Doctor Yourself

Wednesday, August 24, 2011

Parinti iresponsabili


Copiii tinuti in lesa ca si cateii, i-ati vazut deja ( v-am aratat unul pozat in tramvai ) . Da' plozii purtati in carucioare, cu picioarele taraindu-se pe pamant, inca n-am apucat sa va arat . Ii tin in carucioare pana pe la 4-5 ani ( n-am inteles de ce, insa asa ii vad pe toti ca practica ). Plodu' asta din carucior e ditamai dihania, si ma'sa il cara in carucior prin autobuze  ... daca se ridica in doua picioare, e mai mare decat caruciorul ...
   Evident ca nu conteaza pentru ma'sa, ca blocheaza circulatia in autobuz, cu caruciorul ala perfect inutil ! Ei lasa, oamenii n-au decat sa indure, ca ea a avut chef sa puiasca ! Se stie doar ca in Rai, mama si boracul sunt tabu ! Nu cumva sa le zici ceva, ca ti-ai dat foc la valiza !
 
Va imaginati ca mizeria se reduce doar la atat ? Ei bine ... nu ! Au inceput sa se sature, pana si ameericanii, de parintii iresponsabili ! Adica aia care traiesc cu impresia ca daca ei s-au impuit, toata lumea trebuie sa le suporte lor si puradeilor, mizeriile ! Doar asa, pentru ca ei au chef sa se joace de'a mamica si taticu', cu nervii celor din jurul lor ...


Ei bine, un proprietar de restaurant din Pensylvania s-a saturat de astia cu urlatorii dupa ei, si le-a interzis accesul in restaurantul lui, cu plozi sub 6 ani. In sfarsit un om normal la cap, si care nu se teme de ce zice lumea ca si-a permis sa incalce tabuu-rile societatii primitive in care traim.
    Este absolut penibil, sa mergi la restaurant cu boracu' dupa tine si sa-ti faca ala circ si oracaieli in restaurant . Ca ti le face tie, fix problema ta. Doar ca in jur mai sunt si alti clienti, care au platit scump consumatia, tocmai ca sa stea linistiti si sa se simta bine. Ei bine ... se duce dracu' relaxarea si simtitul bine, cand apare cate o iresponsabila d;astea, cu boracii urland si topaind prin restaurant. Ca bineinteles .... noi avem boraci, deci ne doare in coor de ceilalti .... n-au decat sa rabde ... toti sunt obligati sa ne suporte circul ....
    Nimic nu poate fi mai scarbos, decat sa iesi cu iubitul- iubita in oras, si la masa de langa tine sa fie un borac d'asta urlator, caruia ii curg balele in farfurie, scuipa si se manjeste cu mancare din cap pana in picioare.
   
Imi imaginez cat de exasperat era proprietarul al de restaurant ! Ca vin aia cu boracii si ii pun clientela pe fuga ( si eu mi-as cere banii inapoi si i-as arata obrazul ).  Nah, si daca ei n-au atat bun simt, ca daca nu isi pot tine sub control maimutele, apoi ....sa le lase acasa, proprietarul de restaurant a fost fortat sa le interzica accesul.
    Ei bine, cine s-a isterizat si s-a declarat discriminat ? Pai fix astia cu boracii, care deranjeaza un intreg restaurant !
 In schimb, patronul de restaurant le-o zice de la obraz : ca daca nu isi pot controla maimutele, sa se duca la ... Mc'Donalds, unde este loc special pentru boraci ! Si acolo o sa fie ei intre ei : n-au decat sa racneasca si sa baleasca atat cat 'or vrea ! 
 

 Zilele trecute in Walmart, se plimba una printre rafturi, cu puradelu' dupa ea, racnind cat il tinea gura. Urla tampitu' ala de plod, de parca il taia cineva bucati bucatele . Ma'sa ... relaxata ! N-avea femeia nici o reactie.... nimic ...  O durea fix in coor ca deranja un intreg supermarket. Nu i-a zis racnitorului sa taca , nu sa simtit sa iasa cu el afara, pana se calmeaza.... nimic. era femeia de un sictir total, la adresa celor din jur : pe motiv ca ea a puit, toata lumea trebuie sa-i suporte nesimtirea.
    Credeti ca staff-ul din Walmart a invitat-o sa iasa afara, pana isi calmeaza urlatoru' ? Ei bine, nu ! In Rai, puradeii sunt tabu, si li se permite absolut orice . Daca eu intru in magazin cu un caine ( de regula nu ti se permite accesul ) care ar incepe sa latre, as fi poftita afara in secunda doi, sa-mi calmez catelu'.
Eh, da' astia nu sunt poftiti afara sa-si calmeze maimutele urlatoare ! 

