Doctor Yourself

Monday, October 24, 2011

Perne de plastic

                                                       Imbracati-va bluzitele mulate  :


                   Luati-l si pe bunicu' ... am auzit eu ca-i cel mai cel bunicut din Canada ... number 1 ...


                           Ca mergem la un magazin de chestii textile pentru casa ! Undeva pe aici ...


        La intrarea in parcare, admiram pungile de plastic fluturand in copaci : poti sa juri ca esti in Colentina ...


Si ajungem la magazin : cautam perna pentru omul meu. N-am inteles niciodata cum reusesc oamenii sa doarma cu coloana stramba toata noaptea ( pe perna ), dupa care dimineata, tot ei se plang ca se trezesc intepeniti ....


                                    " Magazinul" ( de fapt, depozit ) avea trei salite : chiar la intrare


    Ah, nu e cazul sa facem pe snobii : exact aceeasi marfa o veti gasi in magazine si supermarketuri, doar ca la preturi mult mai mari. Nu-i nici o diferenta....
  Salita din mijloc, ce avea prosoape :


                                     Prosoape mari de baie : 6 $ / bucata sau 2 la 10 $ ...


Cearsafuri din 100 % bumbac satinat, masura queen si king. Da, in Rai paturile sunt pe marimi... " masura regina" , " masura rege", bla-bla. Penibil.


Aveau si paturi din plastic pufos si flausat, d'alea care la prima spalare se intind si se flescaieste puful : considerati ca sunt de unica folosinta . 15 $ / bucata, masura cea mai mica ( cum s-ar zice in Romania, pentru copii ).


N-aveti cu ce va cara cumparaturile ?  Va vindem si carucioarele saraciei ( le intalniti peste tot pe strada in Rai ) :  model de lux, design select, sa va faca saracia mai suportabila ! 15 $ bucata !


                                     Asa arata sala mare, aia cu pernele care ma interesau pe mine :


        In capatul salii ... scaune de bar si ambalaje parasite ! De vanzare : 80 $ / bucata . Scaunele ....


                                               Langa un perete, aveau ... covorase de iuta !


            10 $ / bucata covorasul. Covoras e cam impropriu spus ... mai degraba era un pres mai mare ...


Perneee !
Perne umplute cu pene si in camasi din material de bumbac, eu in Rai n-am intalnit. Stiu ca se vand perne umplute cu pene, pe care scrie ca materialul e din bumbac, insa m-am tepuit cu ele : camasa de deasupra e intre-adevar din bumbac, asa cum scrie. Insa daca ai curiozitatea sa desfaci perna, asa cum am facut eu, constati ca mai exista o camasa groasa si tare, din plastic ! Asadar ... teapa !

Nu zic ca nu sunt perne cinstite, insa nu in magazinele normale .Am vazut pe internet, la preturi de prohibitie ( 170 $ bucata )  http://www.heirloomlinens.com/product.aspx?ProductID=214&deptid=19&PriceCat=1&Lang=EN-US&SID=c8e0e6bd-3794-4d4d-8e54-4cd77d979ede
Sunt de mare super-lux : perne umplute cu pene ...Daca intrebi vanzatoarele, se uita stramb la tine ...
   Noi in Rai avem perne premium ! Calitate nemaipomenita, plastic curat : transpiri ca dracu' pe ele, ca se incinge plasticul . Si daca transpiri ... perna se impute, ca e plastic si nu se aeriseste ca perna cu pene . Motiv pentru care, dupa o vreme ( scurta ), esti nevoit sa o arunci si sa cumperi alta perna : economia infloreste ...


Ce inseamna " premium" ? Pai inseamna ca invelisul pernei este .... din material de bumbac 100 %  : luxul suprem. Pentru ca da, pernele alea normale si mai ieftine, au invelisul tot din ... panza de plastic ! Transpiri pe ele, de te ia dracu' ...
   Deci, o perna din asta de " lux" ( pentru ca are invelisul din bumbac ), e tot pe marimi : 10 $ / bucata standard, 12 $ / regina si 14 $ / regele. Eu am profunde indoieli ca regele si regina dorm in plastic, da' ma rog...
 


  In sfarsit am gasit o perna umpluta cu pene ! Dar, ghinion ! Avea invelitoarea .... din plastic !Adica , tot degeaba ...


                                              In rest ... perne supra indesate cu plastic :



                                                          Exact : pleaca mai departe !


                                          Cum ar zice canadianu " awsome" viata in plastic ...

No comments: