Doctor Yourself

Wednesday, September 28, 2011

Sat in desert

   Mergand noi prin padurea de Joshua Tree din desert, foooarte departe de orice asezare ( 3-4 ore de condus ), vedem in departare ... un sat !


                                       Satul de la poalele muntelui : Meadview


       Era ici colo ratacita cate o casa la cateva sute de metri : in stil american ... totul imprastiat ...


                                       In jurul casei ... nisip si Joshua Tree ! Nimic altceva !



   Pe masura ce ne apropiem de centru, casele devin mai apropiate. In aceeasi pustietate ... am constatat ca aveau electricitate : deci e bine ...


                                               Un panou ne anunta ca o sa dam de un restaurant :


                                                Pana la restaurant, gasim ... Legiunea Americana !


                                                       Cafea, burger, tacos de vanzare !


                                                                   aveau si supermarket !


                                                                       si dollar store


                                              Mai mergem pe strada principala ( singura asfaltata )


    Prin sat , asta era tot ce vedeai : soseaua din  pustietate, si din cand in cand, cate o casa ratacita la marginea soselei. Stanga - dreapta era doat nisip si Joshua Tree si undeva in departare, vedeam acoperisuri de case. Nu se vedeau drumuri, ci doar un soi de cararui mai mari prin nisip.


     Am oprit si i-am intrebat pe oameni din ce traiesc acolo ? ( proprietarii care tineau restaurantul asta )

  
Mi-au spus ca unii sunt pensionati si retrasi aici ( si-auvandut casele din orase, ca sa aiba cu ce trai la pensie, aici ), altii muncesc la niste mine din zona, si altii la Grand Canyon.
  I-am intrebat de ce au ales sa traiasca in mijlocul pustietatii, departe de orice confort si socializare. Au dat din umeri... au zis ca are si desertul farmecul lui. fiecare casa si-a forat puturi foarte adanci, din care se aprovizioneaza cu apa.
   Mancarea le vine cu T.I.R-urile care merg spre Vegas sa faca aprovizionarea : intra si pe la ei sa le lase de mancare. M-am uitat pe meniul restaurantului : totul era mancare congelata sau din conserve ( i-am intrebat ). Aveau si prajituri din alea din magazin, care se pastreaza cu lunile, de pline cu chimicale ce sunt. Acuma, nu imi este clar daca mancau din conserve pentru ca erau in mijlocul pustietatii si aprovizionarea era proasta, dau mancau asa , doar pentru ca ... erau americani !
     In North America e perfect normal sa mananci doar conserve ( am vazut ca mai nou se poarta moda si prin supermarketurile din Ro ) : pentru ei, asta inseamna mancare ( nu, inca nu s-au prins ca exista o diferenta intre conserva si mancare proaspata ... )
    Pot sa inteleg tot pana aici , mai putin un singur lucru : cum sa NU imi pot cultiva gradinita mea, pomisorul meu, in curtea casei ? Asta e de neconceput !


                                                                 La marginea satului ...


                                             doua vaci pasteau fericite ... Chiar, oare ce mancau ?



1 comment:

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.