Doctor Yourself

Thursday, September 22, 2011

Las Vegas -1

N-am intalnit in viata mea, ceva mai stupid decat Las Vegasul : a depasit orice asteptari ! E un fel de Disneyland pentru adulti imbecili si care ofera "distractie" de cea mai proasta calitate : jocuri de noroc, prostitutie si show-uri stupide.
   Marele balamuc are loc in centru, pe strada principala " The Strip " : si numai noaptea . Noaptea nu poti pasi, de cata lume e pe strazi ... ziua nu vezi tipenie. Pe Strip-ul asta, sunt doar hoteluri si cazinouri , in care se bulucesc cu totii. Hotelurile sunt de un  kitch ne neimaginat, dus pe culmile penibilului. Un hotel si-a facut la etajul 9 parca, piscina uriasa, in care te poti plimba cu barca. Cat de stupid poate fi, sa te plimbi cu barca intr-o troaca mai mare ?
   Alt hotel si-a facut turnul Eiffel si Arcul de Triumf in marime naturala. Niste fak-uri. Practic, pe Strip-ul asta, s-au aliniat toate fakurile dupa monumentele celebre ale lumii : piramidele din Egipt, tunul Eiffel, palatul lui Cezar, Statuia Libertatii, etc. Cata lipsa de originalitate trebuie sa aiba proiectantii Las Vegas-ului, din moment ce tot ce au reusit sa faca au fost niste imitatii ieftine ? Si toata mizeria asta culturala, e imbracata intr-un lux stralucitor : ca sa fie de-a dreptul socant fake-ul ....
    Acuma o sa ma intrebati de ce dracu' m-am dus in Vegas ? Pai .... in nici intr-un caz pentru Vegas !  Din Vegas eram foarte aproape de Grand Canyon si de Death Valley, asa ca am folosit cazarea la unul din fak-urile lor de hoteluri. Desi e luxos, daca stii cand sa cauti cazarea, poti gasi la acelasi pret ( in Vegas, hotel de lux ), cu pretul unei camere intr-un motel ieftin cu igrasie . In rest ... n-am stat in Vegas , ci doar am venit casa dormim. N-am intrat in cazinouri, ca nu joc la pacanele : nu mi se pare nimic inteligent in asta. Nu m-am dus in restaurante, ca n-am incredere sa mananc de la ei : dracu' stie cum prepara mancarea si cu ce ingrediente ( si oricum evitam pe cat posibil mancarea gatita ).
    M-am plimbat vreo ora pe Strip, sa vedem luminitele si circul. N-am inteles pentru ce erau toti asa extaziati .
                                              Deci, asta fake-ul ala de hotel ( Luxor ) :


                                                         asa se vede pe timp de noapte :


                                       Langa piramida, e si Sfinxul : penibilul e dus pana la capat ...


                                                  De cealalta parte a intrarii, alta statuie fake


                                       In fata intrarii, alta statuie, cu care toti turistii isi faceau poze


   Asta e vederea din fata a holului : cand intri pe usa, magaoaia asta iti apare in fata. Cu tot cu palmieri ...


                                                   poate vreti sa vedeti si din profil ...


Si imediat ce ai pasit in hotel intelegeai ca esti doar o sursa de venituri pentru ei : asa se comporta intreg personalul hotelului ! Cum ne-am asezat la coada la cazare ( am stat 1 ora, si era in timpul saptamanii ! ), cum ne-a agatat un angajat : de unde suntem. Romania ? Oh, nice country ... Presedintele meu a murit in Romania ( o tara africana, Ghana parca ).
   Eh, si acum ca ne cunoastem, uite, veniti cu mine la ghiseul de langa colt, sa va indrume prietenul meu . " Indrumarea " a fost ca voia sa ne vanda bilete la toate showurile din Vegas ! No thanks !
Cat timp am stat la coada ( coada era la fel de mare, la orice ora din zi in care era program de cazare ), nenea ala cu asta se ocupa : agata turistii de la coada cu exact acelasi text ( de unde esti, nice country, bla-bla ).
   Trecem de cazare, ne agata alt angajat, sa ne invete el o smecherie cum sa ne facem rost de cazare gratis in Luxor : no thanks. Nu mai servim ! Asta credeam noi .... 

Cand sa deschidem usa camerei, ne uitam pe card : reclama la show-ul lui Chris Angel ! Vrei nu vrei, trebuie sa iei la cunostinta ...

