Doctor Yourself

Thursday, July 28, 2011

Carte electronica

Pentru cei interesati ( si stiu sigur, ca sunt cativa, la mine pe blog ) : asta e linkul in care le scrii adresa de email, iar ei iti trimit instant in email, un link de unde poti copia cartea . Asta e cartea lui dr.Edward Howell despre legatura dintre enzime si mancare . El aduce ca dovezi pentru cele afirmate, studiile si experimentele de laborator, facute de-a lungul anilor, de catre diferiti cercetatori.
    Cartea face toti banii , cu atat mai mult cu cat enzimologia ( din punctul meu de vedere ) este baza nutritiei : cam de aici ar trebui sa se inceapa studiul nutritiei . http://soilandhealth.org/copyform.aspx?bookcode=020328a
Asta e unul din motivele pentru care e plin de doctori si nutritionisti inculti ( ca in universitate nu-i invata, ei nu studiaza ) care sustin ca nu exista dovezi pentru raw food. Ei bine...exista, si inca exact din laboratoarele lor ...

Tot in saitul ala, mai exista o sectiune de nutritie si una de fitoterapie (ca stiu ca sunt oameni interesati ), de unde se pot descarca de asemenea, carti electronice. Eu mi-am descarcat cateva zeci de carti

3 comments:

  1. "Cartea face toti banii , cu atat mai mult cu cat enzimologia ( din punctul meu de vedere ) este baza nutritiei : cam de aici ar trebui sa se inceapa studiul nutritiei ."

    A trebuit sa citesc si sa recitesc paragraful de mai sus. Bine ca stateam jos. Nu ca ar face vreo revelatie, ci pentru cuvintele din paranteza. Pentru prima data pot sa zic 'felicitari' autoarei.

    ReplyDelete
  2. dupa ce vei incepe sa studiezi nzimologia, vei intelege si vei avea dovada de ce NU este doar din punctul meu de vedere, ci ... din toate punctele de vedere ( acuma poti sa zici "rusinica autoarei " )
    Insa, cum imi expuneam punctul meu de vedere....am zis ca asta e.

    ReplyDelete
  3. Asta era si 'the point'. Punctul tau de vedere. Felicitari!

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.