Later Edit : Cei care au vrut cartea lui Cremo, mai gasesc aici si alte carti de istorie necenzurata ( se pot downloada gratis si rapid )  http://bhairava.homelinux.net/books/_READ/archaic/

27 comments:

  1. De curiozitate, cum definesti tu 'parinti responsabili'?

    ReplyDelete
  2. Felicitarile mele patronului care a luat atitudine.

    Lucisfera

    ReplyDelete
  3. " Parinte responsabil " este o imposibilitate. Nu te poti numi responsabil, cand iti condamni ( prin nastere )copilul sa fie sclav pe viata.

    ReplyDelete
  4. Atunci nu mai e parinte, right?

    SI inca ceva... din punctul tau de vedere oamenii sunt 'sclavi pe viata'. Poate unora le place ce fac, si nu vad viata ca un cosmar, nu?

    ReplyDelete
  5. Ufff...
    Sfaturi nu putem da, in schimb pot avea o parere.
    Nu sunt de acord cu tine(Tzipi)in ce priveste sclavia pe viata. Marii intelepti ai omenirii, au fost inainte de toate, copii. Platon, Ghandi si toti ceilalti, au trebuit sa vina intai pe lume ca sa schimbe ceva. Parinte iresponsabil sunt cei care isi pun copii la munca pe care ar trbui sa o faca adultii. Mai ales indivizii(supranumiti parinti) care fac(fabrica) copii, doar pentru banii care se dau de la stat. Astia, reprezinta pleava societatii si nu imi place ca sunt pus in aceeasi oala cu ei.
    Intradevar viata nu e numai roz dar nici neagra nu e ca acum 500 de ani, in evul mediu. Facutul si crescutul copiilor nu este o sarcina obligatorie pentru nimeni dar nici sa nu cadem in capcana homoxexualilor in care sa defilam in curu' gol doar ca sa ne laudam ca noi suntem gay. Ok...sparge-ti sfincterul acasa si nu veni cu el pe strada. Nu vreau sa stiu ce fac ei acasa. E treaba lor, le respect dorintele dar sa le tina pentru ei. ;)

    T.

    ReplyDelete
  6. "SI inca ceva... din punctul tau de vedere oamenii sunt 'sclavi pe viata'. Poate unora le place ce fac, si nu vad viata ca un cosmar, nu?"

    Permite-mi sa intervin. Asta se cheama masochism (rezultat din spalarea creierului si sau/prostie in cantitati masive). Se obisnuiesc precum ciinele cu lantul sau prizonierul cu gratiile si atunci totul e roz cu picatele, viata e frumoasa si merita traita. Cunoastem...

    Lucisfera

    ReplyDelete
  7. Anonimul cu sclavia : Ca oamenii percep sclavia drept libertate, sau ca le place conditia de sclav, e fix problema lor. Percepia lor NU SCHIMBA realitatea ( conditia de sclav ). Sclavii perfecti, sunt cei care se cred liberi.

    Anonimul cu inteleptii : ce legatura are ca inteleptii au incercat sa schimbe lumea, cu sclavia ? Dupa cum bine au constatat : parintii sunt atat de iresponsabili, incat n-au fost in stare sa schimbe jegul in care traim... d'aia a fost nevoie sa vina copiii, ( Gandhi ), ca sa incerce sa schimbe ceva.
    Faptul ca s-au nascut copiii intelepti, inteligenti, retardati sau tampiti, NU shimba cu nimic iresponsabilitatea parintilor de a isi condamna copiii prin nastere, la sclavie pe viata.

    ReplyDelete
  8. Ok, sa incerc altfel. Care este 'sistemul', dupa parerea ta, in care nu este sclavie? Ce inteleg eu este (si poate ma insel), ca prin faptul ca tb sa muncesti pt orice este scalvie. Care e alternativa? Da o varianta - viabila.

    ReplyDelete
  9. Anonimule, nu te pune nici cu Tzipi si nici cu Lucisfera ca amandoua au mintea ......odihnita. Mai ales Lucisfera.

    Alternativa la o viata de sclavie e sa emigrezi, bineinteles.

    Iar daca vei insista prea mult, vei afla de la Tzipi ca Gandhi pretindea fete virgine pentru consum propriu iar Platon se masturba in adolescenta (iar mai tarziu, in viata, se cam scobea in nas) astfel ca nu pot reprezenta in nici un caz repere de intelepciune universala.

