Doctor Yourself

Wednesday, October 19, 2011

Festivalul Polonez - 2

                                                                 V-ati odihnit suficient ?


                                                                       Sunteti happy ?

 
          Da, stiu : s-a mai incalzit afara ... Cine nu s-ar bucura de un strop de soare, in tara eschimosilor ?


                                                           Cand e cald, totul e vesel in Rai ...




                              Bineinteles : cum sa o raza de soare, cum ies toti puradeii urlatori pe strazi :


Ce, nu ma credeti ? Plozii din Rai nu's ca aia din Romania ( aia stiu de frica ... ). Plozii din Rai isi cunosc drepturile inca de la gradinita ( are grija educatoarea si psihilogul scolii ) : daca mami si tati ii cearta sau ii pedepsesc, spun la scoala si imediat vine Protectia Copilului (  iti pierzi foarte usor copilu' ).
   Si mai stie plodu' din Rai ca poate sa faca absolut orice, ca parintele n-are ce sa-i faca, decat sa-l roage neputincios sa inceteze : ca altfel vine bau-bau si ii face ancheta sociala...  Daca colegul meu de gradinita face ce vrea el si urla cum vrea el, fara sa pateasca nimic ... eu de ce nu mi-as face de cap ?  Ca mami si tati au mainile legate, ca  plozii sunt tabuu-uri : uitati-va la asta, ce crize are in mijlocul drumului ...

  
Ma'sa incearca sa-l ridice pe isteric , cu de-a sila. Pe celalat, l-a legat cu lesa invartita in jurul bratului ei, sa nu-si ia lumea in cap, pe nepusa masa :


Da' plodu' o stie foarte bine pe a lui : ca se poate tavali si urla cat vrea el, ca mami  ... nu se supara ! Daca mami se supara ... tot mai o sa fie cea in trouble ... asa ca se tavaleste inapoi pe asfalt ...


Chiar daca mami a primit ajutorul tatalui ... plodu' tot tavalit pe asfalt a ramas ! Iar mami si tati stateau si se inchinau in fata lui, asteptand sa catadixeasca plodu' sa se ridice si sa mearga mai departe ... eu am plecat, ei au ramas pe loc, rabdatori...Asteptau ca racnitoru' sa-si termine reprezentatia ...
    Te-ai realizat, daca ai drept vecini, racnitori ca astia ...
   Eu am nevoie de o pauza, sa-mi adun creierii ...


             Mai bine intram in magazinul de ciocolata, sa ne mai indulcim viata : numai parinte in Rai sa nu fi !


Care magazin, ne anunta ca ... ei sunt cuminti si recicleaza tot ! ( V-am mai povestit despre spalarea de creier din Rai, cu ... salvam planeta, daca ne reciclam paharul de cafea ) 

Aveau niste preturi uriase, ca in loc sa ne indulceasca viata .... mai amara ne-au facut-o ! Voiau 6,50 PLUS taxe, pentru 50 gr de ciocolata ...


                                               De banii aia, mai bine imi cumpar ... presuri !



                      Ba nu ! M-am razgandit ! Mai bine imi cumpar ... zapi ( sandvis polonez )



   Sau poate preferati un ...steak ! Canadienii sunt innebuniti dupa steak  inca nu m-am prins care-i treaba  )


                                                            Sau imi cumpar ... pierogies !


                                       Adica un fel de galuste de grau, umplute cu carne de tot felul ...


                          Mda !  Nu toti au bani sa-si cumpere pierogies, dar .... stiu cum sa-i faca !


Suntem plecati cu treburi, da' voi lasati banu' si mergeti in treaba voastra ! Gizas sa va binecuvanteze ...


Gizas ? Iarasi o dau astia cu Gizas ? 


Expozitie de valori poloneze .... intr-o biserica, desigur : 


Nelipisitele icoane : 


Apoi memoria lui Marie Curie : 


Pe cealalta parte a salii, avem sporturi poloneze, din vechime : 1884 - 1924





Daca v-a placut .... vizitati Polonia ! 


Daca nu ...  Luati un loc pe bordura : 


Si ascultati muzica  ....agricola ! Made in Poland ... 


Sau poate, il preferati pe Elvis ... second hand : 


Sau poate vreti .... dansuri tiganesti ! Nici eu : manelele care intoxica Romania, mi-au ajuns pentru toata viata :


Daca muzica tiganeasca nu va place.... oferta e variata ! Mama Omida e prezenta in Rai : 


Eu una am nevoie de o cura de dezintoxicare de atata tiganie, religie si prostie : mi-a ajuns ! 


Si acum, sa dezintoxicam si creierii, cu o vizita la anticariat ( daca sunt carti, nu ma pot abtine ) 



Dezamagire totala : numai carti main-stream, fara valoare : 


Bineinteles ca n-am gasit-o ( pana la urma, mi-o iaude pe Amazon ), ca astia aveau numai psihologie main-stream, oficiala : maculatura ! 


Singura carte oarecum acceptabila, este asta : pentru cei care habar n-au pe ce lume traiesc, dar incep sa-si puna intrebari ... Am rasfoit-o si nivelul de informatie este foarte foarte low : dar macar incepe sa puna sub semnul intrebarii autoritatea propagandei. Tot ce e best seller are informatia foarte low, ca e facuta sa aiba succes la masele imbecilizate .... adica e un soi de manea ( care prinde la public )...


Asa ca ... imi iau jucariile si ma duc acasa ... 


No comments: