Doctor Yourself

Monday, July 18, 2011

Franco- Fete !

                                                             Sunteti atenti ?


                         Alegeti-va lesa favorita, ca plecam in oras : La Franco-Fete festival !



                                                   Mai intai aruncam o privire pe la tarabe ...


                                ... insa nu gasim decat zorzoane de sticla ... si alea urate...


          Nu gasim nimic frantuzesc in toata adunatura ... dar gasim ... haine traditonale chinezesti !


               Amulete cu zodiacul chinezesc vreti ?  Sunteti siguri ca n-am nimerit la China Fete ?


                                                      Standul turbanatilor face toti banii ...


                                                         Au statui cu zeii lor miriapozi ...


                        Rochite din basmaua vecinei vreti ? Sunt din matase foarte fina si vaporoasa ..


                     Pacat ca sunt lucioase ( in poze nu se vede ), si arata a la gipsy style !


                 Rochitele veneau cu ... instructiuni ! Pai ca sa stii cum sa te impachetezi ...


                                       Ascuns pe sub fuste, il gasesc pe ... Gizasu' indienilor !


                                                  Sculpturi in trunchi de copac, vreti ?


                                                           Dar statuete colorate, din lut ?


                                           sau poate vreti magnezti de frigider ...


                Stiu ce cautati : bijuterii in cutiute ( nu, nu din catifea ), ci ....umplute cu orez !


                                      Nenea asta vinde ... orezul !


                                        Cercei de ... hartie vreti ? Costa cat o pereche din argint ...


                                                       Si nu uitati sa va feriti ... de ploaie !


                                                             Sa mergem mai departe ...


                                     Si ajungem la taraba tibetana : rochii din panza de sac vreti ?


                                     Trecem pe langa jocul de sah si mergem spre lac :



                                                             Sa ne luam un suc ...


                                             si sa ne asezam cu tichiuta confortabil pe o banca ...


                                                   Si sa ne uitam ... dupa balenute !



                                                       Balenute multicolore ati mai vazut ?


                      Am inteles ! Decat sa va uitati la balenute, mai bine va uitati ... dupa rate !


                              Ori preferati sa va plimbati cu vaporasul, cativa metri pana pe insula ?


                                        Altii prefera sa leneveasca la soare, pe iarba de plastic ...


                                                                 si sa admire peisajul ...


Altii prefera berea rece la terasa : radem , glumim, da' nu parasim incinta, ca se lasa cu ...amenda !


Pe mine m-ar fi interesat sa mananc la prietenii mei, indienii ( da, au cea mai buna mancare din lume ) ... Cand am vazut ca pentru o farfurie de orez cu legume cu curry cereau 10 $, mi-a trecut ...


                                                 Asta a fost tot . Hai sa plecam acasa !

16 comments:

  1. Vai da frustrata esti femeie! Mai bine dute si te spinzura.
    De ce nu pui o poza cu tine si nu cu altii. Critica-te intii pe tine si dupa pe ceilalti. Mai bine te-ai duce la munca ca sa ai $10 sa maninci la indieni. Ce ai facut tu de cind esti in Canada in loc de critica? Du-te acasa femeie, ca poate acolo e locul tau, la mahala...sau acolo nu erai cineva, acuma esti ca scrii porcarii aici.......esti desteapta rau.

    ReplyDelete
  2. Anonim : daca nu iti convine crtica.... n-ai decat sa o combati cu argumente care stau in picioare. Atacurile la persoana nu-si au locul, ca nu despre mine discutam pe blogul asta, ci despre Canada.
    Inteleg ca n-ai argumente la ceeea ce citesti pe blog ...

    ReplyDelete
  3. Ba se discuta despre Canada vazuta prin ochii tai. Subiectiv. Ca nu poti convinge prea multa lume ca esti obiectiva, ("da, au cea mai buna mancare din lume" - chiar asa? Cu toata mancarea aia prajita?) Ipocrizie mai mare rar mi-a fost dat sa vad.

    Alt anonim.

    ReplyDelete
  4. Toti ne uitam la pozele alea, si toti vedem aceleasi lucruri. Sau tu ai obloane precum caii ?

    Am o veste pentru tine : toata mancarea e prajita ( cu mici exceptii ) ! Las-o jos ca macane. Pentru gustul mancarii n-am prezentat dovezi, dar in rest ... am adus dovezi, in cee ace priveste Canada.
    Tu ce dovezi aduci ca nu-i asa ? Ca n-au indienii cea mai buna mancare ? Jenibil !

    ReplyDelete
  5. In loc de "standul turbanatilor" am vazut "standul turbatilor", lol...

