Doctor Yourself

Wednesday, September 14, 2011

Los Angeles - 2

                                             Trecem in fuga, prin centrul L.A-ului


                                                          Si intram in zona de sky towers :



                                                                    Nokia Theatre :


                        Si o reclama ametitoare pe un bloc. Tot nu m-am prins la ce fac reclama ...


Am trecut si pe langa staples center, si pe langa Convention Center da' n-am observat.... asa ca n-am poze. Oricum erau neinteresante : niste cladiri uriase si atat. Dar am observat sky towers-urile


                                                                     si artera bijuteriilor


Sau magazinele cu  haine italienesti ( ca alea americane sunt horror de urate . Nu mi-am cumparat nici o haina cat am stat in SUA ).


                                                   Dar mi-a sarit in ochi, banca lui Habibu !


                                Undeva pe aici era stadionul olimpic : nici pe asta nu l-am observat ...


Dar am observat paienjenisul de autostrazi ( autostrazile canadiene sunt niste glume, pe langa cele ale americanilor )


                                                                        si inapoi spre casa


Acasa ma asteptau cadoruile care mi le-am comandat de pe Amazon ( ca sa nu mai platesc transportul pana in Canada ) : cartea lui Howell, aia care nu o gaseam download pe net ...

12 comments:

  1. cadourile care mi le-am comandat

    cadoarile PE care mi le-am comandat

    aia care nu o gaseama download

    aia PE care nu o gaseam download

    Ne disperi cu analfabetismul. Era in Romania, a emigrat in Canada, precis merge si in Costa cu tine si s-ar parea ca e manifest si in USA. Ramai aceeasi, egala cu tine insati, ORIUNDE te-ai duce.

    ReplyDelete
  2. Sa stii ca daca esti atatde disperat pe blogul meu, exista optiunea de " ignore" . Foloseste-o cu incredere sinu mai da click pe blogul meu : s-ar putea sa te simti ceva mai bine...

    ReplyDelete
  3. ANONIM 2

    pai solutia e sa plece ala de aici sau mai bine iti corectezi tu gramatica care este ?! sa na-ajungi ca aia de scriu romaneste in ziarele canadiene "care" ii dispretuiesti tu de retarzi ce sunt si prosti ingramaditi care sunt

    ReplyDelete
  4. http://news.yahoo.com/visible-only-above-mystifying-nazca-lines-discovered-mideast-114306688.html

    Lucisfera

    ReplyDelete
  5. Anonim 2 : Da, solutia ca sa nu mai fie disperata cand imi citeste blogul, este ... sa nu-mi mai citeasca blogul. Ca daca il citeste, isi asuma riscul ( si disperarea )...
    Cat despre lb. mea romana, sunt constienta ca o vorbesc / scriu din ce in ce mai prost de cand locuiesc in Rai. Am uitat multe cuvinte. Engleza o vorbesc simaiprost. Concret : nu mai sunt in stare sa vorbesc nici o limba cat de cat corect. Cui nu-i convine, exista optiunea de ignore.

    Lucisfera : arata ca un aeroport pentru OZN-uri ...

    ReplyDelete
  6. taaanti tzipiiii! eu sunt in italia cam de cand esti tu in rai! dupa cum zici pe aici, eu pot sa afirm ca inteleg, vorbesc si scriu italiana mai bine de cat stii tu engleza-drept dovada ca fac multe cursuri si le dau clasa la italieni pe limba lor! cateodata o mai dau si pe engleza pt ca mai intru in contact cu englezi pe aici. basca m-am apucat si de germana pe care o invat din...italiana, pt ca... imi trebuie. vorbesc romana 2h/zi cu barbatu' si intru si citesc pe net la fel ca tine si mai vorbesc cu amicii romani in cate un weekend! dar sa spui ca ti-ai uitat limba materna... e rusinica! nu exista asa ceva! daca erai in rai de 30 de ani, sau macar de 15 mai ziceam ca te-ai zapacit complet, dar asa... nu tine!

