Doctor Yourself

Thursday, September 1, 2011

Go Topless !

                              Mai mancati o prajitura din mers, ca ne grabim la " Go Topless ! "


                        Cafeaua o bem tot din mers, in metrou, ca ne grabim ... suntem in intarziere...


S-au apucat canadienii sa protesteze pentru ca femeile nu au dreptul sa iasa la plaja si in parc topless ( dar , conform legii, pot sa iasa pe strada topless ). Si acuma vor sa faca treaba asta lege.


   Legea nu ar fi chiar atat de inutila precum pare la prima vedere, pentru ca in Rai e interzis sa faci baie topless, ca sa nu lezezi falsele pudori ale retarzilor protejati de lege. Si pentru mine, care n-am purtat hamuri in viata mea, e sinistru sa ies la plaja inhamata : mai bine ma lipsesc cu totul ...
Acuma legea e si mai stupida decat pare : nu le-au permis femeilor sa protesteze topless pe plaja, asa cum au intantionat ( pe motiv ca legea intarzice ).
    Fapt pentru care, femeile au decis sa protesteze topless pe strada si nimeni nu le poate impiedica, pentru ca e dreptul lor :




Iar barbatii le-au incurajat de pe margine ( observati ca publicul spectator, era format doar din barbati si cu mine intre ei ... )

                                Au venit barbatii, ca mustele la miere : chiar si cu plozii dupa ei ....


Alti barbati s-au implicat in protest... Arata-mi barbatul care n-ar vrea sa vada in fiecare zi, femeile topless pe strada ! Vrei calule, ovaz ?


                                                             Vreti fluturasul de reclama ?



Cand am plecat de acasa, omul meu mi-a dat indicatii "pretioase" : sa pozez numai femeile pisi ! Aloo, baiatu' ! Asta nu-i parada de fotomodele, ci protest !
Insa o pisi thailandeza, tot i-am gasit. Cum era singura care arata bine de acolo, a pozat-o toata presa : acum e vedeta ...


 Politia a supravegheat de la distanta, ca nu cumva femile sa incalce legea si sa mearga topless pe plaja ( era la cativa metri ) ...


                                                 Iar presa a luat interviuri organizatorilor :


Vedeta de necontestat a fost cutu asta negru, care si-a bagat coada in toate pozele facute de presa, de i-a disperat. Pana la urma, s-au adunat toti si i-au facut poze, l-au mangaiat si s-au jucat cu el :  abia dupa ce i-au dat atentia cuvenita, s-a calmat cutu ...



A avut si concurenta serioasa la titlul de  Miss Atenie ... 


Go topless au inhatat o pustoaica ce trecea prin zona si casca gura. Nu s-au lasat pana nu au pozat presei, cu fata in mijlocul lor... 


                   Sa inceapa defilarea : politia a blocat circulatia pe un sens de strada : "fericirea" soferilor ....



    Si fericirea ... vecinilor ! Toti erau, cu mic cu mare, in balcoane si la usi ... De la un bloc, a iesit o baba chinezoaica ( isterica ) ce urla ca asa ceva nu e permis ... dupa care s-a isterizat in mandarina...
     Un tramvai statea la semafor, iar femeile s-au dus in dreptul geamurilor sa-si arate sanii : asta a fost momentul in care barbatii din tramvai au deschis geamurile si devenit isterici ... Eram pre adeparte ca sa pot face poza ...


                           Noi luam tramvaiul inapoi spre casa, din fata de la ... " Piciorul rupt " !


23 comments:

  1. Mai Tzipi, nu mai stim cum ar fi bine. La ce tzatze au unele femei ..
    Nu s-ar putea face o lege, cumva, numai tailandezele alea sa poata face topless ?
    Ca nici sa se umple plaja de hoituri n-ar fi prea bine. Sau macar dupa 30 de ani sa nu mai fie voie topless.

    ReplyDelete
  2. Sanii se lasa de la purtarea de sutien si alaptare. N-au legatura cu varsta. Intr-adevar, sa porti 20 de ani sutien, si sa ajungi la 40 de ani cu sani lasati, e inadmisibil. Negliejnta si prostie. Femeile alea si-o fac cu mana lor.

    Pana la urma ... topless e de bine : nu o sa mai vezi pe plaja femei la 30 -40 cu sanii lasati, ca nu o sa mai existe asa ceva la varsta aia ...

    ReplyDelete
  3. Doar doua observatii am de facut: 1. Femeile cu sanii lasati aveau SANI MARI .. sanii amri NU se lasa de la sutien SE LASA DE LA GREUTATE. Daca ai sani de peste 1kg greutate mai bine de 30 de ani crede-ma ca se lasa, este fizica pura.
    2. Femeiele cu sani mici nu au probleme cu lasarea lor pentru ca sunt mici deci nu sunt mari, deci nu sunt grei deci raman mereu acolo sus pentru ca sunt mici! Am o cunostinta cu sani de peste 3kg .. practic sunt imensii.. Probleme cu spatele, probleme la scoala pentru ca toti copii se legau de ea, dar imagineaza-ti sa nu poti purta sutien ... Sau mai tare sa porti sutien apoi sa vina una ca tine sa spuna ca de la sutien i s-au lasat sanii nu ca ei cantaresc peste 3 kg de mai bine de 20 de ani :)) Esti foarte tare Tzipi .. traiesti in lumea ta unde este bine si unde sani de 3 sau 4 kg se lasa de la sutiene nu de la greutate!!! ...

    ReplyDelete
  4. Bine mai, da' sanii de 3-4 kg deja sunt anomalii ale naturii ! Aia nu se mai pot numi sani... acolo e nevoie de chirurgie corectoare.
    Eu vorbeam de sani cu dimenisuni normale, umane...
    Cat despre sani mici, am vazut o gramade de prietene, care pe la 23 de ani aveau sanii mai lasati ca femeile din pozele mele. Ca sa nu mai vorbesc de cunostintele mele de 30 de ani ... erau sani mici sau normali, si totusi ...( nici macar nu aveau plozi ) ...

    ReplyDelete
  5. Orice sustinere artificiala slabeste muchii si tendoanele. Cine a avut piciorul in ghips stie ce greu isi revin muschii dupa ce se da ghipsul jos. La fel si cu alte parti anatomice.

    ReplyDelete
  6. Diana : exact asta spuneam si eu ( cu exact aceste argumente ), pe nenumarate articole despre lenjeria intima. Orice muschi care nu e lasat sa lucreze, se atrofiaza.
    Da' ma rog .... femeile se obisnuiesc cu hamurile, ca si cainele cu lesa. Constat ca incepe sa le placa inhamate.

    ReplyDelete
  7. Of of of ... Diana draga observ ca iti place cartea,deoarece vorbesti din ea, iar Tzipi tu vorbesti doar dintr-un anumit punct de vedere care e al tau si care este cel adevarat totodata, nu-i asa? Oricat de anormal ti se pare sa stii ca femeile ce sunt dotate de la mama natura trebuie sa se adapteze. Eu am sani mari, chiar foarte mari. Ce ar trebuii sa fac din punctul tau de vedere? Sa ma imbrac in haine largi si sa ii las liberi, naturali?! Asta daca as traii intr-o tara ca si Costa Rica poate. Insa atunci cand mergi la munca, la banca de exemplu si traiesti in Romania SAU IN ORICE ALTA TARA, trebuie sa porti sutien daca ai sani mari. Pentru ca nu ai incotro. Nu poti purta camasa sau rochite sau orice fel de haine cu sani imensi fara sa ai un sutien. De asta au fost si inventate pana la urma. Inteleg ca pe tine te deranjeaza sau ca ai gasit explicatia perfecta de ce se lasa sanii si ca este hidos, insa permitemi sa te contrazic NU ai dreptate. NU sunt femeia care poarta 24h din 24h sutien insa in momentul in care te duci la munca si SOCIALIZEZI trebuie sa fi si prezentabil ca nu vi din jungla. Sutienul a fost inventat pentru femei cu sani NU pentru femei fara. Daca sanii tai sunt mici si au maxim 200 grame sunt convinsa ca nu ai nevoie de sutien si barbatii nu se holbeaza la tine, iar femeile nu te barfesc daca ai venii la munca fara sutien. Totodata ai auzit de sport? Daca esti in stare sa faci exercitii nu ajungi in situatia in care iti atarne pielea pe tine. Prietenele tale probabil nu ridica nici o sticla cu apa de 500 ml de au sanii mici si lasati la 23 de ani. Eu nu am vazut asa ceva. Si crede-ma am vazut sani la viata mea ... Oricum vad ca nu am cum sa te conving ca nu ai dreptate .. asa ca fie cum zici tu, deoarece tu stii clar mai bine ...

    ReplyDelete
  8. Totodata ai spus ca nu are legatura cu imbatranirea.... hahahahahah .. crede-ma ca are legatura si cu imbatranirea. Care este efectul imbatranirii asupra pielii? Tu vrei sa-mi spui ca sanii si pielea ta, muschii tai vor arata la fel si la 90 de ani?

    ReplyDelete
  9. Incercam sa spun ca atunci cand la 30-40 ani ai sanii lasati, ( cum scria cineva pe aici ), aia n-are legatura cu varsta, ci cu cauzele mai sus enumerate.
    Ca nu-i normal sa fie sanii lasati la o varsta atat de tanara ( sau ma rog, anormalitatea a devenit normalitate, in societatea femeilor inhamate ).

    ReplyDelete
  10. Toate pozele facute de tine in articolul de mai sus arata doar femei de peste 45 de ani dezbracate. Ei la peste 45 de ani este normal ca pielea sa se lase. Insa asta nu inseamna ca acele femei au purtat 24 h din 24h timp de 35 de ani sutien, nu? Ar fi absurd sa spui asta? Femeile poarta sutien deobicei la munca sau cand ies in oras. Acasa nu stai cu sutien, sau mai porti si maieu,nu? Chiar si doamna din Thailanda sexy dupa fata impingea 40 ..cel putin asta cred eu... Insa arata bine chiar si la corp, se vedea ca face sport ... eu fac sport si pot sa-mi dau seama ca are corpul lucrat. Sanii ei sunt mici deci nu aveau cum sa se lase ... cu atat mai mult cand practici si sportul ... Mai tine si de cat de bune sunt genele tale, ...

    ReplyDelete
  11. bun, deci barbatilor le-a placut...dar la alea, le placea ca se holbeaza barbatii la ele?

    ReplyDelete
  12. Organizatoarea avea sutien :D

    Veve, la plaja poti sa iti iei un costum din ala intreg. Nu iti tine sanii in ham si nici nu ti se vad.

    S.

    ReplyDelete
  13. ba s'avem pardon! tanti din tailanda are sanii lasati si inca cum! fac pariu ca daca ne arata o fotografie de cand era mai tinerica sanii arata altfel! toti sanii se lasa, cu timpul pielea nu mai este atat de elastica! cum draq la 30-40 de ani sa nu se lase sanii? tu vorbesti din experienta sanilor mari, sau ce?
    oricum, stim cu totii ca aici doar parerea autorului este cea corecta!

    eu am o nelamurire totusi, de ce nu au protestat sa fie complet dezbracate/ti? ca doar natura nu ne-a facut cu slipu' pe noi!

    P...

    ReplyDelete
  14. Anonimilor (banuiesc ca sinteti mai multi), va rog alegeti-va un alias, sa ne putem certa mai bine, sa stim cui raspundem.

    " Diana draga observ ca iti place cartea,deoarece vorbesti din ea" - e compliment? nu e compliment??? Si de ce carte ar fi vorba?
    A, mi-am amintit, e vorba de manualul de Anatomie si Fiziologie umana, clasa a XI-a. Oameni buni, daca nu folositi un muschi el se atrofiaza. Valabil si pentru "muschii mintii".

