Doctor Yourself

Saturday, July 16, 2011

Sanie cu zurgalai

                                Azi va plimb prin oras ... cu saniuta. Cu zurgalai ....


                                                    Intai mergem in cartierul chinezesc


              La coltul strazii ... un nene lesinat. Fetele sunau la 911 ... si nu, nu s-a adunat lume ca la circ.
.

Pana m-am dus eu la chinezi sa-mi cumpar mago, pana am cascat gura la tarabe, a trecut ceva vreme. Cand m-am intors, pompierii si ambulanta erau la fata locului.


Doi pasi mai incolo, coada mare ca sa apuce o sticla de apa vitaminizata .... gratis ! Ca faceau reclama.


                                        In supermarket, chinezii vindeau ... corcoduse !


                                                        Aveau si castraveti cu zgrabunte ...


                                        Sau poate preferati frunzele proaspete de aloe ...


                                            Sau poate preferati porumbul bicolor GMO ...


                                                           Mancam la chinezi ?


Extrem de neplacut la mancarea chinezeasca este faptul ca totul e prajit ( calit sau prajit in ulei mult ). Tot, dar tot... pana si taiteii ...



                             Acuma, ca am mancat, poate vreti un desert chinezesc ?


 Orez fiert in lapte de cocos, umplut cu carne de pui ( si ea fiarta in lapte de cocos ) facut ca o sarma si apoi invelita in frunze de lotus. "Sarmaua " chinezeasca in magazine, are forma triunghiulara. Cea facuta de chinez acasa, e rotunda .... e mai simplu ...
Astea sunt sarmalele direct de la friends catering .... Chestia e ca sunt foarte dulci, ca prajiturile . Filipinezii sunt lesinati dupa ele. Mie mi se pare cel putin dubios sa mananc prajituri cu carne de pui ... ratonu' n-a avut probleme d'astea existentiale ...


                         Acuma ca ne-am facut cumparaturile, sa ne intoarcem prin downtown ...



                           Ce bine ca a dat caldura ! Nitica odihna la poalele zgarie norilor, nu strica ...


                                   Am nevoie de $ $ $  pentru " iarba" ! !  Please help me !


Sa stiti ca nu doar in Romania gasiti arhitectura futurista, trantita langa caldiri obisnuite.... ca nuca in perete !


                                               Si asta-i "nuca" , in toate splendoarea ei ...


                          Avem si case in ruina, langa o mandrete de blocuri .... fix in downtown !


     Avem si copaci care cresc pe zgarie nori .... asa, ca sa se stie ca suntem un oras ecologist !


                   Acuma ca ne-am plimbat sufiecient, sa luam o pauza si sa mancam o felie de pizza ...


5 comments:

  1. Problema cu mancarea chinezeasca nu este numai ca prajesc alimentele ci si adaugarea in orice fel de mancare a glutamatilor.Astfel mancarea capata un gust nefiresc de gustos care da dependenta si iti anihileaza centrul satietatii.Pur si simplu nu te poti opri din mancat.Monoglutamatul de sodiu este un potentiator de gust cu gust de carne care este adaugat de catre toti producatorii de alimente din ziua de azi.Urmarile?Le vedeti peste tot.Obezitate, boli de inima, cancere etc.

    ReplyDelete
  2. "Am nevoie de $ $ $ pentru " iarba" ! ! Please help me !"


    Si vezi, linga el sint unii care apreciaza sinceritatea.

    Acuma, recunosc ca si eu i-as fi dat ceva. O cafea, un bagel, ceva pt catel.

    ReplyDelete
  3. Toata mancarea are un gust "nefiresc" de bun, gustos, este bine mirositoare, etc. Nu stiu daca e vorba doar de glutamat. Barbatu-meu si-a cumparat biscuiti pe care scrie "ne modificat genetic?! fara conservanti, fara coloranti, fara grasimi hidrogenate" si cand a desfacut punga si mi-a bagat unul sub nas am inebunit de cat de parfumat era si eu nu sunt o consumatoare de biscuiti. Deci....

    P.

    ReplyDelete
  4. Aris : aici la noi in North America baga glutamat in ORICE ...pana si in inghetata sau in medicamente ! Pusesem mai demult pe blog o lista cu toate chestiile in care se baga glutamat ...

    Diana ; cand l-am vazut pe tipul cu iarba, primul lucru la care m-am gandit a fost ca e bolnav si are nevoie de marijuana in scopuri medicale. Iarba vanduta pe licenta medicala este enorm de scumpa pe la noi ...

    P ; glutamatul nu ii da miros mancarii. Mirosul vine de la alte chimicale.

    ReplyDelete
  5. Pai aia am zis si yo, ca nu e vorba doar de glutamat...

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.