Doctor Yourself

Friday, July 29, 2011

AfroFest

Imbracati-va rochita cea noua, ca plecam la AfroFest sa cumparam raw shea butter : si cu putin noroc, si ulei de argan ...

   AfroFest se tine in Queen parc, pe muzica lui Bob Marley , care suna intr-un mare fel ...  Nenea asta a dansat vreo ora si jumatate, cat m-am agitat eu pe acolo ...


Shea butter vindeau toti : de la varianta raw, pana la diferite amestecuri de uleiuri  . Preturile erau diferite ... insa chiar si asa, cel mai scump sea butter era la jumatate pretul cu cat se vinde in magazinele bio ( ca in alte magazine nu-l gasesti ).


           Sapunurile cu shea butter faceau toti banii : costau intre 5 - 10 $ bucata, acelasi gramaj .


Aveau si balsam de par cu shea butter, ulei de argan si avocado : da' cam scump si mai avea si chimicale prin el ... 

                                   Si mai aveau sapunuri mari, cu shea butter : 3 bucati la 10 $ ...


                                                   Bijuterii vreti ? Din pleu, da' asta-i situatia ...



           Si aveau cercei din aia uriasi, cum poarta numai cortorarii in Romania : da' ai lor sunt din aur ....


                                              Erau si nelipsitele margele colorate ... din plastic ....


                                                   Cerceii insa, faceau ... toti banii !


                                                             Nu lipsesc valorile africane :


                                           si bijuteriile din lemn, vopsite in culorile nationale ...






                                Nenea vindea cosmeticale cu shea butter : asa ca.... facem un popas !


Avea si shea nuts pentru curiosi ; a stat cu ochii pe mine ca pe butelie, pana le-am facut poza, ca nu cumva sa i le fur ( ca n-avea altele ) ...


Vindea unguent pentru buze : shea butter cu unt de cacao si menta ! Avea miros de gust de ciocolata " After Eight " ...  mirosea intr-un mare fel ...


Preturile fiind cam mari si aromele puternice ( semn ca au chimicale adaugate ) .... mergem mai departe .


                                       si dam peste ... bijuterii taiate in coaja de nuca de cocos !


                                                aratau surprinzator de bine si de elegant ...



Sunteti complexata ca v-a dotat natura cu par de sarma si cret ca oaia ? Nu-i nimic .... acceptati-va asa cum sunteti, si faceti din asta " marca personala" . Cine va iubeste, va iubeste si daca sunteti ...oaie ( dovada e ca intreaga lume e o turma uriasa ) ...



                                    Costume traditionale doriti ? Care mai de care mai colorate ...


                                   Bob Marley vinde bongo ... Iarba cine oare o vinde ?



Nu stiti cum se folosesc tobele africane ? Uite asa : 
                                                 Arta africana va intereseaza ? E deosebita !





Fluierase : intai cumperi si apoi testezi daca functioneaza ... 


In sfarsit raw sea butter amestecat cu cocoa butter ! 5 $ cutia de 120 grame ! Avea si shea butter fara amestecuri, la acelasi pret . 

                                            Vreti cel mai ieftin raw shea butter din oras ? Call Jeff !


Am dat o raita si pe la tarabele cu mancare : totul era plin de carne ! Si foarte scump : o farfurie de mancare era 10 $ ...  O nuca de cocos pentru suc, costa 5 $ , cand in China Town cumpar doua nuci la acelasi pret .


                                                  Daca va e dor de mancarea la cazan ...


                      Banane prajite in baie de ulei : sunt banane plantain , speciale pentru gatit !


Bineinteles ca nu puteau lipsi campaniile de induiosare a populatiei, ca sa se scarpine de bani .... sa-i doneze asociatiilor facatoare de bine ....  Eu am cui pentru toate asociatiile, recunosc ! 
    Deci : in Africa, bicicleta e "ambulanta" .... Eh, in Romania, orfanii dorm in canalele oraselor, si n-au nici macar bicicleta !
 

                                                            asadar .... doneaza generos !




2 comments:

  1. am si eu unt de shea si ulei de argan- pt fata- am impresia ca sunt prea laudate... in plus de asta uleiul de argan l-as duce la un laborator pt ca mie imi aduce a miros de ulei de floarea soarelui :))))))))) tu pt ce le folosesti? si ce rezultate ai avut?? de ex. spune ca untul de shea e f bun pt piele, pt eczeme, nu prea as zice.... dar mai insistam, mai insistam, poate obtinem si rezultate...

    P...

    ReplyDelete
  2. E posibil ca uleiul de argan sa nu fie pur, sau sa fie rafinat ... Eu am folosit ulei de argan pur, nerafinat si am fost incantata : si-a meritat pe deplin toata reclama.
    L-am folosit in loc de crema de fata : intra in piele instant, nu lasa pielea grasa si aveam pielea hidratata toata ziua. Nu mirosea a floarea soarelui, ci era un miros usor amarui .

    Unt de shea folosesc in loc de crema de fata si protectie solara ( iarna protejeaza pielea ideal, in frig ): sunt incantata si de el. Nu lasa pielea grasa, fapt pentru care pot sa pun orice cantitati pe piele. Niciodata, nici o alta crema sau produs naturist ( cu exceptia uleiului de argan ), nu mi-a hidratat atat de bine pielea !
    Merge folosit si ca demachiant.Din punct de vedere cosmetic, mi se pare ideal pentru piele.

    Cat despre proprietatile medicinale ale untului de shea, nu stiu ce sa zic... De regula, produsele naturiste sunt supra-apreciate si li se pun in carca, cum ca ar face si drege mult mai multe decat ar face in realitate.
    Cu exemele ... in mod normal sistemul imunitar ar trebui sa poata rezolva problema, ca asta-i jobul lui. Daca nu o poate, face, ar trebui intarit si lucrat pe sistemul imunitar ( parerea mea )

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.