    ReplyDelete
  15. Diana, cat am putut sa rad ! Foarte tare !

    ReplyDelete
  16. Diana : FOLOSESTETI MUSCHIIIIIIIIIIIIII CA SA NU SE ATROFIEZE .... AI AUZIT DE SPORT? AI RIDICAT UN FIR DE ATA CU MANA VREODATA IN VIATA TA ??!?!?!?!? Plus ca o sa imbatranesti si o sa atarne pielea pe tine ca doar nu esti ALIEN !!! Cand am zis ca iti place cartea m-am referit la faptul ca citeai din anatomie, clasa a XI-a . Pentru ca experienta de viata clar nu ai! Ahh si nici tate NUUU ai!!!Daca ai doua bube in loc de sani sa stii CA NU SUNT CONSIDERATI SANI DE CATRE SOCIETATE. Dar cum a zis ultimul anonim aici conteaza parerea lui Tzipi si evident a ta Diana, ca fara pupinguristi ca tine ce s-ar mai face planeta asta?! Crezi ca Basescu este acolo degeaba? NU, el este ajutat de oameni ca tine... bineinteles ca teoria pixerului albastru trebuie inghita, halita de oameni ca tine! Bravoo Diana, acuma sezi! BRAVOOO, SUNT MANDRA DE TINE!!!!!!!

    ReplyDelete
  17. Pt Anonim (unul din cei multi anonimi ce se plimba pe aici): Nu trebuie sa te enervezi asa de tare. In traducere: nu folosi majuscule ca pe net se considera ca urli. Era doar o discutie de vineri dupa amiaza, asa, ca la o sueta.
    "Cand am zis ca iti place cartea m-am referit la faptul ca citeai din anatomie, clasa a XI-a . Pentru ca experienta de viata clar nu ai!"

    Deci daca ma exprim ca in manualul de anatomie, inseamna ca nu am experienta de viata. Interesant. Ce inseamna dupa tine experienta de viata? Si poti sa imi raspunzi frumos, te rog, fara istericale si atac la persoana.

    ReplyDelete
  18. Ultimul Anonim : Deci tu sustii ca ar trebui sa facem ceva contra legilor naturii ( sa purtam sutienul care ne atrofiaza muschiul ), dupa care.... sa facem sport, ca sa prevenim atrofierea muschiului respectiv !
    Unu' incarca, altu' descarca.... noi cu spor muncim !

    In rest ... e cineva pe blogul asta, care da vreun ban pe opiniile societatii imbecile in care traim ? Ca societatea prefera sanii supradimensionati, e fix problema ei.
    Eu una prefer un corp bine proportionat, in locul unuia dizarmonic ( cu extremitati exagerate ).

    ReplyDelete
  19. Uff, imi pare rau sa parasesc discutia acum cind devenea mai interesanta. Nu va consumati artileria, pastrati-o si pentru saptamina viitoare. Revin marti.

    Un weekend frumos, cu sau fara sutien!

    :)