    Lucisfera

    ReplyDelete
  6. Evident ca cu totii ne uitam la pozele alea... dar sunt subiective si prezinta O PARTE a relitatii. De ex. - ii tot dai inainte cu balene din Ca si pt unul car habar nu are ce-i aici, pare ca norma e ca femeile din Ca sunt 80% 'balene'. Really?... Fa mai multe poze - si arata both sides of the story. (ca sa nu mai vorbim de cata nesimtire trebuie sa aiba cineva sa faca poze cu fete identificabile si sa le posteze fara acordul persoanei respective - daca imi aduc bine aminte, in Ca exista o lege pt asa ceva, da' lasa, canadienii sunt prosti. Daca cumva imi vad mie poza postara sau a cuiva din familie - ca se pare ca uneori am fost in aceleasi locuri in acelasi timp, asteapta-te sa primesti notification).

    Si ipocrizia e in floare pe meleagurile tale, cand sustii sus si tare 'raw' e calea, dar dupa aia o dai cu mancarea indiaa fiind cea mai buna din lume.

    Asa ca daca a avea o picatura de bun simt, te-ai pune singura la colt. Just sain'.

    ReplyDelete
  7. Stiu, stiu ... nu-i voie sa faci pze, nu-i voie sa publici poze, nu-i faci poze in magazine ... ca nu cumva sa afle lumea jegul in care traim !
    Romanii devin isterici cand e vorba sa afle cunoscutii lor ramasi in Romania, ca povestile pe care insira, nu-s adevarate : mai cunoastem si pe altii ...

    ReplyDelete
  8. Sint de acord cu "anonim" de mai sus. Daca cumva isi vede careva poza postata aici fara permisiunea lor ai dat de dracu.
    Ce argumente vrei sa iti aduc? ca vorba tot a lui anonim de mai sus, pozeaza tot nu numai 2 procente si faci tu misto de ei.
    La alt post ai spus iar prostii, caci canadienii care locuiesc in afara oraselor mari au WC in curte si nu au apa, ca in Romania. Fabulezi femeie. Ce ai pozat tu acolo nu era Wc, avea omul un shed pentru scule si unul pentru lemne. De ce nu ai deschis usa sa fotografiezi sa ne arati ca e WC. Aici pina si pe virf de deal daca e o casa are Wc si apa curenta...
    Anonim de mai sus poate sa spuna, daca locuieste in Canada. Pina si in camping cind am fost aveau toalete si apa si dusuri....
    Tu ori bei prea mult, ori esti timpa rau. Cum iti ziceam dute mai bine acasa....

    ReplyDelete
  9. Nu m-am gandit ca vreti sa vedeti Wc-ul pe dinauntru: data viitoare o sa-l vedeti aievea... Probabil cand o sa-l vezi pe dinauntru, o sa-mi spui ca e poza luata din Romania, sau ca e fake.
    Ca se stie doar, in Canadika ta iubita, nu exista sate fara canalizare... Apa rece aveau, n-am zis ca n-aveau : exact ca in satele din Romania...

    ReplyDelete
  10. "Stiu, stiu ... nu-i voie sa faci pze, nu-i voie sa publici poze, nu-i faci poze in magazine ... ca nu cumva sa afle lumea jegul in care traim !
    Romanii devin isterici cand e vorba sa afle cunoscutii lor ramasi in Romania, ca povestile pe care insira, nu-s adevarate : mai cunoastem si pe altii ..."

    Sincer - mi se rupe ca faci poze in magazine, autobuze, etc - e vorba de poze cu fetele oamenilor. FETE! Cand am auzit de lega asta, m-am mirat... mi se parea de bun simt, dar se pare ca au avut dreptate sa faca lege, pt cei care n-au organul respectiv. Fa poze la ce cladiri vrei, la gunoiul de pe jos, la ORICE vrei... mi se rupe, ca sa ma exprim pe limba ta.

    Iar legat ce zice anonimul precedent... nu neg ca EXISTA undeva WC in curte - o fi. Eu unul nu am vazut, sau auzit, dar orice se poate. Ce pot sa zic insa... e ca la cabanele la care am fost, sau la casele de vacanta ai cunoscutilor mei, existau bai (cu tot cu WC) in constructia respectiva. Si ma indoiesc ca a venit municipalitatea sa le traga lor in mod special canalizare, iar restul erau cu WC in curte. Stiu ca atunci cand ma gandeam sa cumpar casa 'la tara' am vazut ca unele zone, cum ar fi pe insule micute sau mai departate de orase si sate mai mari, ofereau WC (in casa) cu fosa septica - inspectata de la 'city' o data la 12 luni, etc. Dar repet... WC in curte nu am vazut. O fi, dar nu e norma.