Credeti ca am scapat doar cu atata ? Ajungem in camera, si telefonul avea deja un mesaj ... Eram invitati la spa-ul hotelului ( contra cost, evident ), si la alte stupizenii ...


   Cand deschid sertarul noptierei .... surpriza ! Big surprise ! Ne astepta ... Biblia ( din partea hotelului ) . Pai daca in desert pe sosea, ne veghea politia sa nu ne facem de cap, acuma in Vegas, suntem atentionati ca Gizas vegheaza ... nu care cumva...
    Adica ei de la hotel si-au facut datoria si ne-au avertizat ca vegasul e locul pierzaniei ...sa nu carecumva sa avem vorbe la Judecata de Apoi ...


Ca tot de la hotel, ne-au pricopsit si cu harta Vegasului, cu tot felul de cupoane de discount la show-uri : poate poate vom fi tentati sa cumparam vreun bilet ...




Sau poate preferati reclama din oras, la prostituate : era plin de camioane, masini cu bannere pe strada, reclama la prostitutie.




Ori preferati ceva mai soft ? Incercati la Hooters : astia au fetele in sanii goi in restaurant, ca nu's chiar asa pudibonzi ca si canadienii ( le imbraca in sutiene ).

12 comments:

  1. Ador prima propozitie din text!
    Asta am crezut intotdeauna si ma bucur ca nu sunt singurul ;)

    ReplyDelete
  2. Dovada ca si prostia are splendoarea ei...

    Lucisfera

    ReplyDelete
  3. Chirca : nu, nu esti singur ! Mai cunsoc pe cativa care au aceeasi parere ca si noi ...
    Ce n-am reusit sa inteleg, este de ce le place asa de mult oamenilor ? Ca toti sunt extaziati cand e vorba de Vegas ...

    ReplyDelete
  4. Probabil (si )din cauza ca sint spalati temeinic pe creier. Veniti la pomu' laudat (Las Vegas)...

    Lucisfera

    ReplyDelete
  5. Daca " ceva" prinde la mase, apoi musai trebuie sa aiba very low quality : ca altfel n-ar putea prinde la masele de imbecili ...

    ReplyDelete
  6. Vegas-ul e bun pt hoteluri si bilete de avion relativ ieftine (mai ales daca le iei la pachet). Este amplasat intre niste zone naturale super. Deci intradevar, e de stat in Vegas doar cit dormi. In rest, pleci dimineata, vizitezi si vii inapoi seara.

    ReplyDelete
  7. Cat de idiot tre sa fi sa mergi la Vegas stiind exact despre ce e vorba si stiind ca nu iti place absolut nimic din ce e de facut acolo. Nivelul idioteniei trece pe noi culmi cand urasti cu toata fiinta un hotel si te duci sa stai in el.

    Dar totusi, idiotenia suprema e ca dupa sa faci un blog entry despre toata "aventura"

    LOOOOOOOOOOL

    ReplyDelete
  8. Inteleg ca n-ai citit articolul, altfel n-ai filasat comentariul asta : am scris clar ca m-am dus si m-am cazat in Vegas, ca sa fiu aproape de Grand Canyion si Death Valley, pe care voiam sa le vizitez. Acuma ai inteles, sau ai nevoie sa-ti desenez cu creioane colorate ?

    ReplyDelete
  9. am lasat comentariu ieri dar le-ai sters

    mai incerc o data

    deci, vrei sa zici ca nu exista nici o alta optiune de traseu si cazare intre Death Valley si Grand Canyon? HAHAHAHA, inafara de orbi, orice homo sapiens sapiens poate sa se uite pe google maps sa-si faca un traseu si sa-si aleaga cazarea dintre o gramada de variante (ar trebui sa poate, dar evident ca nu e cazul). Vrei sa-ti faca asa rapid in cateva minute cateva trasee care ocolesc complet Vegasul? Intamplator am facut un traseu similar cu al tau acum 2 ani si am studiat binisor zona deci e cu atat mai amuzant pt mine sa vad ce aberatii debitezi

    ReplyDelete
  10. Atata vreme cat vii cu injuraturi si atacuri la persoana, comentariile iti vor fi sterse. Cand ai de gand sa iti expui civilizat argumentele, comentariile vor fi afisate.

    ReplyDelete
  11. bun, deci e ok tu sa vii pana si cu titluri ca Fuktards dar in comentarii tre sa fim dragutzi

    notat :D

    ReplyDelete
  12. Eu nu te-am injurat pe tine, si astept ca nici tu sa nu ma injuri pemine. Simplu.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.