    Plus ca amandoi (si Platon si Gandhi) nu erau raw vegan si si-au tinut si copiii in carucior pana au plecat in armata (copiii). Deci, mai usor cu intelepciunea pe unde nu exista.

    Acilea gasesti INTELEPCIUNE ! Si istorie adevarata. Cu trovanti.

    ReplyDelete
  10. Anonim 10:53, tocmai ai dovedit cit de "intelighent" esti. Pentry d-astia ca tine exista eutanasia.

    Lucisfera

    ReplyDelete
  11. Lucisfera 11:17

    Tu, tu, mai ai ceva de "dovedit" ?

    Sau ...e clar ?!

    ReplyDelete
  12. @ Anonim 12:44

    Pe Luci o ignor de fiecare data. Nu de alta, dar e o combinatie de mitocanie si prostie rar intalnita, si ar fi o pierdere de timp sa imi bat capul cu ea.

    O intreb pe autoare, fiindca in afara de vaicareli, boceli si coada pe sus (atat de specifice unei anumite categorii de romani) nu aduce nimic 'constructiv', dar are pretentia de 'gandire critica'. Eu de asta intreb, in momentul in care injuri ceva, inseamna ca vede o solutie. Asta astept. Probabil ca astept degeaba.

    Toata situatia imi aduce aminte putin de de nea Gigi, imbracat in maieu si pantaloni de trening, cu slapi de plastic Adidas (luati de la Obor - cica-s mai buni ca aia de-i gasesti in Ca), stand in fata blocului si scuipand seminte pe jos, injurandu-l pe primar ca nu face curat pe jos. Putin comic, familiar dar trist.

    ReplyDelete
  13. @Anonim 14:34

    Dar sa stii ca nici Luci nu e proasta. Nu, nu. Nu e proasta. Asa e ea !

    ReplyDelete
  14. catre toti anonimii:
    Tzipi isi uraste parintii ca au nascut-o intr-o lume de sclavi si nu a avut un cuvant de spus in asta. Ea nu vede o solutie pentru ca o solutie nu exista. Si asta vrea si ea sa explice. In sclavia asta NU poti inlatura stapanul caci vorbim de sclavia perfecta, in care sclavul se crede liber, deci nu are nici o problema.

    ReplyDelete
  15. "catre toti anonimii:
    Tzipi isi uraste parintii ca au nascut-o intr-o lume de sclavi si nu a avut un cuvant de spus in asta. Ea nu vede o solutie pentru ca o solutie nu exista. Si asta vrea si ea sa explice. In sclavia asta NU poti inlatura stapanul caci vorbim de sclavia perfecta, in care sclavul se crede liber, deci nu are nici o problema."

    That's just stupid.

    ReplyDelete
  16. Eu sunt anonimul cu inteleptii (sac!)
    Mai oameni buni, majoritatea care citim blogul asta stim ca sunt multe feluri de sclavi. Cei mai obedienti sunt cei care se cred liberi, dar problema principala este ca in afara de constatare...nu prea facem altceva. Exact ca in tok shouri. Vorbim despre cine e mai smecher decat cine. Daca tot citim, invatam si stim diverse lucruri, tot ce putem face este doar sa observam si sa nu aducem nimic nou in lumea asta? Pentru ca in cazul in care asta este singura activitate a noastra...nu suntem mai departe decat sclavii credinciosi!
    Si fara scuze lamentabile: nu e rolul meu sa schimb lumea sau... nu sunt platit pentru asa ceva...sau ce sunt eu mafalda? Pai de aruncat cu pietre...oricine poate si oricine arunca cu pietre stie ca ceva nu e in regula, dar mai avem si gura cu care sa vorbim si degete pentru texte pe blog cu solutii.
    Puterea e in noi...Sigur! Cand o zbura porcul si vom avea curaj sa ne schimbam intai pe noi pentru convertirea altora.

    ReplyDelete
  17. Si pentru ca am pielea dracu' pe mine, o sa scriu la mine pe blog despre ce solutii avem. Ca orice proces de schimbare, treptele de acceptare sunt diferite si necesita o oarecare ordine. Eu le voi spune pe ale meele in nici un fel de ordine pentru cu am talent deloc la categorisire. Sa le puna altii pe trepte de importanta.
    Uite asa!

    ReplyDelete
  18. Eu nu vad solutii de iesire din sclavie : atat vreme cat stapanii sunt cine sunt ( ai omenirii "zei" creatori )... nici o sansa ! N-avem nici inteligenta si nici tehnologia de a ne pune cu ei.
    Astept insa cu interes solutiile propuse de tine.

