Doctor Yourself

Monday, August 22, 2011

Minunile Ramadanului

In Rai e Ramadan : asta inseamna ca musulmanii tin post negru o luna intreaga ( de cand rasare soarele, pana apune ). Post fara apa, ceea ce mi se pare a fi o tampenie : rinichii aia trebuie sa elimine toxinele pe uscat ...
Unii musulmani ( cei care isi permit ), nu muncesc toata luna ! Post, rugaciune si penitenta, ca Allah vegheaza ...
    Stiu magazinasul unui musulman, de unde cumparam alune vrac pentru veverite : " magazin" e impropriu spus, ca aia era moschee in toata regula. La orice ora, in orice zi, rasuna slujba din moschee in boxe , si Habibu'  tinea isonul in barba ...  De Ramadan are inchis magazinul : o luna ! Allah a dat, Allah a luat ...

Cel mai avantajos lucru e ca musulmanii se straduiesc sa fie buni si sa faca acte de caritate in perioada Ramadanului : daca vreti sa aflati ceva ce in mod normal nu ar fi dispusi sa va spuna.... acum e momentul !
   Eu m-am dus la magazinul indienilor, ala in care eu sunt singurul alb si bineinteles, nebagat in seama si cadorisit cu priviri strambe. Orice intrebam, nu stim, n-avem, se rasuceau pe calcaie si plecau. Pe la inceputuri, voiam curry, da' nu prea hut, si nu stiam de care trebuie sa iau. Am intrebat un angajat de acolo, care mi-a trantit in brate o cutie cu curry, care avea la ingrediente MSG ! Asa ca a trebuit sa caut singura curry fara MGS si sa iau ambele variante ( galben si rosu ), ca nu stiam care-i diferenta ...

Stiind ca-i Ramadan si ca toti vor sa fie buni ( Allah vegheaza, mai ales in perioada Ramadanului ), m-am dus sa vad minunea : imi trebuia miswak, da' nu stiam sa-l aleg, ca aia aveau un brat de lemne aruncate intr-o cutie, si pe eticheta scria numai cu viermisori de-ai lor. Imi era sa nu iau alte lemne ...
    N-am ajuns bine intre rafturi, ca indianu' ma ia in primire si ma intreaba cu ce ma poate ajuta ! Atata onoare n-am avut in tot anul, de cand le frecventez magazinul ! Miswak vrei ( omu' perplex, pt ca e chestie religioasa dar si medicala, pur musulmana ) ? S-a dus in spate si s-a intors cu unul ....ambalat in plastic ! Lux ! Mi-a zis ca au si pasta de dinti cu miswak, daca sunt interesata : nu eram, ca e chimica.
     Cu ocazia asta am aflat cum Miswak-ul are intrebuintari .... miraculoase ! Cum miswak-ul te ajuta sa tii departe de tine gandurile pe care ti le trimite Diavolu' ....  Tot el te face mai frumos si ....mai destept ( da' nu suficient de destept ca sa te trezesti din brainwashing-ul religios, zic eu ... ) . Miskaw-ul iti satisface inima ( tare as fi curioasa cum ), si ... iti relaxeaza creierul ( pai tocmai asta-i problema, ca majoritatea au creierul odihnit ! )

Si acuma, daca tot era omul amabil, am zis sa nu scap ocazia, ca pana la Ramadanu' de anu' viitor mai am de asteptat ... Asa ca vino si la lamureste care-i treaba cu vopselurile voastre de par : arat cu totul si cu totul diferit de ceea ce stim noi, si pe toate scrie numai cu carligei. Cica sunt amestecuri de plante cu ceva amoniac . No, chemicals i snot good.
     Da' nu-i bai, ca mi-a zis ca are si 100 % , imi arata el Henna pe care o foloseste mama lui, si care e amestecata cu plante care intretin parul ( amla , sikakai si alte minuni ). Ce dragut din partea lui !
Da' pudra de indigo n-aveti ? Nu, n-aveau . Si ce rau ii parea ca nu ma poate ajuta ... Da' nu-i nimic, ca vrea sa-i scriu exact pe hartie ce anume vreau, cum se scrie, si magazinul o sa comande din India cu urmatorul transport de marfa. Special pentru mine !
Bun si asa, ca pe net pudra de indigo are preturi nesimtire ....  pana atunci luam henna aia ca la mama ta ...

Allah e mare. Si chiar face minuni de Ramadan ...
   
 Later Edit :  pozele cu henna fara chimicale de la magazinul ala Iqbaal, din Thorncliffe ( am pus pooze cu magazinul, pe blog , mai demult )



7 comments:

  1. Si eu tot caut henna fara chemicale. Poti sa pui o poza te rog? Merci.

    ReplyDelete
  2. Multumesc mult! Daca ai cumva un packet in plus de henna il cumpar eu :)

    ReplyDelete
  3. Partea uimitoare este ca mi-a acoperit TOATE firele albe ! Dar trebuie sa o lasi in par cateva ore (3-4 ), mai mult decat zic ei ...
    Am reusit sa gasesc pe un sait pe net, indigo, la 2,40 / 100 gr si mi-am cumparat. Pretul e bun, comparativ cu celelalte preturi de pe net. In amestec cu henna, iese o culoare castaniu- roscat

    ReplyDelete
  4. Pot sa-ti dau doua pachete ( unul singur nu o sa-ti ajunga decat daca esti tunsa scurt ): scrie-mi email si stabilim cum facem.
    Daca vrei mai mult, pot sa ma duc sa-ti cumpar mai multe, ca imi este in drum, si mie imi place la magazinul indienilor ( mai ales in Ramadan... )

    ReplyDelete
  5. @Tzipi: Saru'mina! Ti-am trimis email.

    ReplyDelete
  6. Da, mai am. Tocmai am cumparat henna pura.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.