Doctor Yourself

Sunday, August 28, 2011

About sex !

                                       Cine traieste cu impresia ca nu e fun la ferma, se inseala !




Culegeam zmeura, cand vad o canadianca picata de pe alta planeta, ca se tot agita cu cosuletul gol. Pana la urma, merge la unul din angajatii fermei, si il roaga sa-i arate cum sa culeaga zmeura, ca ei i se strivesc toate ... Omul ii arata, pleaca. Femeia sta ce sta, si incepe sa se agite din nou.
     Vine tinta la mine si imi spune ca se vede ca am experienta la cules zmeura, si ma roaga sa-i explic cum se culege zmeura ! OK : pai tragi de ea ... daca iese, o pui in cos. Daca nu iese.... inseamna ca nu e suficient de coapta si o lasi in pace .
 
Pai asta deja stie si ea ! Doar ca problema era cum trebuie sa faca sa nu i se mai striveasca zmeura in mana ? As putea sa-i explic eu ?
Eu ... perplexitate ! Da' imi revin si ii spun ca trebuie sa faca exact acelasi lucru ca atunci cand mangaie un barbat, cand face sex : simti ca ti se striveste " ceva" in mana ? Nu ! Ei bine, la fel trebuie sa mangai si zmeura cand o culegi ! Crezi ca ai nevoie sa intru in mai multe detalii ?
Ea ... perplexa !
Omul meu ( in spatele ei ), imi facea semne ca isi smulge parul din cap ( americanii sunt faimosi nu doar prin prostia lor, dar si prin falsele pudori de care dau dovada ) ...

Apoi, daca pe femeie nu o ajuta inteligenta , poate o ajuta memoria, sa inteleaga cum se culege zmeura !

6 comments:

  1. unde e ferma asta? departe de To? cum sunt preturile?

    ReplyDelete
  2. Este Whitamorefarm, la vreo 40 de minute cu masina de Toronto. http://www.whittamoresfarm.com/
    O gasesti si pe google maps ...

    Pe saitul lor, la " crack of dawn farm raport", gasesti ce se vinde zilele astea si pretul. Pretul e mai bun decat in magazine.

    ReplyDelete
  3. ma si speriai cand vazui titlul... crezui ca vazusi pe careva cotobanindu-se in razaorul cu rosii.

    ReplyDelete
  4. La cat sunt astia de pudibonzi ... slabe sanse !

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.