Doctor Yourself

Saturday, September 3, 2011

Dacii si romanii

Ne intalniram cu un canadian din generatii aici in Rai, care ne intreaba ce vrem sa vizitam in vacanta . Si ii spunem ca am vrea sa vizitam petroglifele din California, da' e foarte greu de ajuns la ele ( e necesara masina de teren, plus vreo 5-6 km numai dus, printre stanci mers pe jos ) si nu credem ca ne tine. Si ca singura noastra sansa ar fi cu petroglifele din Nevada desert, ca's foarte aproape de autostrada .

Canadianu' se lumineaza la fata si ne zice ca da,da ...  stie de petroglifele alea, pe care le-au " construit" romanii ! Si a urmat moment de stupoare, in care ne gandeam ca nu putem sa-i spunem ca bate campii : oricate manusi de catifea ne-am fi pus, tot " ba , esti prost ! " ar fi sunat ...
   Asa ca am zambit cu toti dintii, si i-am spus ca daaaaa, alea sunt ! Le-au construit romanii, cand s-au razboit cu dacii !
Credeti ca a clipit canadianu' ? NU ! A fost foarte de acord cu noi si ne-a spus ca e bucuros ca suntem interesati de istoria Americii !  Asta-i produsul scolii canadiene ( omul are studii postuniversitare ), care costa zeci de mii de dolari pe an ...
   
Lipsesc 1 saptamana, ca ma duc sa vad dacii si romanii .... Voi continua sa postez : daca trece vreo zi si n-am reusit sa postez, inseamna ca n-am avut acces la internet ( stiti doar de la istorie, ca romanii n-au net ) ... Da' revin : cu poze !
 

8 comments:

  1. O sa imi lipseasca posturile tale. :( Oricum o saptamana plina de cunoastere in care tu si sotul tau sa va simtiti bine.

    ReplyDelete
  2. :)) si mie o sa-mi lipseasca, desi nu prea las comentarii citesc cu mare interes articolele! Puup cu drag!

    ReplyDelete
  3. lasa, lasa ca generațiile viitoare vor învăța ca petroglifele au fost făcute de captain america cu privirea lui laser când se bătea cu naziștii cei rai care veniseră din vietnam sa atace americile.

    ReplyDelete
  4. Ca sa o citez pe o fosta vecina de-a mea, acum oale si ulcele, cind se uita la vreun film despre al doilea razboi mondial: "Ai dracu' nemti, ai vazut cum se bateau nazistii cu hitleristii?" Si nu vorbea la misto, zau. Asa stau si americanii, si canadienii la capitolul istorie si nu numai, din pacate.

    Lucisfera

    ReplyDelete
  5. problema se poate pune si altfel, adevarata istorie n-o cunoaste nimeni, nu suntem in stare sa aflam cine l-a impuscat pe Kennedy, ce s-a intamplat la 9/11 sau ce-a fost in decembrie '89.
    ...
    ce sa mai vorbim despre ce-o fi fost acum 2000 de ani si mai bine?
    ...
    istoria trebuie privita cu circumspectie, sunt asa niste ipoteze interesante pe care nu se poate pune mare baza; adevarul s-a pierdut de mult in negura timpului...

    ReplyDelete
  6. Am ajuns intreaga in L.A ... am reusit si sa postez, dupa multa chinuiala cu un laptop. Nu exista nimic mai stresant pe lumea asta ( dupa plozi ), decat laptopul !

    ReplyDelete
  7. Pai miine poate ne vizitati. Plozii nu sint stresanti. Aia mai mari, da. Iti scriu un email

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.