDelete
  22. Constiinta ta civica, cetatene, m-au impresionat pana la lacrimi. Tu vrei sa ajuti viitori imigranti romani sa isi faca o imagine corecta a Canadei. Sigur nu stii cine e Geoana? Ca si ala minte.

    Eu cred ca esti plin de tine, te-ai ajuns la Canada si nu ai cui sa te lauzi. toronto.ro e plin de astia care se lauda, ai fi doar unul dintre multi. Dar aici esti in minoritate, deci poti fi dizident.
    la intrebarea ce mi-ai adresat-o iti raspund astfel: in momentul in care tu postezi ajung sa citesc ce scrii. In momentul in care ai postat, te expui la replica.
    cat despre tzipi... tu te intrebi cum a pus ea botul ca in canada e Rai? a pus botul la fel ca si cu Costa Rica. Parca ieri i se explica faptul ca in costa rica nu e asa de bine cum zice petre ispirescu, iar ea nu-l auzea.
    Nu ti-am luat postarile in serios, dar hai sa admitem ca le vrei binele romanilor ce vor sa vina in canada. Daca aia sunt atat de prosti incat sa nu inteleaga ca blogul e parerea unei SINGURE persoane, cu propriile ei experiente in Canada, cu propriile ei piedici si propriile ei atuuri sau handicapuri. Daca citesti blogul de la inceput, poti intelege si de ce e asa de acra Tzipi. Daca nu pricepi, pai esti prost si meriti ce ti se intampla.
    Din punctul meu de vedere blogul lui Tzipi exagereaza de multe ori, generalizeaza... dar per total nu minte. Prezinta informatii si situatii ce le traiesc si eu. Si le traiesti si tu. Ca tratam situatiile diferit, asta e altceva.
    Inchei aici. Nu cred ca esti prost, deci ai sa intelegi ce am vrut sa spun. Daca ai sa simti nevoia sa imi dai replica, nu am sa-ti mai raspund ca afcem prea mult off topic. Iti raspund doar daca ma injuri :)

    ReplyDelete
  23. Eu sint unul din "aplaudaci" asa cum ne numeste fata asta. Si de abia astept sa imi faca si mie descrierea penultimul anonim...sa vad daca nimereste. Sint de acord cu ultimul anonim, banuiesc ca e acelasi care a scris: "Traiesc bine in casa mea, in care am tot confortul si utilitatile moderne, jobul meu mi-a adus satisfactii depline iar compania unde lucrez ma remunereaza excelent, vacantele mi le petrec in Caraibe sau vizitand Europa Occidentala, am terminat studiile universitare canadiene care mi-au imbogatit cunostintele profesionale si am gasit job in meserie, oamenii din jur ma respecta, imi vorbesc civilizat si imi zambesc chiar daca nu-i cunosc (nu inseamna ca sunt retardati - asa cum ii cataloghezi tu)... toate astea eu le traiesc aici, in Canada, iar tu daca ai alta experienta - negativa - ASTA E! Fiecare vede viata prin proprii lui ochi... si cum isi asterne fiecare, asa doarme."
    In alte posturi Tzipi a scris ca aplaudacii mint la aia de acasa ce bine o duc ei in Rai, pai cum asi putea eu sa incep sa ma pling la cei de acasa vai ce rau o duc, cind multi din familia mea au fost la mine si prietenii au vazut poze, ca eu o duc asa de rau.... am casa cu piscina, am 3 masini cu toate ca numai doi soferi in casa si imi fac concediile in toata lumea. Deci eu daca asi incepe sa ma pling acasa ca ce rau o duc eu in Rai ce ar zice lumea?
    Dar eu cind am venit in Rai, stiam ca nu ma asteapta cainii cu colaci in coada si nu o sa imi dea nimeni de poamana, asa ca pe linga scolile din Romania si nu erau putine, am facut scoli aici, muncit intii munci de jos si pe urma am ajuns unde am ajuns. Dar in loc de ziare gratuite care sint pentru canadianul sarac sau pentru homeless, citeam si dadeam examene, deci nu aveam timp de prostii si nici lumea din jurul meu nu o vedeam. Asa ca poate inveti si tu ceva din experienta mea, daca vrei, daca nu pleaca si nu in Coasta Rica, cred ca pentru tine ar fi cel mai bine aici, si nu fac misto, mie chiar imi place blogul lor si ii admir. http://viataprinbalonulroz.ro/category/piracanga/

    ReplyDelete
  24. Ba, esti nebuuuun! tu numai 3 masini ai? Si mai ai tupeul sa iti aduci familia sa te lauzi? Casa cu piscina? Pai si jacuzzi cu steam room? In vacante tu mergi doar in insule si Europa occidentala? Pai si in Asia nu? Cred ca tu esti dintre romanii aia saraci. Vai capul tau! Sa-ti fie rusine, cereti iertare, apleaca usor capul si sa nu se mai repete. Ce tupeu au unii ...

