Doctor Yourself

Saturday, October 29, 2011

Copilarie fericita

8 comments:

  1. VAI DE MINE!!!!
    E oribil! Absolut oribil!
    Astia n-au protectia copilului?

    ReplyDelete
  2. I-am aratat fiului meu postarea ta si mi-a zis ca si in Bucuresti a vazut asa ceva...traiesc pe alta planeta, e clar!
    Romania are un talent teribil de a adopta tampeniile.

    ReplyDelete
  3. Au protectia copilului, insa e perfect legal sa-i plimbi in lesa ...

    ReplyDelete
  4. este gretos ,caand te gandesti ca daca indraznesti sa dai un sut in cur unui caine ,te baga la puscarie acolo la voi in paradis . in schimb pe copii ii trateaza ca pe niste aminale . ptiu!

    ReplyDelete
  5. bre,astia-s sanatosi?prefer sa fac parte din tara noastra de salbatici decat asa,in culmea dezvoltarii!

    ReplyDelete
  6. pai de ce? e pentru protectia lui, ca e pe strada, daca sare in fata unei masini si-l calca e mai bine?
    ...
    sunt sigur ca la scoala/gradinita, acasa sau intr-un mediu safe nu-l mai tine nimeni in lesa...

    ReplyDelete
  7. stai sa vezi ce amploare a luat si in Romanika sarbatoarea asta

    ReplyDelete
  8. Nu veniti in Cacanada ca e jaleee. Copiii sunt tinuti in lesa precum cainii, mancarea e de plastic, casele din carton, strazile sunt prea lungi de nu le vezi capatul si murdare ca bate vantul si imprastie mizeriile si n-are cine sa le curate. Sa nu ziceti ca nu v-am spus. Eu mai stau pe acilea vro treijde ani si pe'orma valea inapoi in Ieuropa da' voi sa nu veniti in iadul asta. Numai io si cu cativa romani de bine de pe blogul asta ne chinuim de mama focului ca de plecat tot nu plecam. Masochisti, dehehe...

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.