Doctor Yourself

Thursday, July 14, 2011

Veste buna

Vestea buna este ca Toronto are un deficit bugetar de multe milioane de dolari. Ce e bun in asta ? Pai faptul ca va trebui sa faca taieri bugetare ... Astfel, primarul Ford e pe cale sa faca involuntar, cel mai util serviciu ( de pana acum ) comunitatii : adica sa interzica adaugarea de flour in apa potabila ( pentru ca nu mai sunt bani ... sinu pentru ca ar fi ingrijorat de sanatatea populatiei ).
Asadar, vor sa nu mai cumpere otrava : Yeeeeees !


Bineinteles ca expertii au sarit de coor in sus, ca sa nu taie flourul, ca el previne cariile, si astfel se loveste in comunitatile de imigranti. Gata, au gasit tapul ispasitor : imigrantii care daca nu's otraviti cu flour, nu o sa mai aiba nici unul dinti in gura !
   Acuma, n-am sa insist despre cat de otravitor e flourul si care sunt efectele sale, ca am facut-o in postarile anterioare. O sa ma multumesc sa constat realitatea : flourul ala e atat de "eficare" in prevenirea cariilor, incat nu exista om fara probleme dentare, pe aici...  Am sa constat doar ca se stie, orice medic ar trebui sa stie ca aciditatea din oragnism ( provocata de mancarea gatita, proteina animala si alte alimente care provoaca aciditate in corp ) se neutralizeaza cu ... calciul luat din oase, dinti. Pentru ca, pana si copiii de scoala generala , invata la chimie ca acidul se neutralizeaza cu o baza .... De unde rezulta ca e mult mai simplu sa previi prin dieta, decat otravindu-te cu flour. Da' ma rog .... exista interese majore ca oamenii sa nu fie invatati despre importanta nutritiei si legatura alimentatie-boala .



Ce mi se pare mie extrem de dubios este asta : presupunand prin absurd, ca florul ala e eficient ca preventie impotriva cariilor, DE CE trebuie sa fim medicati CU FORTA ?
Prin nalogie : vaccinurile sunt total optionale, desi se clameaza aceeasi aberatie ( cum ca sunt eficiente impotriva unor boli grave ). Deci am dreptul sa aleg a nu face vaccinul, desi risc sa ma imbolnavesc de poliomielita, hepatita, etc. Si astea's boli mult mai grave decat o carie ...
    Insa, cand e vorba de carii, brusc NU mai am dreptul sa aleg daca iau medicatia sau nu : imi este adaugata cu forta in apa de baut. De ce oare ? Are cumva si alte efecte ? ( sapati dupa informatii si veti fi surprinsi ce gasiti ... )

Si apoi, cum ramane cu dreptul cetateanului de a avea cces la apa de baut ? De ce nu am eu dreptul sa beau apa curata ? Doar pentru ca unii fac carii ?  Pai sa ia flour cu lingurita, daca ei considera ca asta le face bine : dar de ce sunt si eu obligat sa nu pot bea apa curata ?

7 comments:

  1. Yes!!! In sfirsit o veste foarte buna. Dar sper sa nu cedeze hoardelor fara minte care insista sa distruga populatia. Abia astept un pahar de apa mai putin otravit :)

    PS: Am citit tot ce ai scris despre algele tale de la chinezi. Cred ca o sa incep si eu sa maninc.

    ReplyDelete
  2. Acuma, avem o problema cu algele : daca sunt aduse din ocean de la chinezi ... e prin zona Fukushima, care de luni de zile deverseaza apa radioactiva , exact in ocean ...

    ReplyDelete
  3. Oh da, am uitat... pina la urma o sa trebuiasca sa-mi maninc plantele din casa ca nimic nu mai e safe.