    ReplyDelete
  11. Da,e perfect legal sa faci poze oamenilor ( cu atat maimult cu cat se afla pe domeniul public ). e perfect legal sa le si publici, pentru ca sunt poze aflate in proprietatea celui car ele-a facut.
    Daca cineva se considera prejudiciat, poate deschide actiune in instanta si demonstra prejudiciul.

    Pana atunci ... let's have some fun ...

    ReplyDelete
  12. Frate, multi idioti in lumea asta !
    S-a mai spus anterior ca acest blog este DOAR pentru oameni inteligenti, nu pt oameni care sufera de sindromul Raducioiu care scriu in rongleza si aia agramata vai steaua ei....
    Catre anonimul cu problema cu pozele, eu zic sa nu mai iesi din casa ca daca iti face cineva poza iti fura si sufletul...Nu exista nici o lege care sa-ti dea drepturi depline asupra imaginii tale. Cite celebritati au fost fotografiate in ipostaze compromitatoare chiar la ei pe "domeniu" si nu au reusit sa faca nimic cu toti avocatii lor scumpi, crezi ca poza ta facuta pe domeniul public o sa faca furori? Esti cumva vreunul din "tipele" alea de la Pride Parade si acum brusc te rusinezi? Eu zic sa mai lasi drogurile si alcoolul ca ti s-a urcat la cap celebritatea....In legatura cu "notification"-ul, ne stringem toti de pe blog, venim la judecatorie sa ridem de tine cind judecatorul o sa-ti spuna in fata: "ba, esti prost" !
    M-am tot gindit de ce toti idiotii continua sa citeasca ceva care nu le este adresat...si am gasit raspunsul...vor sa para mai destepti decit sint, dar nu realizeaza ca prin comentariile pline de "inteles" se fac de cacao.
    Stiu care e problema, realitatea surprinsa de pozele astea va fac mincinosi in fata prietenilor, rudelor din Romania.
    Mai baieti, de ce nu va duceti voi si va faceti un blog doar pt voi doi in care sa laudati "raiul" si sa va dati premii unul la altul ?
    Mai zice altul ce totul e subiectiv...frate, asta e blog personal in care se descriu chestii vazute de posesorul blogului...aaaaa, asta inseamna subiectiv....
    Iar faza cu WC-urile in curte...e asa cum zice Tzipi. In zonele mai departate, la casele la care te duci de citeva ori pe an, vara, au WC in curte. M-am uitat si eu la poza respectiva si prima din stinga arata ca un WC, iar cea dupa ca o magazie. Apa "curenta" este...de la put, cu pompa electrica. Cele cu fosa septica sint bineinteles mult mai scumpe, si le permit doar aplaudacii care trimit poze acasa sa vada dusmanii ce bine traiesc ei.
    La faza cu balenele...nu ai loc de ele si ei (sint de ambele sexe)...inoata peste tot! Faza ciudata este ca sint insotite de baieti subtirei si frumusei. Cine si-ar inchipui ?

    ReplyDelete
  13. Si apropos, eu neaparat vreau poze cu WC de afara din Canada. Neaparat, vino cu argumente cum ziceai tu.

    ReplyDelete
  14. Da de ce mi-ai sters comentariul dinainte? Nu vrei sa stie lumea ce bine am intuit situatia ta si a lui Saphta?

    ReplyDelete
  15. Nu ti-am sters nimic, nu stiu despre ce comentariu vorbesti. Probabil ca nu ti l-a luat.

    Oricum, voi sterge orice comentariu care face atac la persoana. Daca ai ceva de argumentat, argumenteaza la suv=biectul discutiei ( Canada ) si nu la persoana mea.

    ReplyDelete
  16. @ Saptha

    1." S-a mai spus anterior ca acest blog este DOAR pentru oameni inteligenti" - corect, tu ce cauti aici?

    2. "nu pt oameni care sufera de sindromul Raducioiu care scriu in rongleza si aia agramata vai steaua ei...." - nu te vad ofuscandu-te la rongleza autoarei...

    3. Mai citeste ce si cum e cu pozele, mai intreba pe unii si pe altii (de ex Google) si mai vorbim dupa aia.

    4. Daca tu te lauzi cu ce ai in Ca, si-ti dai pe spate rudele nu inseamna ca toata lumea e asa - in ceea ce ma priveste, si nu generalizez, dar pot extinde exemplul meu la majoritatea cunoscutilor mei, rudele cu care am pastrat legatura au venit in vizita, in diferitele orase in care am stat, asa ca au vazut ce si cum. Iar prietenii din Ro... s-au rarit considerabil cand nu am mai avut subiecte comune, cum ar fi politica, din Ro, femeiiul si banca mondiala, deci pot spune ca e total irelevant ce cred ei. Incearca sa nu mai generalizezi si sa consideri ca toti oamenii sunt ca tine, si au aceleasi valori.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.