    ReplyDelete
  25. Anonimul16:41, daca eram plin de mine si laudaros, imi dadeam numele, adresa de acasa, numele companiei unde lucrez, profesia, venitul anual, numarul de la masina, numarul de la pantofi... Ma bucur in schimb ca nu sunt singurul care se poate "lauda" cu ce am realizat in Canada. Ca mine sunt destui si sunt altii care chiar au mult mai mult. Eu ma situez undeva pe la mijloc, asa ca de unde atata lauda?

    Te oftici daca am constiinta civica? De aia nu poti tu dormi noaptea pentru ca vreau eu sa ajut cu informatii pe viitorii emigranti? Ti-am zis ca Tzipi cu ideile ei nu ma intereseaza si nu trebuie sa-mi spuna ea sau tu care este binele sau raul din Canada, ca le cunosc foarte bine. N-am zis ca totul in Canada este perfect ci doar mi-am prezentat argumentele de ce imi este mie bine. N-am facut decat sa echilibrez un pic balanta printre tenebrele canadiene ale lui Tzipi. Pricepi? Daca n-ai priceput, te priveste.

    ReplyDelete
  26. "Anonimul16:41, daca eram plin de mine si laudaros, imi dadeam numele, adresa de acasa, numele companiei unde lucrez, profesia, venitul anual, numarul de la masina, numarul de la pantofi... Ma bucur in schimb ca nu sunt singurul care se poate "lauda" cu ce am realizat in Canada. Ca mine sunt destui si sunt altii care chiar au mult mai mult. Eu ma situez undeva pe la mijloc, asa ca de unde atata lauda?..............."


    WTF??


    Bine, te-ai "realizat", acum stai jos!

    Deja incepi sa ma enervezi...


    Cum poate sa fie cineva atit de talimb, sa creada ca daca s-a "realizat" atunci sa nu vada societatea ipocrita in care traieste!!!

    Egal ca-i RO, Canada sau Bangladesh.

    Pai daca ai sansa, te poti realiza si-n India.
    Si-n RO. Uite in RO citi realizati sint.

    Dar tu esti unul d-ala caruia-i place sa bage rahatul sub pres.

    Nu-ti place ce scrie Tzipi, ignora. Ignora pur si simplu. Sau citeste pe ascuns si stai in banca ta.

    Ahhh, vrei sa spui ca-i constiinta civica? Nu zau? Pai daca-i asa, atunci ai face bine sa-ti sfatuiesti connationalii sa ramina acolo in patria muma, sa lupte, sa schimbe ceva. Daca-i fi avut constiinta civica, atunci nici n-ai fi parasit RO, ci ai fi ramas acolo ca sa schimbi ceva. Ce-i aia constiinta civica?? Ha?? Parasirea tarii? Vezi cit esti de ipocrit?

    Lasa tu echilibrarea balantelor, ca cine vrea neaparat sa emigreze tot emigreaza, egal ca i se spune c-acolo e iadul sau nu!

    ReplyDelete
  27. Anonimul de la 16:41 spunea:
    "Daca citesti blogul de la inceput, poti intelege si de ce e asa de acra Tzipi"

    Bre anonimule, tu ai dreptate. Eu unul am citit de la inceput....nu tot, ca doar n-am innebunit, si am inteles perfect problema lui Tzipi. De fapt ea are mai multe probleme. Mai toate de ordin cerebral. E bine ca a reusit pana la urma sa invete sa scrie (cat de cat) si sa foloseasca calculatorul si internetul! De admirat pt cineva cu deficientele ei. Ce a mai afectato pe ea este un abuz de la un tata vitreg sau unchi, cand era plod (greu de crezut dar si ea a fost plod....sau poate unul din zei a teleportato pe Terra cand era deja adult). Lucisfera a fost probabil abuzata de acelasi individ, pt ca prezinta aceleasi simptome.

    Sa fie sanatoase amandoua, eu voi urmarii cu mare interes blogul (mai mult comentariile de altfel) in continuare.

