Doctor Yourself

Tuesday, September 27, 2011

Arizona desert

               Cum trecem de Hoover Dam , intram intr-o zona cu dealuri ( muntisori ? ) taiate de sosea :



                       Pe sosea, era un refugiu facut special ca sa opresti sa faci poze . Oprim si noi.


                                                                      Nu oprim doar noi ...


                                                 Panoul zice ca vedem raul Colorado linistit ...


Si apoi dam de un magazin ratacit in desert ( din cand in cand, la zeci de mile distanta, era cate un magazin )



Ati mai vazut " padure" de joshua Tree ?  Joshua tree e un fel de combinatie intre cactus si pin, si e copacul specific deserturilor : ii place sa creasca la altitudine. Mormonii, primii care au ajuns in deserturile de prin SUa, au numit copacul asa, dupa Joshua cel biblic, pentru ca are ramurile ridicate spre cer, la fel cum se ruga si Joshua.

   Mi-am cumparat miere din flori Joshua tree si are gust de gem de mure amestecat cu gem de capsuni : un deliciu ...


                                          Cat vezi cu ochii, pana la munti, sunt doar Joshua Tree !


                                  La marginea padurii de Joshua Tree, am gasit un cactus ratacit :


                                   Si am gasit o multime de gauri : cineva locuieste in ele ...


                                           Pe masura ce urcam , Joshua Tree devin tot mai mici :


Din sosea, drumul s-a transformat in drum de tara plin de praf. Era nevoie sa-l stropeasca cu apa, ca altfel nu s-ar fi putut circula. Chiar si asa, umed, se ridica praful ca un nor ( de vreo doua ori inaltimea masinii ). nu se putea cicula o masina in spatele alteia, la distanta normala intre ele.


                             La ce foloseste plugul de zapada in desert ? La nivelarea drumului ...


                                                                    Mai sus, dam de stanci :





                                                          Si aproape ca am ajuns la destinatie.


  De aici incep pamanturile proprietatea indienilor, si drumul e asfaltat : fara nici o groapa ! In fata se vede Grand Canyon :


6 comments:

  1. I saw a ghost :o near the Josua Tree :D

    S.

    ReplyDelete
  2. Interesanta calatorie! Uneori peisajul pare de pe alta planeta.

    ReplyDelete
  3. The Ghost era omul meu ... uitasem sa fac poza doar cu Joshua Tree, pentru mine ...

    ReplyDelete
  4. Mi-am dat seama ca era omul tau dar m-a distrat cum l-ai innegrit ;)) Prima data cand m-am uitat, am crezut ca face parte din peisaj.
    Oricum imi place si mie cum prezinti si mai ales stilul tau foto-jurnalistic de a face poze.

    S.

    ReplyDelete
  5. S-a innegrit singur, ca eu nu ma pricep la d'astea ..
    Cu prezentatu', e mult mai simplu : asta vad, asta va arat ...

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.