    ReplyDelete
  4. da, nu este normal sa se dea fluor cu de-a sila, fiecare trebuie sa faca ceea ce considera. despre vaccinuri, eu cred in ele, dar poate ca fiecare ar trebui lasat sa aleaga.
    s-au tinut sub control multe boli virale (cum e poliomielita) cu ajutorul vaccinurilor. oranismul uman nu cred ca s-ar putea vindeca singur la un prim atac viral (cu virus viu). sunt si virusuri mai usoare (cum e hepatita A, care se vindeca). si pana face anticorpi specifici boala deja se instaleaza si nu mai are nici un rost, pt ca anticorpii ataca virusul recunoscandu-l dupa membrana, daca virusul a apucat sa intre in celule atunci se si divide, produce celule blonave iar imunitatea celulara nu e foarte eficienta in multe cazuri (cum e hepatita c, unde nu exista nici vaccin). cam asa suna teoria sau asta e modul in care am inteles-o eu. nu contrazic pe nimeni, doar caut informatii, si vreau sa stiu si parerea ta despre vaccinuri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polio este distrusa 100 % cu vit C, exista studii facute si publicate de foarte multa vreme despre asta ( cauta dupa Jungeblut ). Despre asta scris si Dr. Fred R. Klenner. Nu e nevoie de vaccin pentru asta. Eu nu cred in vaccinuri, dar cred ca pentru fiecare medicament, exista o substanta naturala cel putin la fel de eficienta, daca nu chiar mai eficienta. De asta vit C IV este eficienta acolo unde vaccinurile nu mai sunt ( cand deja boala s-a instalat ). Exista o gramada de documentatie despre asta, trebuieste doar cautata.

      Delete
    2. nu inteleg foarte bine engleza. dar "zice asa": cercetatorul A si B. anii 1936-'38.
      cercetatorul A face un studiu pe maimute cu polio. le da vit C. reiese ca e un succes deci maimutele se vindeca. cercetatorul B face acelasi lucru si reiese un esec. asta din cauza ca se presupune (sau se stie cu certitudine, nu am inteles) ca a folosit doze mai mari de virus si cantitate mai mica de vit c.
      in 1948, klenner da la pacientii lui bolnavi de polio vitamina c injectabil si oral in total 40-60 de GRAME. o cantitate mult mai mare decat suntem noi obisnuiti (o pastila de vit c are vreo 100mg*30 (cam asa sunt de obicei), practic echivalentul a 14-21 de tuburi/cutii pe zi (si doar oral nu cred ca se metabolizeaza toata). asta e ceea ce in ziua de azi se numeste supradoza. in alte parti se spune ca tratamentul acesta care e redus la tacere a fost destul de popular. in 1950, alt studiu(gould)- toti copiii tratati cu vit c s-au vindecat de polio, iar cei cu placebo, nu.
      nu inteleg cum anume actioneaza vit C in tratarea poliomielitei, se pare ca doze mari de vit c ajung sa trateze boala. tot mi se pare ca e parca mai bine de prevenit cu vaccin, dar am gasit o gramada de informatii pretioase despre vitamina c, cu studii pe oameni, pe care sper sa le inteleg.

      Delete
    3. Studiile lui J, sunt publicate pe Pubmed si in alte saituri cu studii medicale. Omul a obtinut rezultate , vorbeste pe dovezi, nu pe inchipuiri. A obtinut rezultate si in alte boli infectioase, nu doar polio. Acuma, daca alti cercetatori nu au obtinut rezultate pentru ca au folosit doze insuficiente de vit C, asta nu inseamna ca tratamentul nu functioneaza, ci doar ca e aplicat incorect ( doze insuficiente ).

      I don't give a shit pe dozele cu care dogma medicala ne-a obisnuit. Tot ce conteaza sunt dozele care functioneaza, adica cele descrise de Riordan, Klenner, Jungleblut, etc. Daca incepi sa te documentezi serios, ai sa constati ca se poate sa iei doze mari de vit C fara sa inghiti cutii intregi de pastile ( by the way, barbatu'meu ia 40 grame zilnic, de ani de zile ). Of course ca nu se metabolizeaza 100 %, insa se metabolizeaza suficient cat sa isi faca treaba eficient ( nici antibioticele nu se metabolizeaza 100 %, dar totusi omoara infectiile ).

      Ca sa intelegi cum functioneaza vit C, va trebui sa incepi sa studiezi temeinic. Asta e ABC-ul ( din pacate e in engleza ) http://vitamincfoundation.org/stone/

      si apoi aici http://8aloha.com/Liposomal_Vitamin_C.html

      By the way, vit C e cel mai puternic antiviral, antibacterian cunoscut.

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.