Doctor Yourself

Wednesday, July 27, 2011

Faptu' divers

De data asta, a fost randul  "Faptului divers " sa calce pe bec ... Ziarul ne spune ca Romania e fruntasa la analfabetism ....


    Si pe pagina urmatoare, acelasi ziar ne furnizeaza si  ... dovada celor afirmate !  ( am incercuit-o ). Ca nu cumva sa avem vreun dubiu ...


Pentru jurnalistii de la " Faptul Divers " : nu jumatatea vrea sa traiasca, ci .... europenii ( vor  ) !
Da, Romania e fruntasa la analfabetism, si asta se vede ... inclusiv in presa ....

13 comments:

  1. Apropos, pai si tu care te dai profesoara faci greseli cu ghiotura. Si la alt post cind te-am intrebat ziceai ca tu nu iti corectezi geselile. Pai nu ar trebui sa scrii cu greseli daca esti asa desteapta si critici pe altii:

    Anonim spunea...
    Auzi da te dadeai profesoara? profesoara de ce ai fost? de sport? ca vad ca nu iti corectezi greselile inainte sa postezi

    20 iulie 2011, 18:52
    Tzipi spunea...
    Nu, nu corectez textul dupa ce il scriu ( ca n-am pentru ce ) : tot ce apare este scris la prima mana. Vreo problema, ceva ?

    Mai idioata si proasta ca tine nici nu am vazut, e ok poti sa stergi, le-am salvat ptr. ziarul romanesc din Canada. Te fac vedeta fata, de prostie intruchipata.

    ReplyDelete
  2. Nu, nu revin pe text sa corectez erorile : pentru ca n-am de ce... e doar un blog si nu vreau sa investesc timp in plus pentru corectura. Cu atat mai mult cu cat nu imi iese nici un cent din blogul asta : deci NU exista interes sa investesc mai mult timp in el.
    Ai vreo problema cu asta ?

    ReplyDelete
  3. Pai si tu esti analfabeta, atunci de ce ii critici pe astia de la ziar?

    ReplyDelete
  4. Ii critic pentru am toate motivele sa-i critic : fac greseli gramaticale ... ditamai presa ! Daca presa nu poate sascrie corect ( sau sa-si cotecteze textele ), atunci ce pretentii aveti de la noi astia, analfabetii de rand ?
    Nu ii critic pentru ca eu fac erori de scriere si nu corectez textele, ci pentru ca ... EI FAC GRESELI . Iar greselile din ziar n-au nici o legatura cu analfabetismul meu ... Ring a bell ?

    In plus, eu sunt dislexic cu acte in regula .... Da' cei care scriu la ziar, au mintile intregi, nu ca mine...

    ReplyDelete
  5. Pai nu te dadeai tu profesoara? si criticai si rezultatele de la bac? Tot nu ne-ai spus ce fel de profesor ai fost, de sport? ca spuneai ca corectai tezele la elevi... Deci daca ai fost profesor nu ai voie sa scrii gresit in primul rind...

    ReplyDelete
  6. Si daca am criticat rezultatele de la bac, si daca am fost profa, si daca fac erori de scriere, ce LEGATURA are cu faptul ca ziaristii au scris cu greseli in ziar ( si probabil nu si-au corectat textele ) ?
    Ce are sula cu prefectura ? Indiferent cine sunt eu, ce am muncit, cum sunt eu ... au aparut greseli in ziar si asta e . N-are legatura nici cu mine, nici cu vecinu', nici cu cititorii ziarului.

    Toata lumea scrie gresit, in special din cauza vitezei : insa in presa, exista asa numitii corectori, care tocmai asta fac ( se asigura ca nu se fac de cacao cand publica un text ). Sau daca nu isi permit sa plateasca un corector, atunci fiecare isi corecteaza textul.

    Cum spuneam : eu nu's presa, nu imi iese nimic din blog, astfel incat sa merite sa investesc timp pentru corectura si revizuire de text . Motiv pentru care nu corectez, nu revizuiesc nimic .
    In plus, sunt dislexic cu pitici pe creier. Ziaristii aia ce bai au ?

