Doctor Yourself

Thursday, August 18, 2011

Reclama

  Despre  in ce hal sunt chimizate sucurile " naturale" din Rai, am povestit aici si nu mai repet ( este exact aceeasi marca de suc cu cel din reclama ) :                         
http://filosofiepebordura.blogspot.com/2011/01/struto-camila.html

Insa, nici in cel mai negru cosmar, nu mi-as fi putut imagina ca asa ceva devine realitate : sa faci reclama si sa prezinti ca pe ceva bun, faptul ca sucurile sunt pline de chimicale ! Si culmea, reclama.... sa-ti aduca , clienti !
   Nu, reclama nu era intr-o revista pentru plozi, ci intr-o mizerie de revista pentru femei ! Care femei, se presupune ( din pura naivitate ), ca sunt atat de informate, incat sa nu consume coloranti alimentari, si cu atat mai putin sa le dea propriilor plozi. Ca daca te intereseaza despre sanatatea ta, pui mana si studiezi ce bagi in gura.
Cum sa dai copilului o chimicala , care ii lasa limba albastra ? !
Cand tot afiirmam ca traim intr-o lume imbecila, ( de se oftica lumea pe mine, ca vacarul pe sat ), ma inselam : se pare ca e mult mai imbecila decat imi imaginam eu .... Faptul ca exista o reclama ca asta, e dovada :


Isi indoapa copiii cu jeguri, dupa care vin si planga pe la televizor, ca sa doneze lumea bani, sa-si trateze plodu' de cancer ... Mama prostilor e mereu grevida...

2 comments:

  1. aaaa, mare vrăjeală ce făcură ei cu sucul ala. pai sa vezi dacă mănânc io dude sau beau un kil de zaibar... sa vezi atunci ce limba am. ca sa nu mai zic de de a doua zi, zici ca s-a lăpădat văcuța milka chestii mov la wc. pai il concediază pe puradelul asta imediat si imi dau exclusivitate pt imaginea firmei.

    acum lăsând gluma la o parte, mâine poimâine te pomenești cu ăștia ca inventează sucul de face puța la baieteii neagra si mare ca a negrilor.

    ReplyDelete
  2. A doua zi ar fi milionari in dolari ...

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.