Doctor Yourself

Sunday, September 18, 2011

Sierra Nevada

Ca sa mergi din Los Angeles in Las Vegas, trebuie sa treci prin muntii Sierra Nevada si prin desertul Mojave , pe autostrazile lor incalcite :


Sa nu va imaginati ca in desert veti conduce cum va taie capul, ca nu va vede nimeni : am vazut mai multe masini de politie pe autostrazile din desert, decat am vazut 5 ani in Canada !  Pe langa patrulele rutiere, sunt si elicopterele care patruleaza peste autostrada, si daca esti vitezoman, s-ar putea sa ai surpriza sa te urmareasca unul dintre ele si sa-ti bareze drumul.
   Nu uitati : politia vegheaza ! Chiar si in desert ...


Muntii sunt asa cum se vad ; piatra si nisip, acoperite de niste boschetei de desert . Sunt munte langa munte, mai mici, mai mari ....peste tot.




                                  In unele locuri se vad urme de incendii : iarba si parte din boschetei e arsa


                   In alte locuri, vedem pe munti, urmele paraiaselor care se formeaza atunci cand ploua.


                                                            In alte locuri, muntii devin rosii :




                                           Cum se citeste numele asta de sosea ... in engleza ?


                                                      Si am vazut foarte multe "piramide "




                                                 In dreapta, se vede fundul unui lac uscat : e nisip !




   Si " fericirea" soselelor : doua T.I.R. -uri paralele, mergand cu viteza maxima legala pentru ele ( 55 / ora )

3 comments:

  1. Foarte fain!
    Mi-au placut mult fotografiile astea, nu stiu de ce am asa atractie catre pietroaie...
    Atat de mult imi place cum prezinti tu locurile pe unde mergi! E ca si cum as fi fost acolo, cu tine.
    Desi pun pariu ca am fi ras amandoua de ne-am fi spart :))

    ReplyDelete
  2. Foarte tare!

    Si mie imi place la nebunie felul in care prezinti locurile si lucrurile de care ai parte.

    ReplyDelete
  3. Digodana : eu sunt dificila, ciufuta si tacuta ( majoritatea oamenilor ma lasa rece ). Da' cu tine, intotdeauna m-am simtit excelent si am tinut-o intr-o veselie ! As fi fost incantata sa fii mai aproape de mine ... clar ca am fi tinut-o tot intr-un ras !

    Bogdan : multumiri ! Va arat si voua ceea ce vad ... momentan erau pietroaie..

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.