Doctor Yourself

Friday, August 5, 2011

Ann Taylor

Ati auzit de brandul Ann Taylor ? Nici eu ! Mie oricum nu-mi pasa de branduri si nu le cunosc : daca haina lor e din materiale naturale, ieftina si arata bine, cumpar. Daca nu ... nu. Nu dau un dolar in plus, doar pentru ca e haina de firma ... pur si simplu nu-mi pasa de firmele lor. Nu o sa dau pe o pereche de nadragi mai mult decat consider eu ca face ....indiferent de firma producatoare. Oricum, in North America, lozinca dupa care se produce este : ieftin, mult si prost " ....
   Asadar, aflu ieri din ziare ca Ann Taylor e mare brand, pentru care Demi Moore face imagine :


Ocazie cu care imi amintesc ca am mai vazut numele asta undeva .... Adica exact pe ochelarii mei de musca , cumparati din SUA in luna mai, cand aveau reduceri mari de preturi http://filosofiepebordura.blogspot.com/2011/05/iuesei-outlet-mall.html   Cum au costat putin ( socotind reducerile ) si cum nu cunosteam nimic despre Ann Taylor si cum scria pe ochelari " Made in China" , am fost convinsa ca sunt ochelari d'aia ordinari, chinezesti, cum sunt in orice piata din Romania.
Ochelarii mei s-au rupt ... ieri ! M-au tinut mai mult de o gramada ... fix 2 luni ! nu m-as fi enervat, daca as fi ramas convinsa ca sunt ochelari d'aia din bucur Obor, de la chinezii din Europa targ ...


Care era problema lor ? Pai balamaua era prinsa intr-un surubel vertical, care bineinteles ( de ce oare ? ) ... nu avea nituri la capete, ca sa evitam sa se desfaca si sa cada !



Cand eram in Romania, mi-am luat din piata de la Obor, de la tigani, ochelari d'aia ordinari ( dar macar aratau bine. Ca aici in Rai, gasesc numai ochelari de musca ....adica supradimensionati ) si m-au tinut vreo 3 ani, pana m-am saturat de ei. Puii mei, daca stiam ca's ochelari de firma, nu-i mai cumparam !
   Cu firmele, m-am lamurit : " ieftin, mult si prost " .... platim brandul si nu calitatea . Adidasii B.I.T. au tinut 3 ani in Romania. Adidasii Nike ... exact 2 luni pana s-au rupt ( in Rai ). Noroc ca mi-au trimis din romania, adidasi B.I.T. vreo 3 perechi, sa-mi ajunga !

Later Edit : Daca mai urmareste cineva situatia de la Fukushima, in stirile alternative, gasiti aici chestii interesante http://blog.alexanderhiggins.com/2011/08/04/canada-government-covered-massive-amounts-radiation-canadian-air-49771/

2 comments:

  1. Chiar ma intrebam daca se mai spune cate ceva despre incidentul din Japonia. Parca a fost minune biblica cu numarul zilelor de informatii din Japonia. Acum...nimeni nu mai stie nimic...

    T.

    ReplyDelete
  2. N-au nici un interes sa spuna.... cu atat mai mult cu cat n-au rezolvat problema si inca se scurg radiatii.
    Stii cum e : informatia reala se tine sub tacere, ca retarzii nu trebuie sa afle pe ce lume traiesc. Ei trebuie sa se bucure de Lady Gaga ...

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.