    ReplyDelete
  28. "Anonimul de la 16:41 spunea:
    "Daca citesti blogul de la inceput, poti intelege si de ce e asa de acra Tzipi"

    Bre anonimule, tu ai dreptate. Eu unul am citit de la inceput....nu tot, ca doar n-am innebunit, si am inteles perfect problema lui Tzipi. De fapt ea are mai multe probleme. Mai toate de ordin cerebral. E bine ca a reusit pana la urma sa invete sa scrie (cat de cat) si sa foloseasca calculatorul si internetul! De admirat pt cineva cu deficientele ei. Ce a mai afectato pe ea este un abuz de la un tata vitreg sau unchi, cand era plod (greu de crezut dar si ea a fost plod....sau poate unul din zei a teleportato pe Terra cand era deja adult). Lucisfera a fost probabil abuzata de acelasi individ, pt ca prezinta aceleasi simptome.

    Sa fie sanatoase amandoua, eu voi urmarii cu mare interes blogul (mai mult comentariile de altfel) in continuare. "


    Bai Firicel de Nisip pe Fundul Marii!

    Nici macar un nick nu stii sa-ti dai. Ia cauta-te tu MAI INTII si vezi TU daca n-ai fost cumva abuzat!

    IESI AFARA!

    ReplyDelete
  29. Anonimul cu problema cerebrala : Este uimitor cum oamenii fara probleme cerebrale ca mine, totusi sunt o imbecilitate socanta. Cum nu pot ei sa gandeasca critic, ci doar asa cum au fost dresati sa o faca.
    D'aia traim intr-o societate primitiva si imbecila : pentru ca astia considerati normali si "fara" probleme cerebrale sunt majoritatea ! Si mai intra si pe internet sa-si dea in petic , ca sa nu existe nici un dubiu ...

    ReplyDelete
  30. Tzipi, gaseste tu societatea aia care nu este primitiva si imbecila si pe urma anunta-ne si pe noi sa emigram acolo.

    Si daca gandim critic si nu ne lasam dresati ce rezolvam? Schimbam noi lumea? Schimb-o tu daca tot esti asa de revolutionara sau ii astepti pe altii sa schimbe lumea iar tu doar sa te asezi comod in ea.

    Bla-blauri, Tzipi, faci doar gargara. Fa tu ceva concret pentru schimbarea societatii si noi iti vom urma exemplul.

    ReplyDelete
  31. Daca ganditi critic, in primul rand scapati de imbecilitate. In al doilea rand, intr-o oarecare masura, puteti schimba lumea : sa nu uitam, ca avem mancarea otravita, pentru ca imbecilii o CUMPARA. Si atat timp cat exista cerere, oferta nu se va schimba.

    Societatea e primitiva si imbecila, ca rezultat al gandirii oamenilor aia care n-au probleme cerebrale : atat au putut ei sa produca.

    ReplyDelete
  32. Helmuth, Viena

    Exista pe lumea asta oameni ratati si oameni realizati, bogati-saraci, exploatati-exploatatori- asta e realitatea! Daca unii se realizeaza material si profesional asta e motiv de a te enerva? De ce?

    De unde stii tu ca realizarile personale iti intuneca mintea si iti pierzi luciditatea? Ai fost tu realizat si ti-ai pierdut mintile?

    Crezi ca eu nu vad saracia in care traiesc unii sau crezi ca eu nu stiu faptul ca nu exista societate perfecta? Concret, cu ce pot ajuta eu lumea sa se realizeze (decat sa dau sfaturi cui are urechi sa auda) si mai ales cum pot eu sa lupt impotriva sistemului social? Poate ma inveti tu.

    Eu sunt ala realizatul si din fericire nu sunt singurul din Canada.

    ReplyDelete
  33. Si unde ai vazut tu ca Helmuth s-a enervat pentru ca exista oameni " realizati" ? Omul vorbea despre cu totul altceva.Incearca totusi sa intelegi ce voia omul sa-ti transmita : nu de alta, insa in lipsa intelegerii, o sa discutam ca prin porumbi ...

    ReplyDelete
  34. Tzipi,

    Uite eu gandesc critic, totul imi pute in Canada, nu mai mananc mancare de niciun fel ca este din soiuri GMO, nu mai beau apa ca si aia e contaminata, imi las jobul, casa, masina si nevasta si ma duc sa protestez pe Wall Street. Intru eventual in greva foamei. In felul asta scap si de imbecilitate. Asa e bine, ce zici? Vii si tu cu mine?

    ReplyDelete
  35. << Bine te-ai realizat acum satiu jos.

