Doctor Yourself

Saturday, August 6, 2011

Poza zilei

Am fost la ferma sa culeg capsuni modificate genetic ( ca altele nu's ) . Si acolo, fiecare culegea cu ce putea : unii cu cosuletu', alti ... cu roaba ! Nu, nu va imaginati ca erau angajatii fermei, ca nu erau ( aia poarta " uniforme " ca sa poata fi diferentiati. Si nu intra sa lucreze campul, cand sunt clienti la cules ).



Langa mine in brazda, doua cupluri de romani : una din femei, ingrijorata ca a mancat capsuni si ...o sa-i mearga burta ! Pe limba imi statea sa ii zic sa se uite la capatul randului, langa lazile mele cu capsuni, la tipul ala care se joaca cu broscutele : baiatu' a mancat 8 kg de zmeura in 2 zile de unul singur ( si daca ar mai fi avut, ar mai fi mancat... ) si inca nu s-a c...t  pe el !   Da' mi-am zis ca mai bine tac ...


3 comments:

  1. Arata-mi si mie o poza sa vad cat sunt de modificate genetic si dupa aia iti arat si eu tie ce am mancat, sa vezi ce e aia modificat/tratat!

    Apropo de burti si alte... momente grele, zmerura nu e capsuna, unii sunt mai cacaciosi, pardon, mai sensibili decat altii, ce vrei?. eu am avut un coleg de generala care a avut un asemenea moment parfumat neplacut in urma consumului exagerat de capsuni cand ne duceau la practica, la cules! si nu numai, exemplele sunt multe, asa ca biata femeie probabil isi cunostea burta!

    Padme

    ReplyDelete
  2. Sunt capsuni mari, ca alea din magazin ( am pus poze pe blog cu ele ). Capsunile naturale nu arata asa.

    ReplyDelete
  3. Pai aia ziceam si yo! Daca iti arat ce am mancat te crucesti! da' ata ete!

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.