Doctor Yourself

Wednesday, October 12, 2011

Stie cineva ?

Stie cineva unde pot gasi cartile astea ? Leare cineva ? Le-a citit cineva ? Daca da ... faceti-va pomana si scrieti-mi un email...
Ma scoate din minti ca nu dau de ele.


I.H. Crisan, Despre agatirsi, in AMN, IV, 1967, p. 439-443;

Vasiliev V., Despre interpretarea pumnalelor akinakes descoperite pe teritoriul Romaniei, in AMN, XV, 1978, p. 101-106;

  Vasiliev V., Sciţii agatîrşi pe teritoriul României, Ed. Dacia, Cluj-Napoca, 1980.


7 comments:

  1. Ajuta cu ceva linku'?

    http://www.okazii.ro/catalog/56426636/scitii-agatarsi-pe-teritoriul-romaniei-valentin-vasiliev.html

    Lucisfera

    ReplyDelete
  2. Lasa tampeniile astea ! Citeste gramatica limbii romane "care" trebuie s-o stii

    ReplyDelete
  3. Lucisfera : pe ocazii l-am gasit si eu. Si l-as fi cumparat daca nu era din Romania. Nu pot sa cred ca mi-ar trimite cartea in Ca ( costa doar 200.000 vechi transportul ) ...

    ReplyDelete
  4. Tzipi, are dreptate si anonimu' asta retard de mai sus. Mai pune mana pe o gramatica ca trebuie rau de tot. Rau, rau. Despre pumnalele akinakes mai avem noi timp.

    Lucisfera

    ReplyDelete
  5. Mie mi se cam rupe de scrisul corect si exprimarea impecabila pe blog. Sa-si ia lectii de gramatica ziaristii aia care scriu agramat la ziar : ca lor nu li se poate permite asa ceva. Mie da', ca's Nea Caisa care are altceva mai interesant de studiat.

    ReplyDelete
  6. Ar putea cineva din Ro sa o ia de pe okazii si sa ti-o trimita tie daca cumva vanzatorul de pe okazii nu vrea. Banii poti sa ii pui pe un card. Daca nu ai pe nimeni, te pot ajuta eu. Posta e la 2 minute distanta si trec destul de des pe acolo.

    S.

    ReplyDelete
  7. S : N-are cine sa ma ajute. Multumesc ca te-ai oferit ! Scrie-mi te rog un email !

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.