    In concluzie : daca vrei raspunsuri, du-te si-i intreaba pe oamenii de la ziar, cum se poate sa apara texte cu greseli. Este hilar sa ma tragi pemine de urechi pentru ca mi-am permis sa critic presa !
    Pai am ras eu cand am citit ziarul, si o sa rada si cativa mii de cititori cati au ei ( mai mult sau mai putin analfabeti - este irelevant ) ....

    ReplyDelete
  7. Sa investesti in acest blog, caci e o minunatie! De cateva zile tot citesc si recitesc diferite articole si pur si simplu il ador. :) Ca mai gresesti, e firesc, plus ca sunt convins, asa cum ai spus / scris si tu, le faci din faptul ca nu revii asupra textului ca sa il corectezi. Daca cineva ar citi tot blogul cap-coada, asa cum am facut eu, ar vedea ca stai exemplar la gramatica si nu ar mai obiecta. Eu unul iti multumesc pentru acest blog, caci e si o alta opinie asupra vietii in Canada, mai ales ca ma tot bate gandul sa imi iau talpasita din tara asta si sunt avid de cunoastere a altor locuri, cu bune, cu rele, nu numai cu bune. Multumesc si sa stii ca astept posturile tale cu drag si cu sufletul la gura!

    ReplyDelete
  8. Bogdan : multumesc de aprecieri ! O sa contini sa scriu pe blog : asta cu scrisul e ca mersul la WC ( vrei nu vrei... trebuie sa scrii ! ) Plus ca e fun ... indiferent cati isterici o sa mai apara pe aici ...

    Cat despre de ce rad de greselile ziaristilor ; pentru ca e de ras, oameni buni ! Ce voiau sa fac, sa-mi pun manutele pe ochi si vai,vai, nu vad, n-aud ?
    Treaba asta cu " sa ridice piatra ala care e nevinovat " e cea mai imbecila chestie din cate am auzit vreodata. Adica, daca am facut greseli de scriere, vaiii, n-ai voie sa critici pe altii care nu cunosc gramatica !
    Asta e solutia perfecta pentru indobitocire : nu cumva sa iti folosesti creierul ca sa gandesti critic, daca nu esti floare de crin ! Sa ramanem asa, oi in turma si sa trecem cu vedere totul din jurul nostru,pentru ca ... nu-i asa, nu suntem fara pata ?

    Asa cum am mai spus : faptul ca presa nu-i in stare sa dea bun de tipar fara greseli flagrate de gramatica ... nu-i vina mea si n-are legatura cu cei care o critica.

    ReplyDelete
  9. doamna profesoara, e "jumatate vrea" deci e corect, verbul se acorda cu subiectul care e "jumatate" si nu cu "dintre europeni" da? ce zici ca ai predat? pe bune

    ReplyDelete
  10. "doamna profesoara, e "jumatate vrea" deci e corect, verbul se acorda cu subiectul care e "jumatate" si nu cu "dintre europeni" da? ce zici ca ai predat? pe bune "

    si mai jos este "jumatate din europeni cred" deci... cum se acorda pana la urma?!...

    pe bloguri e plin de greseli gramaticale, nu sta nimeni sa-si bata capu' ori in presa e altceva! si lasand la o parte presa canadiana, presa romana e de toata jalea la capitolul gramatica, acord subiect-predicat, gugaletransleitar si alte alea...

    P..

    ReplyDelete
  11. pe bloguri e plin de greseli gramaticale, nu sta nimeni sa-si bata capu' ori in presa e altceva! si lasand la o parte presa canadiana, presa romana e de toata jalea la capitolul gramatica, acord subiect-predicat, gugaletransleitar si alte alea...

    Sint de acord, sint greseli in presa cu gramada. Ce m-a amuzat insa a fost cum doamna profesoara a apucat cu entuziasm pixu, a incercuit ce a crezut ea si zdraaanggg cu mucii in fasole :))
    Analiza gramaticala e simpla, predicatul se acorda cu subiectul. Ca sa afli subiectul pui intrebarea "cine" - in cazul de fata raspunsul e jumatatea si nu " dintre romani sau din romani". Aia e alta parte de vorbire si se afle punand intrebarea "care jumatate" , degeaba se trage doamna profesoara pe cur.

    ReplyDelete
  12. Doamna profesoara, te-ai facut de cacat ! Cum naiba ai fost tu profesoara in romania?

    Boris

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.