Doctor Yourself

Friday, October 28, 2011

Thanksgiving !

A fost Thanksgiving-ul si eu nu m-am prins ! Am aflat abia acuma ! Cica a fost de long weekendul trecut : habar n-am ... Ce-i drept, m-am amuzat eu cu articolele stupide din ziare, despre Thanksgiving, insa cum nici unul nu spunea cand o sa aiba loc marea ( ne )multumire ... am ramas in ceata !
   Da' nici mie nu mi-a dat prin cap sa caut pe net, data exacta : asa ca am ramas restanta cu articolul . Sorry, mi-am pierdut mintile pe aeroportul din L.Angeles, si inca n-am reusit sa le recuperez ... asa ca veti citi articolul.... retroactiv !

Deci : partea funny la ziarele canadiene este ca isi dreseaza cititorii pe fata, asa ... ce sa simta, ce sa gandeasca si cum sa se comporte referitor la un subiect. Mai are cineva senzatia ca ne aflam in grupa mica de la gradinita ?

Asadar, de Thanksgiving trebuie sa afisam o atitudine de ... gratitudine ! Cu accent pe partea cu afisatul ...
Nu stiti cum sa faceti ca sa simtiti gratitudinea ? Nu-i bai, ca va invata ziarul:
1 --- Incepe sa-ti scrii osanalele de multumire ... intr-un jurnal. Incepe sa scrii in fiecare zi, ceea ce te-a multumit si ti-a facut ziua frumoasa.
Exact : nu suflati un cuvintel despre ce te-a nemultumit in ziua aia... vederea "selectiva" e totul : filtrati numai chestiile pozitive, si in scurt timp veti ajunge sa fiti un " fericit" deconectat de la realitate. Veti avea propiul Thanksgiving in fiecare zi .... Raiul poate fi roz, daca tii neaparat ...

2 --- Zambeste mai des, chiar daca nu iti arde ... Razi ca prostu' pana ramai asa ... oamenii vor aprecia ... Nu conteaza cum te simti si ce gandesti : conteaza cum te maimutaresti .

3- Lipeste-ti citate care sa te inspire si sa-ti arate cum sa fii plin de gratitudine. Nah, asta cu lozincile, imi miroase a spalare de creier ... cine naiba are nevoie de lozinci ?


4 -- Aminteste-ti sa spui " multumesc" pentru orice. Da' e frumos si politicos sa multumesti. Insa devine a naibii de obositor sa tot ii blagoslovesti la fiecare pas, asa cum fac canadienii.
   La intrare in magazin : eu si o tipa. In spatele nostru, doi pusti cu blugi la genunchi ( d'aia care arata de parca te-ai c...t in pantaloni ). Baiatu' ne deschide usa, noi dam sa intram si el in spatele nostru, ne-o tranteste cu voce de bas " Thank you sir ! " , ca noi n-am catadixit sa-i multumim. Si nu doar ca n-am multumit, insa cand l-am auzit, amandoua ne-am intors instant catre " sir", ci cand l-am vazut asa de revoltat, ne-am pus pe un ras d'ala de nu ne mai puteam opri.
   Da, pe aici astia nu se mai opresc din multumiri, pentru orice : daca ii zici unuia in autobuz "sorry" si se da la o parte, apoi musai sa-i zici si " thanks". La tot pasul sa tot multumesti, devine iritant si obositor : sa ma mai lase. Daca vor sa-mi deschida usa, e treaba lor, ca nu le-am cerut-o eu. Sa nu astepte aplauze. Daca in autobuz e inghesuiala, e de bun simt si sa te dai la o parte si sa nu blochezi culoarul : de ce dracu' astepti multumiri pentru ca nu dai dovada de marlanie ?

5-- Si la sfarsit, vine si manipularea .... Aminteste-ti sa faci VOLUNTARIAT. Ca sa dai ceva inapoi : da' ce, mi-a dat cineva ceva ? Nu ! Nimic nu-i gratis in tara asta : totul are un cost ascuns, chiar daca in aparenta pare gratis.
   Spalare de creier mai mare ca asta cu voluntariatul, mai rar am vazut . Pai daca vreau sa ajut pe cineva, il ajut si gata : dar il ajut direct, pe el si nu pe asociatiile de intermediere ...

5 comments:

  1. Chiar daca eu personal cred ca-ti lipsesc cam multe tigle de pe casa, in domeniul voluntariatului si al asociatiilor "nonprofit" iti dau perfecta dreptate. Tre sa fii prost dea binelea ca sa le dai ceva bani la astia. Nu mai departe de acum cateva luni cand fuse povestea lacrimogena cu foametea din Somalia. Se termina campania nationala, si berbecii de canadiani donara cam 70 de milioane pentru cauza. Governul Canadian a sarit si am mai pus inca pe atata, ca doar tot berbecii platesc, si uite asa s-au facut 150 de milioane de dolari. Cu banii aste sa nu-mi spuneti mie ca nu hranesti 10-15 milioane de somalezi hamesiti minim 1 an de zile. Pe cat puneti pariu ca la anu iar o sa fie flamazi, cand ei de fapt ar trebui sa fie obezi ca nu numa Canada se bate cu pumnul in piept ca i-a ingropat in dolari.

    ReplyDelete
  2. http://www.youtube.com/watch?v=dFFN719I-NA
    Acopera asa de multe aspecte incat renunt sa mai scriu un comentariu. Prosteala pe fata in orice fel de aspect. Fie ca e ziua multumirii, craciun(unde suntem toti ma buni) sau halloween, indobitocirea functioneaza perfect.

    testokick

    ReplyDelete
  3. Arunca un ochi aici:

    http://www.naturalnews.com/034005_Adya_Clarity_consumer_alert.html

    Lucisfera

    ReplyDelete
  4. Exact prosteala lui Rockefeller. Ala vindea petrol ca...panaceu!

    ReplyDelete
  5. Nici eu nu mai spun multumesc ca n-am de ce. Daca astia se poarta cu manusi, ii priveste. Eu imi arunc mucii pe sorry-ul lor. Se cred toti lorzi si lady-uri, de-aia fac asa. Neste ipocriti. Mai lord sunt eu ca nui bag in seama. Ce canalii dom'le sa imi deschida usa in fata mea fara sa leo cer... si la le mai si multumesc.... kapuuut

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.