    ReplyDelete
  19. @ Tzipi

    O sa ma abtin sa comentez pe marginea credintei tale (fiindca e credinta, nu cunoastere, oricate orgasme intelectuale ti-ar produce ). Doar remarc cat de asemanatoare e atitudinea ta cu cea a religiosilor pe care ii numesti retarzi. E doar o observatie.

    ReplyDelete
  20. Anonim : nu pe marginea credintei trebuie sa comentezi, ci pe marginea dovezilor existente ( care au condus la aceasta concluzie, numita de tine i, impropriu " credinta" ).

    ReplyDelete
  21. Galben, plod ai fost si tu. Poate ca si plodul Galben tipa cat o tineau bosogii... Ei, si, de aia nu a crescut Galben mare ca sa ne dea noua lectii acum cum sa ne crestem plozii. Daca vreodata vei face greseala sa te impuiezi, te rugam sa-ti faci timp si sa ne scrii din propria ta experienta cum ii cresti. Bineinteles ca plozii vor trai in globul de cristal pe care Galben il construieste dupa standardele sale. Bine ca pe lumea asta mai exista si anticonceptionalele pentru una perfecta asa ca tine, Galben...

    ReplyDelete
  22. Sa va cresteti plozii cum vreti, ca pe mine lasa rece. Eu doar am constatat niste chestii ... alea care te deranjeaza pe tine...

    ReplyDelete
  23. "Chestia" cea mai importanta pe care nu ai constatat-o pe propria ta piele se numeste simtul matern si nu-l ai decat atunci cand si tu o sa te "impuiezi". Pana atunci, ai nevoie sa depasesti ideile astea ale tale fixe cu reproducerea animalica la om si cu fatalitatea de a te fi nascut pe Terra. Incearca pe Marte ca am auzit ca acolo oamenii nu se impuieaza ci fac dragoste din priviri iar parintii sunt super constienti in priviinta educatiei plozilor din moment ce bogatia materiala si mai ales tehnologica nu este un impediment pentru martieni, cu totii nelucrand pe plantatii ca sclavii de pamanteni. Nu asta incercai tu sa spui, Tzipi?

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  25. De ce tin unii parinti copii mari in carucior? In Romania nu am vazut asta doar in alte tari. Pentru ca e comod - pleci cu copilul la plimbare si pentru ca nu il poti lasa dar e si greu sa fugi tot timpul dupa el il pui in carucior. Mi se pare o practica ciudata dar asta e...

    Un prieten fara copii se gandea ca n-ar fi rau sa se interzica transportul cu avionul a copiilor sub 6 ani(motivul ca ar urla in avion). Nu ar fi mai bine sa ii inchidem in primii 6 ani in niste custi? Sau sa vorbim cu geneticianul sa ii faca direct la 6 ani? Chiar daca nu as avea copil, daca as locui in P. nu as mai calca in acel restaurant. Hai sa punem problema si altfel - eu am fost in cateva locuri unde am avut contact cu asiatici. Au un fel de a manca diferit de noi. Daca ne adunam mai multi oare convingem un proprietar de restaurant sa interzica accesul lor? Hai ca gasim multi rasisti ascunsi , nu? Seamana cu aceste idei?

    ReplyDelete
  26. Pai sa-l educe, casa nu mai alerge ca si cainele scapat din lant cand il scoate pe strada. Dar e mult mai comod sa-l arestezi in carucior si sa deranjezi pe toata lumea in autobuze, decat sa-l educi : de acord cu tine.

    Nu-i vorba de rasism : nu ma deranjeaza ca's plozi sau ce rasa sunt, ca plozii sunt plozi cu totii, indiferent de rasa. Si nu ma deranjeaza persoana lor, ci faptul ca ei deranjeaza pe toata lumea, un local intreg.
    Sunt probleme total diferite. Asiaticul nu face nimic in restaurant care sa deranjeze : plodul ... da. Deci am motive intemeiate sa cer interzicerea plozilor, nu doar ca as avea eu pitici pe creier.

    E o idee excelenta cu interzicerea plozilor in locurile publice, pana la o anumita varsta : n-au decat sa le faca curse aeriene speciale, pentru parintii cu plozi.
    Ar fi in sfarsit, un semn derespect, pentru calatori si pentru oameni in general.

    ReplyDelete
  27. Calianu : Si daca lumea in care traim, e nedereapa si dura, de ce sa-mi condamn potentialul copil sa traiasca in ea ? Asta nu e iubire, ci egoism si nevoie personala de afectivitate.
    De asta nu-i cred iota pe parinti cand afirma ca isi iubesc plozii : faptele lor demonstreaza contrariul.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.