Doctor Yourself

Wednesday, October 26, 2011

TTC

Va imaginati ca numai in Romania trebuie sa moara cineva, pentru ca lucrurile sa inceapa sa se miste ? Ei bine, se intampla si in Rai ...
Ceva mai demult, un sofer de pe autobuz, a facut un accident si a murit o tanti. Se mai intampla .


Si acum vine partea interesanta : soferul de pe autobuz a fost gasit cu punguta de marijuana in buzunar...


Nah, deja a zburat porumbelul si presa l-a dat in ziare... Si ar da foarte, foarte prost in ochii clientilor, sa afle ( in urma unor teste de laborator, sa zicem ) ca soferul de pe autobuz era high ! Fie si cu marijuana.
   Si apoi, daca ii facem testele de sange, s-ar putea sa descoperim ca ar fi putut fi drogat si cu altceva : why not ? Si apoi, cat de drogat era ? I-au fi putut fi afectate reflexele ? Daca rascolesti kkt-ul ... pute ! Si presa isi baga nasul peste tot.
   Ne putem risca sa afle poporul platitor de bilete, daca si cat de drogat era soferul si cu ce ? Daca intr-adevar ar fi fost drogat, apoi consecintele ar fi urate de tot ... si probabil ca nimeni nu vrea asta. Nu stiu.
   

Eu stiu doar ce imi spune ziarul : ca soferul a fost declarat " curat" si in afara influentei drogurilor. Cum cine l-a declarat asa ? Nu, nici un laborator de analize nu l-a declarat curat, ci doar ... politia !
   In urma carora dovezi l-a declarat curat ? Pai ziarul zice ca ... asa li s-a parut lor ca soferul arata a fi curat ! ( cu drogurile in buzunar ) si precizeaza clar ca nu s-a facut nici un test de sange.
Mai are cineva impresia ca avem 5 ani ? Asa ne invatau si pe noi la gradinita " Si se jura ca nu fura / Dar l-am prins cu rata in gura " Ei bine, se pare ca in Rai, esti crezut pe cuvant ...


Declaratia politistilor este si mai halucinanta : " noi suntem ingrijorati ca ar fi putut sa fumeze marijuana, insa n-au fost semne EVIDENTE ale efectelor drogului, in timpul investigatiei " . Si din cauza ca n-au fost semne evidente ... n-a fost necesar sa mai faca testele de sange !
   Deci foarte tare !


Si in sfarsit, dupa vreo 2-3 luni de la accident, cei de la TTC au luat decizia sa-si testeze soferii pentru droguri si alcool, teste d'alea " random " !
Ca acuma, nah, desi politia l-a scos basma curata pe soferul cu drogurile in geanta, totusi, nu toti canadienii au varsta mentala de 5 ani ... Trebuia facut ceva sa ca spele imaginea TTC-ului ...
    Da' eu ma intreb ce puii mei fac aia de la conducere, daca nici macar atata nu s-au gandit : sa-si controleze si testeze soferii, ca e chestie de faimoasa "safety" pe care toata Noth America bate moneda ... Adica individu' ala de la volan e responsabil de viata a mii de oameni pe zi ... Cum poti sa-l trimiti in strada, fara nici un control asupra lui ?


Pentru amatori, am primit un link ( courtesy Irina ), cu un scurt interviu cu nenea Daniken, subtitrat in romana, care afirma ( spre incantarea mea ), ca istoria oficiala a omenirii e un fake . Enjoy http://www.youtube.com/watch?v=RNHix0nqd7s
Daca insa nu mergeti mai departe sa analizati dovezile si teoria d-lui Moldovan, http://toni-victor-moldovan.blogspot.com/  e tot degeaba : o sa va lipseasca exact esentialul ... Daniken e doar A,B,C -ul ...

5 comments:

  1. PAi sa vedem si noi micutul film. Da un link..
    Testokick

    ReplyDelete
  2. Stimati telespectatori Tzipi va transmite de la fata locului:
    http://www.montrealgazette.com/news/dead+Ottawa+shopping+mall+shooting/5612267/story.html
    cei doi mens erau blacks, vegani si imbracati prost dar de firma, aici totul sucks iar mancarea este din plastic
    paramedicii sunt lacatushi mecanici iar politistii indieni care nu stiu sa citeasca
    moreover, poarta unifoma de politie si shlapi
    infiorator...
    Andreea iti dau legatura...

    ReplyDelete
  3. Testokik, am corectat. nu mi-am dat seama ca am pus alt link ...

    ReplyDelete
  4. care mia sters comentariu'? ha, de ce?

    Preluat legatura - aici HAndreea EsCu si asteptam cu nerabdare "Aventurili din epoca de chiatra", "Ce mai e nou pe la Balaceanca" sau macar cateva istorioare de la lagarele de concentrare la maximum.

    Incheiat iemisiunea...

    ReplyDelete
  5. Anonimu asta de mai sus e valabil rau. E si corect. Ce se agita Tzipi atat cu autobuzul ala? Ca doar nu a murit ma-sa in accident deci ce atat stres? Nu e clar ca daca nu ti se intampla tie nu exista? Si daca nu exista... de ce inventezi si postezi pe blog, Tzipi draga? Eu am fost de sute de ori cu TTC-u... si n-am patit nimic. Inca mananc cu pofta fasole cu carnati cumparati de la Saveta si n-am nimic... poate un pic de gaze...
    Intre timp... pe Facebook sunt intoxicat cu poza unui copil bolnav de cancer... poza cu detalii, fireste... Cand eram eu tanar viitorii parinti erau ingrijorati ca viitorul lor copil sa nu fie retardat sau cu handicap din nastere... acum pe meniu e Oncologia... cancer la copii... dar astea nu exista... sunt inventate de Tzipi... si oricum, daca chiar se intampla... parintii au fost mai mult ca sigur pacatosi...

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.