Doctor Yourself

Sunday, November 20, 2011

Please, nu fura !

Va imaginati ca in Rainu se fura ? Ca macar chestiile marunte nu se fura ? Ei bine .... va inselati !
Asta am vazut la cosmetica, in timp ce asteptam ca Omul meu sa-si faca damblaua : da, o masuta plina cu reviste, sa nu te plictisesti asteptand ...


   Am luat si eu o revista d'aia pentru femei tampite, sa ma uit la poze :


Sunteti curiosi ce scrie pe biletelul lipit pe revista ? Si eu !
Zice ca te rugam frumos ... nu fura revista ! Ca revistele sunt pentru toata lumea, nu doar pentru tine ... Biletelul asta era lipit pe FIECARE revista ... Ca nu cumva sa traim cu impresia ca nu avem voie sa furam doar anumite reviste din teanc ...

8 comments:

  1. Cat costa un epilat, pensat acolo?

    ReplyDelete
  2. Crede-ma ca habar n-am. Ma epilez, pensez singura dintotdeauna.

    ReplyDelete
  3. i'm getting confuse...
    eram la cosmetica asteptand ca omul meu sa-si faca damblaua...?
    Is he a male bimbo..a mimbo? Nu va stoarce-ti coshii in familie?

    ReplyDelete
  4. "va stoarce-ti"? De unde ai venit bre matale?
    SI ma rog esti bimbo daca iti pensezi sprancenele de Albulescu? Dar o mica epilare din cauza surplusului de par? De unde esti draga Anonim ...Epoca de piatra?

    Testokick

    ReplyDelete
  5. Anonim : Relax, ca nu isi penseaza sprancenele.N-are nevoie. Ce-i f.. te grija pe unii !

    ReplyDelete
  6. Cum arata salonul asta de cosmetica de lumea a 3-a... si se mai si fura revistele de pe-acolo.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete