Doctor Yourself

Monday, June 6, 2011

Ziua Italiei

                                      Azi dam o tura prin oras. Luati-va gentuta cu zane  ...


                                                umbreluta cu pestisorul Nemo ...


                                                           imbracati - va tricoul cu matze  :


                                                      scotociti dupa banuti in pusculita


Si mai ales ... nu uitati de sarsanale :  e important sa aveti in ce pune cumparaturile. Ca in Rai, punga de plastic de la supermarket, costa 5 centi bucata .


                                                     Dar poti sa cumperi sarsanale de rafie


                                                           cu 2 $ bucata .... plus taxe  :


                                   si poti sa-ti cumperi si presuri d'alea ca la Cuca Macaii ....


                                    Acum, ca v-ati echipat corespunzator, sa plecam spre metrou :


                                 Nu, nu toata lumea cerseste ... unii se mai si cultiva !


Si trecem pe langa restaurantul cu oameni agitati. Balamuc mare, ca 11 barbati in toata firea, alearga de bezmetici dupa o minge : iar toti ceilalti, stau cu gurile cascate si se uita . Cool !


Ambulanta e chiar la colt ... in caz ca vreunul o fi doborat de emotii ca mingea n-a intrat in poarta care trebuia


Da, lumea e bine spalata pe creier cu treaba asta. Uite dovada vie, incaltata in cizme de cauciuc ( bonus )


Si ajungem la metrou. Aici .... surpriza ! O recunoasteti ? Vorbeste romaneste si avea un carton pe care il arata tuturor ( si primea bani de la calatori pentru asta ). Da, tiganii vin aici ca refugiati si au comunitatea lor in Toronto.
  Situatiile astea sunt exceptii in Canada : pana cand o sa se prinda si ceilalti tigani cum se poate veni legal aici, si incasa ajutoare grase de la stat, in calitate de refugiati ...


Si acum mergem la magazin la fratii lor de sange : indienii. Au cea mai gustoasa mancare de pe planeta : sunt lesinata dupa curry ( imi pun si in salata ). si le apreciez foarte tare cenusa de plante pentru spalat dintii, sapunurile ayurvedice din ulei de cocos cu plante, etc.

Eu i-as imparti in doua ( dupa cum si sunt in tara lor ) : patura saraca majoritara, fara educatie, cu probleme de igiena, de convietuire, etc si cei educati.
    Astia educati sunt impresionanti : cei mai buni doctori sunt aia indieni. Nu doar ca sunt buni in meserie ( am vazut rezultatele unui chirurg indian imigrant, care rezultate intra lejer la categoria "arta" ) insa sunt si apropiati de pacienti si nevoile lor. Adica nu esti doar obiectul muncii lor, ci esti tratat ca o fiinta umana. Iar atitudinea si calitatea asta, n-am intalnit-o la alte natii, decat ca excepti ede exceptie ( puteti da cu pietre ). Cand am avut nevoie de teste medicale , intotdeauna am intrebat daca doctorul e indian si la aia m-am dus ( puteti sa o numiti "discriminare" ). Am fost impresionata de fiecare data.


                                                               Dulciuri indiene


                            Vindeau indienii .... lucerna la buchet ! Cum 'or manca asta, nu stiu !


                   Aveti chef de recitat mantre ? Gaiatry mantra va asteapta : contra cost, desigur ...


          Sa luam autobuzul : mergem la birtdhay party ! E ziua Italiei , sarbatorita in Dundas Square !


Dundas Square e fix in Downtown, la sky towers . Mi-a zis mie odata o romanca, cum ca ea a emigrat in Canada, ca sa vada blocurile mari si sa manance friptura ( vorbea serios ). Ei bine, voi o sa le vedeti pe blogul asta, fara sa trebuiasca sa emigrati ...


In piata era cam pustiu ; probabil ca italienii aveau altceva mai bun de facut ... Asta e aripa din stanga :


si cea din dreapta : 

Mandria Italiei : Fiat !


si hostesse frumoase : 


Da, Canada are doar balene ...

 

Daca tot nu e nimic de facut, macar sa mancam ceva specific italienesc. Ei bine.... teapa !  Nu era decat Pizza Nova ( care o gasesti peste tot in oras si care vinde o pizza execrabila ) si ... inghetata de la Nestle. Ce are Otalia cu Nestle ... nu m-am prins inca. Eu ma asteptam la ceva .... real etnic food ! Nu de data asta ...


                                   Asa ca traversam spre Eaton Centre, sa mergem inapoi la metrou : 


Langa intrarea in Leviathan ( Eaton Centre ) .... musulmanii au venit cu lamuritu' . Cam ca si Martorii lui Iehova ... insa mai putin agresivi. 


                                               Langa ei ... ne canta Elvis ! Statuia vie :


Langa Elvis, nenea cu tobele :


                                                    Si eleganta intruchipata, la intrarea in mall :


4 comments:

  1. Tzipi : rectifica ... mandria Italiei e FIAT-ul .
    Multumesc

    ReplyDelete
  2. Sorry, am rectificat. Pentru mine, Ford ori Fiat e tot aia ( cuvinte asemanatoare ).

    ReplyDelete
  3. Si eu am fost la un doctor indian. Am stat doua minute in cabinet si NU o sa ma mai duc vreodata la el sau la alt INDIAN ! Am intrebat daca punctele de grasime ce mi-au ieist pe langa ochi sunt pentru ca e mare colesterolul in sange .. Raspunsul lui ...hmm .... daca te deranjeaza asa de tare te machiezi si gata ! Costa foarte mult si e dureros ! Asta mi-a raspuns, fara sa-l intreb cat costa sau daca este dureroasa procedura. Plus ca putea a curry ce este infect !

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.