    Deja incepi sa ma enervezi.>>

    Astea sunt cuvintele lui Helmuth, citeste ce a scris el mai sus.

    ReplyDelete
  36. Il enervezi TU, si nu faptul ca te-ai realizat ! Parerea mea e ca i se rupe de realizarea sau ne-realizarea ta .

    ReplyDelete
  37. Tzipi, nu mai raspunde tu in locul lui. Lasa-l pe el sa-si spuna parerea. Sau poate ca Helmuth esti chiar tu sau omu' tau:)

    Si mie mi se rupe de nerealizarile altora. Daca il enervez pe Helmuth ala, atunci nu ma supar daca nu ma mai baga in seama. Poate sa nu-mi mai raspunda si sa ma ignore. Putin imi pasa:)

    ReplyDelete
  38. Helmuth nu e omul meu, insa gandim la fel. Omului meu i se rupe de blogulmeu ... zice ca nu are rabdare sa-l citeasca.

    ReplyDelete
  39. Bre voi astia realizatilor. Vi sa mai spus odata marsh dreaq inapoi pe toronto.ro. Vati adunat cu totii ca tontii pe blogul asta. Blogul lui Tzipi e numa pentru cei de critica Canada, refuza sa cumpere mancarea otravita, nu au gandire primitiva ca voi si au bagajele deja facute pentru Costa Rica. Imbecililor ma mir ca inca nati murit de mancarea aia otravita de o ingurgitati. Lati suparat pana si pe Helmuth de la Viena are frisoane omu din cauza voastra.

    ReplyDelete
  40. (Benis din Pula, Croatia)
    o tona de comentarii despre nimic. 4 fraieri in spume. Realizatii profesional in Canada refuleaza civic pe blogul anti-canadian al lui Tzipi. Unii nu se pot bucura de piscina lor din cauza ca undeva, cineva, incalca simtul civic si denigreaza Tara Fagaduintei. Strutii si-au scos capul din nisip ca le-a intrat si-n urechi. Se scutura incordati in tastaturi la adapostul unor nick-uri sugestive: Anonim 16:41, Hell Muth dah lah Fiena, si Anonimu' 3 masini la 2 soferi. Plus Tzipi. A iesit de o ciorba. Subiectul? O fi Canada raiu sau nu? O egzista pa ungieva o societate perfecta? O fi in costa rica sau in Pipera-Tunari? Bai, asta cu blogu e nebuna... tu nu vezi ca e dusa cu capul... scrie zilnic despre cate e de nasolie la canada... zilnic scrie ca e nebuna... si eu sunt aici si citesc, si comentez, si citesc si comentez la articolele ei. Nu vezi ca e nebuna?
    ecs o, ecs o!

    ReplyDelete
  41. Pai si pe tine ce te foute grija de ce fac altii? Ai cosmaruri noaptea din cauza blogului lui Tzipi?

    Ia mai baga si tu neste comentarii mai savante ca asta la mishteau este expirat... comenteaza dai inainte,,, si dai si lupta... baga ceva theorii si theoreme cum trezesti tu monstrii nascuti din somnul natiunii... ha ha ha comenteaza nu te risipii in probleme neesentiale pentru omenire, hai ca vad ca esti dastept...

    ReplyDelete
  42. Bre, era sa uit... mai ai mult pan' sa te prinzi ca fara blogul asta noi n-am mai avea unde ne distra?

    ReplyDelete
  43. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  44. "
    Exista pe lumea asta oameni ratati si oameni realizati, bogati-saraci, exploatati-exploatatori- asta e realitatea! Daca unii se realizeaza material si profesional asta e motiv de a te enerva? De ce?
    .................................................."


    Asta ai inteles tu din ce-am zis?

    Numai atit te-a dus mintea?

    Cu ce indivizi imi pierd timpul....

    Mai citeste odata, desi sint convins ca tot nu vei intelege!

    ReplyDelete
  45. @ (Benis din Pula, Croatia)

    Nebun e fiul lui taica-tau!

    Hai spala putina

    ReplyDelete
  46. Nu stiu cum sunteti voi da io ma induiosez pan la lacrimi mai ales cand baga Tzipi poeziile alea patrihoate despre plozi... si plang dea binelea de salta camasa de pe mine cand scrie asa sensibil despre animalute.

    Imi va lipsi enorm cand va parasi Canada si no sa ne mai relateze despre veverite si ratoni ci ne va prezenta argumente zdrobitoare despre cat de dragalase sunt animalutele de companie din Costa Rica: iguane, tarantule, crocodili, porcusori salbatici... o nebunie...

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.