Doctor Yourself

Monday, October 17, 2011

Umor negru ..involuntar

8 comments:

  1. Nu poti stii! Poate asta e garantia ca restaurantul are marfa proaspata! :))))))

    Padme

    ReplyDelete
  2. Padme : Mai mult ca sigur ca are marfa proaspata ... direct de la producator ! Exact asa ma gandeam si eu... hi-hi !

    ReplyDelete
  3. Tzipi, tie cum iti place steak-ul, rare sau medium rare?

    ReplyDelete
  4. N-am mancat niciodata steak. Nu te pot lamuri.

    ReplyDelete
  5. Mai Tzipi, azi am venit si eu prima data pe blogul tau si sincer sa fiu imi place. Am ajuns aici pe blog numai pentru ca eram pe un forum romanesc unde nu se zicea frumos de blogul tau, asa ca am zis sa il verific si eu. Nu am citit decat cateva din postarile tale, dar nu pot spune ca sunt in dezacord cu ele. Referitor la protectia animalelor in Rai, tu nu ai vazut pana acum ca totul in Canada e la misto?

    ReplyDelete
  6. Anonim : bine ai venit si multumesc de aprecieri! De obicei si mie imi plac lucrurile despre care "masele" nu zic de bine ... Da, am vazut ca romanii de pe Cantarea Canadei mi-au facut topic cu dedicatie si se agita pe acolo ca nu scriu pe blog ce vor ei ...
    Deh, e exact problema si parerea lor ce considera despre mine. Ce n-am reusit sa inteleg este de ce se agita toti ca un Pepsi fara dop, pentru ca cineva nu e incantat in Canada si o scrie cu voce tare ...

    Mda, am constata pe pielea mea si a altora misto-ul canadian : cam cinic si cam negru misto-ul asta ...

    ReplyDelete
  7. Buna Tzipi,
    Am ajuns aici ca si cel mai de sus de pe forum unde citiva aplaudaci spalati pe creier (care nu sint sigur ca-l au) te injura si-ti spun tot felul...niste idioti. Am citit din blogul tau cam jumate si cam sint de acord cu tine in mare parte. Sint si exceptii dar realitatea descrisa de tine este si realitatea pe care o vad eu.
    Bravo, continua tot asa si nu te lasa intimidata de niste tarani care au ajuns aici sa-si faca buletin de oras...si pe urma sa se laude la familie, prieteni din Ro, ca ce bine le merge lor aici. Si-au luat casa, masina, mobila si electronice, etc...toate pe credit si abia reusesc sa le mai plateasca...dar ei sint "piese" in Canada
    Propun sa le facem si lor un forum la adresa :
    http://sugpulainfiecarezi.incanada.com unde sa-si laude visele intretinute cu mincarea "buna" plina de hormoni si toate cacaturile care le mai vind astia aici. Nu vede nimeni corelatia intre ce maninci si toate bolile la "moda" in Canada?

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete