Doctor Yourself

Thursday, October 6, 2011

Stars War

 Pozele au fost luate in locuri diferite, la foarte mare distanta, in Death Valley . Intreaga suprafata a Death Valley era acoperita cu stanca si pietricele arse  : concluziile la sfarsitul postarii.        

Toate stancile astea rosii si albe erau ... arse ! Muntii si vaile erau acoperite cu stanci arse in intregime ( negre ) sau cu stanci, pietre partial arse. Vaile erau pur si simplu pulverizate cu pietricele arse, negre : asa era toata valea. Asa era si pe kilometri intregi zona, dupa ce am iesit din Death Valley ! Stanci si pietre arse ...
    Explicatia oficiala este ca un vechi vulcan a erupt in zona si a ars pietrele ( partial ? ) : doar ca lipseste cu desaravriste orice urma de crater si de vulcan ... Nu s-a putut gasi un crater de vulcan stins, care sa arate cat de cat a ... vulcan : adica cu lava  prin el, pe langa el.... Ceva care sa semene cat de cat cu o curgere de lava.
    In plus, e erupere vulcanica, nu topeste pietrele. Nici nu arde pietrele pe sute de kilometr i imprejur. Numai Dath Valley are 1 milion jumatate de hectare , iar pietre arse am gasit pe multe sute de mile dupa ce am iesit din vale ....
    Am gasit pietre , stanci vitrificate : un vulcan nu poate sa faca asta ...

                                                       poza se face mare, click pe ea :


                                             stanci rosii partial arse ( poza se face mai mare )


                                 aceleasi stanci rosii arse, presarate peste tot ( poza se face mai mare )

Soseaua taia muntele : se vede cu ochiul liber ca piatra era alba, calcar toata. Carecalcar alb, la suprafata era....ars !  Deasupra ( piatra care nu era in interiorul muntelui ), era toata arsa, neagra : stratul de desupra...
                                                                poza se face mai mare

                              Munti intregi de calcar,peste care a " plouat "  cu stanci negre, arse : click pe poza


                                        Exista si munti intregi pur si simplu arsi ! Click pe poza


Asta este fundul unui lac secat, stropit peste tot cu piericele arse . Mai era un lac secat imens, si era si el presarat la fel : lacul se intinde pe zeci de kilometri, nu doar pe portiune nisipoasa care se vede in mijloc ( trecea soseaua pe langa el si prin el, la un moment dat )


                                                                            detaliu :


 De ce sustin ca pietrele sunt arse ? Roca ce pare a fi fost topita, lichida, aruncata in aer de explozie, si racita brusc ( click pe poza, seface mai mare )


Roca ce pare vitrificata. Mi-am adus acasa o piatra arsa pe jumatate, care are luciu ca de sticla pe partea arsa ... Poza se face mai mare, click pe ea :




                               Piatra alba, dar care a fost parjolita superficial, doar la suprafata :


                                                                Piatra rosie, partial arsa :


  piatra rosie arsa partial. Daa va uitati sub crapaturi, se vede culoarea originala a rocii ( rosie ).


Aici e nevoie de un aparat foto profesional, si nu o rasnita ieftina ca a mea : am pierdut zeci de poze pentru ca nu s-au vazut detaliile. In realitate, culorile muntilor erau mult mai spectaculoase decat au iesit in pozele mele.

Death Valley are vreun milion si jumatate de hectare. Pietrele arse le-am regasit in imprejurimi, pe zeci de kilometri pe langa Death Valley ( ore in sir de condus , spre zona Barstow ).
    Daca ne imaginam o mare explozie ( sau mai multe ), atat de puternice incat au retezat varfurile muntilor ( am vazut cativa retezati ), care a topit si pulverizat stancile dimprejur, pe sute de kilometri. si a parjolit muntii, incepe sa faca sens ceea ce am vazut pana acum. Posibil ca, caldura degajata a secat lacurile ( in mod " interesant, zona este si in zilele noastre cea mai fierbinte din toata North America ).
Oficial ni se spune ca vulcanii au facut asta : insa nu e nici urma de vulcan in toata zona ! Nici urma de rauri de lava solidificata, cenusa sau alte alea. Ca sa nu mai vorbesc de lipsa cu desavarsire a oricarui crater al imaginarului vulcan.

Cand s-au intamplat toate astea ? Dupa ceea ce am gasit mai jos, suspectez ca s-au intamplat INAINTE de aparitia primilor oameni in zona .
Primele urme de activitate umana ( primitiva  - preistorie )  in zona, incastrate in piatra deja arsa : click si poza se face mai mare :


Si o petroglifa gasita pur si simplu intamplator ( am oprit sa facem poze ). Va imaginati ca n-am avut timp sa pieptam muntii in cautare de urme din preistorie....Click pe poza, ca se face mai mare :


                                                                                 detaliu :



Inteleg ca am vazut urmele unui razboi intre zei, cu arme avansate care probabil puteau reteza varful muntilor, inainte de crearea oamenilor din omenirea din care noi facem parte. Pamantul din zona inca radiaza caldura foarte mare ( nu putem umbla desculti ) ...
Razboaie care au fost pe larg descrise in textele vechi, cu de la zei citire...
Zeii au fost si aici ...  click pe poza ca se face mai mare :

8 comments:

  1. Chiar ma gandeam zilele trecute cand priveam pozele postate de tine ca ceva s-a intamplat acolo de este totul, dar totul atat de arid, sec, fara viata.Hmmm, lupte intre zei...asta ma framanta: de ce dom'ne nu ni se permite accesul la aceste informatii? Eu as fi fascinata sa cunosc fata reala a lumii care ma inconjoara. Am senzatia uneori ca ma lovesc (la figurat vorbind) de un plafon invizibil si as vrea sa trec de el. Dar poate ca nu este timpul inca!?! Planeta Pamant-un camp de lupta galactic sau intergalactic e ceva chiar mai tare decat Stars War. Oare si in Sahara s-o fi intamplat ceva candva?

    ReplyDelete
  2. Tzipi, tu faci adevarate descoperiri istorice :)
    Este clar ca este vorba de tehnologie superioara... dar de ce i-o fi ars chiar asa?

    ReplyDelete
  3. Incredibil! M-as duce acolo fara sa stau pe ginduri. Iar explicatiile oficiale sint, cel putin, penibile. Ca de obicei, de altfel. Bagati gogosi pt. retarzi, ca oricum le cred...

    Lucisfera

    ReplyDelete
  4. Mariana Cristu : cum sa nu ni se permita accesul la informatia cu zeii ? Exista textele vechi, care descriu cu lux de amanunte luptele zeilor ( google search dupa 'vimanas " ), pana si Biblia pomeneste despre cum a dat zeul cu bomba atomica in Sodoma si Gomora, de s-a prefacut Sara in stana " de piatra". Tot la fel au impietrit si japonezii la Hirosima...
    Ne descrie tot Biblia, arma biologica folosita de zeu, ca sa extermine egiptenii in ziua de Paste, pentru a-i determina sa elibereze evreii din robie : arma a ucis egiptenii, dar a crutat evreii. Tocmai ce citeam ca si noi oamenii, am dezvoltat arma etnica...

    Exista gramezi de documentare pe net, care prezinta dovezi ( Ancient Aliens, Chariots of God, etc ). Exista pe net sute de saituri care prezinta dovezi ale trecerii zeilor : asa numitele " enigme ale Terrei " , de catre stiinta oficiala, care se trage pe coor, sa nu recunoasca lucrurile incomode.
    Uite-te pe youtube la zidurile din Cuzco ... Vezi la mine in blogroll si citeste-i cartea : o sa faca lumina....cu dovezi cu tot http://toni-victor-moldovan.blogspot.com/

    Digodana : s-au luptat zeii intre ei ... O vaga banuiala despre ce aveau de impariti exista...

    ReplyDelete
  5. Da Tzipi, urmaresc blogul lui Toni Victor Moldovan, sunt interesata de acest tip de abordare a realitatii, dar nu am fost suficient de explicita in postarea mea in sensul ca eu ma gandeam ca nu este aceasta teorie prezentata si explicata maselor si ca toata lumea crede si nu cerceteaza. Daca ai spune cuiva, sa luam un exemplu la intamplare, mama mea-ca biblia se poate interpreta si altfel, ea va fi cu siguranta oripilata pentru ca ideile mele se bat cap in cap cu tot ce i s-a inoculat ei de cand se stie si ca ea sunt miliarde. Eu discut cu copii mei despre aasta si ca trebuie "sa vada dincolo de cer" si dincolo de ceea ce este unanim acceptat de toata lumea ca si realitate. Ideea mea este ca doar cei interesati cauta si gasesc aceste informatii, iar restul oamenilor, din motive necunoscute mie, traiesc si se ghideaza dupa niste tipare si nu ies din ele pentru ca nu stiu cum sau nu pot.

    ReplyDelete
  6. Pai sistemul face eforturi uriase sa ascunda adevarul ! Nu il va spune niciodata oamenilor ! Daca ai studiat in domeniu, se face cover-up dupa foarte multe descoperiri arheologice, care ar putea demonta Darwinismul si minciuna aia de istorie oficiala.
    S-au dezgropat schelete de uriasi atata in Ro, cat si in SUA. Cele din SUA au fost trimise la Smintsonian Institute... Cate schelete de uriasi ai vazut expuse macar intr-un singur muzeru ?

    In momentul in care realizezi ca ceea ce ai invatat la scoala e o mare minciuna fara acoperire in dovezi ... incepi sa cauti singur. Si cine cauta.... gaseste !

    Cat despre Biblie... religia nu interpreteaza in nici un fel, pentru ca pur si simplu nu are nici interesul si nici cunostintele tehnologice necesare ( dar altii au ). Si daca prefera sa puna valul mistic ... problema lor.
    Insa cand textele vechi se pot decoda si vedem ca descriu cu lux de amanunte tehnologie care noi o avem acum ... nu mai e loc de intors. Decat daca ai fixatii mentale ...

    Nici eu n-am inteles niciodata de ce oamenii nu cauta informatie si nu studiaza pe cont propiu toata viata : probabil ca sufera de prea multa retardare. Alta explicatie n-am.

    ReplyDelete
  7. Tzipi, stii de site-ul asta?
    http://sites.google.com/site/iluziarealitatii/home

    Cristina

    ReplyDelete
  8. Nu stiam saitul. M-am uitat pe el : doar enunturi si nici o dovada.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.