    ReplyDelete
  20. Diana: Nu sunt deloc nervoasa, nu tip si nu am intentia sa tip sau sa ma enervez. Sunt doar o femeie care are sani mari si care a fost deranjata de ce s-a scris in acest articol. Eu port sutien de nevoie nu de fun, fac sport pentru ca consider ca pielea, muschii trebuie sa lucreze, dar totodata sunt constienta ca nimic, absolut nimic nu o sa imi impiedice corpul sa imbatraneasca. Corpul imbatraneste, muschii, pielea se lase, sanii se lasa. Tot ce vreau eu sa iti explic tie draga si lui Tzipi este ca nu poti sa spui ca sanii lasati sunt din cauza folosintei sutienului! Si alti factori influenteaza sanul lasat, nu doar sutienul. Eu nu am zis ca nu este posibil, eu am zis ca acesta nu este singurul factor. Daca ai sani mari esti nevoit sa porti sutien, maieu, ceva ca sa nu "zboare" ei liberi cum vor. In societatea in care traim o femeie dotata cu sani nu poate sa nu poarte sutien. Sutienul este o inventie, cum este tamponul.. Ai nevoie de tampoane in zilele delicate sau pui carpe ca pe vremuri? Nu, deci evoluezi, te adaptezi, asta e viata, orice iti afecteaza corpul. Ca sa o luam pe scurtatura: sani mari si grei se lasa mai repede cu sau fara sutien, daca porti 24h din 24h sutien timp de 10, 20 de ani, sanii se vor lasa chiar daca sunt mici sau mari. Daca sanii sunt mici insa nu se vede atata de tare. Cu timpul dupa 40 de ani de viata, vei observa ca corpul trece prin schimbari. Pielea se lasa, sanii se vor lasa, apar riduri, asta si la sani mici si la sani mari. Procesul de imbatranire nu se poate oprii. Deci nu poti sa vii tu si cu Tzipi si sa-mi arati poze cu femei dezbracate unde toate arata peste 40 de ani si sa spui ca au sanii lasati de la sutien. Nu numai ca este absurd dar este de o prostie rara sa spui, dar mai sa crezi asa ceva.

    ReplyDelete
  21. Tzipi: Deci daca ai sani mari esti anormal? Ar trebui sa te simti cumva prost? Daca ai sani mari nu esti bine proportionat? Toate femeile cu sani mari ar trebui sa se opereze ca sa primeasca bube in loc? Fata draga, se vede de la o posta ca ai probleme cu gandirea, cu logica, cu societatea in care traiesti. Daca ai sani mari, da, porti sutien, apoi de la sutien, de la greutatea sanilor, de la imbatranire, si pentru ca nu faci destul sport ti se lasa sanii. Da, e vorba de natura, de viata, de ciclul vietii. Clar ai o problema si cu asta. Unul incarca, unul descarca. Maicata si taicatu ti-au dat viata, natura, viata te omoara. Asta este. .. stiu este foarte greu sa iti imaginezi ...

    ReplyDelete
  22. "Ultimul Anonim : Deci tu sustii ca ar trebui sa facem ceva contra legilor naturii ( sa purtam sutienul care ne atrofiaza muschiul )",

    "A, mi-am amintit, e vorba de manualul de Anatomie si Fiziologie umana, clasa a XI-a. Oameni buni, daca nu folositi un muschi el se atrofiaza"

    OK, am inteles! Sanii nu este muschi, pt cine nu stie... inca! Sunt glande - glandele mamare! Aceste glande sunt asezate pe muschii pectorali, care astia muschi ar trebui lucrati! Nici macar culturistele care au muschii pectorali lucrati nu au sanii ridicati daca sunt trecute de o anumita varsta (pe vazute la tv), daca ii are ridicati, are cel mai probabil proteze, ori se vede clar care's muschii si care sunt sanii!

    P. de la Padme,

    ReplyDelete
  23. Eu stiu asa.... ca si sinii se ingrasa! La 20 de ani, sinii sint formati din tesut adipos, glande si colagen (tesutul acela miraculos, care ii mentine fermi si "pe pozitii"), insa pe masura ce trece timpul, glandele si colagenul scad, iar locul lor e luat de grasime, ceea ce nu inseamna neaparat ca ti se va schimba dimensiunea sanilor, dar atractia gravitationala isi va face simtita prezenta si se vor lasa. Un sutien bun ajuta, chiar daca porti cupa A sau D. E clar ca nu poti lupta impotriva timpului. Sanilor nu le place deloc sa "topaie", dar probabil ca la femeile cu bubite nu "topaie" nimic si nu au cum sa inteleaga ce vrei sa spui oricat te-ai stardui sa explici... Lasarea sanilor nu are nici o legatura cu purtarea sutienului...ba din contra...

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.