    Padme

    ReplyDelete
  7. Scuze, nu iau apararea nimanui, dar una e sa inveti italiana si alta engleza. Am stat o luna de zile in Italia si intelegeam ce se vorbeste, cu toate ca nu puteam sa vorbesc.
    Eu nu sunt "as" la limbi straine, iar dupa 2 ani de Canada, cat am acum, tot nu inteleg ce vorbesc canadienii, ma refer la canadienii adevarati, nu emigrantii ca mine. Doar daca le cer sa vorbeasca mai rar,inteleg.
    In schimb, imi e mai familiara franceza, ca doar am studiat-o de atatia ani in scoala, dar tot nu bag mana in foc ca as intelege-o 100% daca as sta in Franta sau, mai rau, in Quebec.
    Dupa mine,pentru invatarea unei limbi straine, cu cat incepi mai de tanar, cu atat ai sanse sa o stapanesti mai bine. De ce copiii invata usor o limba straina? Pentru ca ei o invata ca pe o melodie. Pentru mine, nu scrisul-cititul e o problema. Problema e listening si speaking, iar asta cere timp.
    Cristina

    ReplyDelete
  8. ce legatura are cat de usoara e o limba sau alta cu afirmatia "mi-am uitat limba materna?"
    de acord ca italiana poate nu e engleza, dar asa pot sa afirm si eu ca am stat 3 luni in germania si pe langa faptul ca intelegeam ce se vorbeste am reusit sa am si o conversatie de baza de gen "ce faci" ti-e/mi-e foame, sunt obosita, sunt in germania de 3 luni, etc...
    prima data intelegi o limba si dupa aia o vorbesti. cand o inveti sistematic iti dai seama cat e de complicata, pt ca nici italiana, daca te apuci de conjugari de verbe si alte chestii nu este asa simpla pe cat pare! chiar italienii insisi afirma despre limba lor ca este complicata!

    poate te refereai la faptul ca am zis:" dupa cum zici pe aici, eu pot sa afirm ca inteleg, vorbesc si scriu italiana mai bine de cat stii tu engleza" - asta in contextul in care tzipi afirma ca este dislexica si nu poate invata engleza! deci... daca nu o poate invata, nu cred ca poate inlocui limba materna cu alta limba,... deocamdata!

    Padme

    ReplyDelete
  9. Padme : nu mi-am uitat limba materna, ci o vorbesc din ce in ce mai prost ( asta, pe langa faptul ca am invatat-o foarte greu la inceput ). Asta e realitatea si nu mi-e deloc rusine .
    In plus, te compari degeaba cu mine : compari un om normal cu unul cu dizabilitati de invatare, si apoi imi zici " rusinica" ...

    Cristina : dupa 5 ani in care m-am scremut sa inteleg ce scrie in engleza, inteleg cam 50-60 % ( restul presupun... ). Da' cand e vorba de listening, se rupe filmu' ...

    ReplyDelete
  10. Padme, trebuie sa te contrazic : nu intelegeam boaba de engleza scrisa sau auzita, da' vorbeam coerent. Si toti erau socati sa constate ca doar vorbeam, da; nu intelegeam boaba ! Abia dupa cativa ani, am reusit sa inteleg cate ceva in engleza...

    ReplyDelete
  11. eu nu ma compar cu tine la invatatul limbii straine, doamne feri' pt ca nu vorbesc nici macar una fluent si eu n-am dizabilitati, in schimb ma lene :)))!
    dar.. tu ai fost profesoara de... lb romana, ghicesc bine? cu dizabilitati de invatare zici? dupa care greselile pe care le faci nu sunt de neanvatarea limbii corect ci de gramatica. le faci constant,...aceleasi si doar alea, asta inseamna ca nu stii forma corecta, dar problema e ca desi ti se atrage atentia nu incerci sa te corectezi pe motiv ca ceilalti sunt "retarzi". gresesc??
    d'aia lumea cand intra aici se ia de tine si de greselile de gramatica, pt ca nu-i poti corecta pe altii cand tu nu scrii corect!
    corect??
    deci.. anonimul nu s-a luat de faptul ca ai uitat cuvinte ci de faptul ca ai scris gresit o forma pe care fac pariu ca asa ai scris-o mereu. crede-ma pt ca si eu scriam ceva gresit fiind convinsa ca e corect pana m-am sesizat si m-am corectat! deci... eu nu te trag de urechi pt ceva ce nu poti...! :))))))))) da' ma rog nu e problema mea, am tinut sa ma explic mai bine!

    Padme

    ReplyDelete
  12. Blogu asta ar trebuie redenumit la:

    Cum sa fii un mazochist retardat!

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.