Doctor Yourself

Friday, June 3, 2011

Rebus.Flacara sucks

Marturisesc spasit, ca sunt dependenta de Rebus Flacara. Ne cunoastem din scoala generala, avem o relatie de o viata. Mi se pare fascinant sa caut diferite posibile sensuri ale cuvintelor : altele decat cele din DEX. Am un ritual intreg : creion, pix si multa munca. Vreo luna pe revista ... sunt fascinata de cuvintul scris.
   Exista o multime de alte reviste cu rebusuri pe piata : toate pentru retarzi. De calitate proasta, cu definitii care jignesc inteligenta. Nu le-am cumparat niciodata. Nu ma intereseaza.
Cand am plecat din Romania, nu mi-a parut rau decat de mancarea naturala si de Rebus Flacara. De cate ori pleaca vreun cunoscut in Romania, ma rog de el sa-mi aduca revista.


Desigur, se pot face abonamente si primesti revista direct in Rai, pentru 55 $ / an. Teoretic.
Practic, am incercat sa ma abonez la ei si i-a durut fix in coor. M-am dus pe saitul revistei, dat click pe butonul de abonamente si asteptat . Nimic. Butonul nu functioneaza. http://www.revistarebus.ro/
   Nu-i nimic : aveau o rubrica de contact. Le-am scris frumos ca nu le functioneaza butonul si ca vreau sa ma abonez. Cum facem ?
Ei bine ... cum ati primit si voi raspunsul, asa l-am primit si eu ! Va imaginati ca au reparat butonul pe sait ? Sunteti naivi ! Rebus Flacara nu are nevoie de abonati.

Adica tu esti o firma care traiesti din vanzarile produsului ( si asa, piata de desfacere pe care o ai e foarte restransa, ca nu sunt multi rebusisti care sa se bage in careuri de calitate. Majoritatea prefera integramele imbecilizante si careurile pentru semianalfabeti ).. Vine clientul si iti spune ca vrea sa-ti cumpere in avans pe un an produsele, vrea sa-ti dea banu' si tu il tratezi cu sictir, in loc sa-i iei banii cu amandoua mainile. Il ignori complet.
   Ce inteleg eu de aici ? Ca managerii de la revista sunt niste incompetenti care isi merita falimentul : le doresc grabnic succes ! Pana si ratonii mei au un simt al afacerilor mai dezvoltat decat aia de la revista : macar ratonii isi vad interesul ( adica stau sa-i scarman, sa-i trag de coada, de urechi, numai sa primeasca de mancare ... Cand se termina mancarea ... se termina si scarmanatul ! ).
Managerii de la revista n-au nevoie de mancare si nici business-ul lor n-are nevoie de clienti. Eu inteleg ca e singura revista de profill, de calitate de pe piata, insa de aici pana la a-ti bate singur cuie in talpa, e cale lunga ...
  Iar eu, in naivitatea mea, speram sa reusesc sa-i lamuresc sa accepte o modalitate de plata mai comoda ( Pay Pall ) in loc de transfer bancar ( greoi, comisioane costisitoare ) ! Clar ca visam cai verzi pe pereti !
Ei nu se deranjeaza sa incaseze banii de la clienti, daramite sa-si faca business-ul functional adaugand facilitati pentru clienti ! Sa fim seriosi ! Mentalitate tipic romaneasca, in care patronul imbecil isi trateaza lcientii ca pe sclavi, fara a fi in stare sa priceapa ca aia ii fac lui busines-ul functional. Deci, relatia cu clientul e vitala pentru conturile lui.
   Nu, managerii de la revista nu bat pana acolo. Motiv pentru care isi merita cu varf si indesat falimentul


Daca pe managerii de la Rebus Flacara nu-i ajuta capu' sa-si conduca afacerea, iata ca s-au gasit romanii din Canada sa profite de imbecilitatea primilor. Cum s-au prins repede ca romanii din tara nu's in stare sa se ocupe de abonamentele din strainatate, si-au infiintat business exact in bresa asta de incompetenta !
   Au infiintat Artimmex-ul, firma care iti face ... abonament la revistele din Romania. Mie mi se pare absolut incredibil, sa ai nevoie de o firma capusa, care sa ofere exact servicile care ar trebui sale oferi tu , daca n-ai fi total incompetent !


Firma asta de intermediere cere 86 $ / an ( plus taxe, evident ) pentru ca aia de la Rebus Flacara sa binevoiasca sa isi faca treaba . Cu taxe, vine 100 $ / an. Comparativ cu 55 $ cat costa initial, e ceva diferenta.
Eu refuz sa platesc 50 $ in plus, pentru incompetenta celor de la revista. Mai bine ma lipsesc eud e revista.



In concluzie : Rebus Flacara n-are nevoie de clienti. Nici eu de revista respectiva. Vaca nu mananca fan, ca ... n-are. Le-as fi trimis link catre articolul de pe blog, poate se desteapta cineva din negura incompetentei si a sictirului. Dar au demonstrat DEJA ca nu le pasa.
    Poate o sa le pese, cand vor intra in faliment : le doresc " succesuri " . Cu semianalfabetismul noilor generatii ... viitor de aur, tara noastra are. Si revista Rebus Flacara, impreuna cu ea ...

11 comments:

  1. Cit adevar....cit de trist ! Superb articolul. Subscriu in totalitate.
    Un "big fan" al revistei Rebus undeva in SUA !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumiri ! Din pacate, baietii de la Rebus Flacara, isi bat singuri cuie in talpa. Faliment rapid, le doresc !

      Delete
  2. Acum am citit articolul tău. În mare parte ai dreptate.
    Dacă vrei rebus de calitate, intră pe
    http://rebusmania-blog-ciocianu.blogspot.ro/
    Aici ai posibilitatea să dezlegi online careuri de definiţii (şi nu numai) sau enigmistică.

    ReplyDelete
  3. Frustrari intr-o prea mica masura justificate... Improscatul cu rahat nu ajuta in astfel de situatii.
    Apropo, au trecut 4 ani, si falimentul n-a aparut! Stai linistit, Rebus Flacara nu va falimenta nici in urmatorii 15-20 de ani. N-ai decat sa te delectezi cu integramele pe care le detestai atat de mult.

    ReplyDelete
  4. Tzipi draga mea,
    Vorbesti de Rebus? Astia sunt CEI MAI MARI "ŢEPARI" cand e vorba sa plateasca colaboratorii.
    Rebus nu-si respecta proprii lor colaboratori de ce sa respecte si clientii?
    Evitati revista Rebus!
    Rebus e un SRL care traieste din publicitate si din numele de altadata, in rest e afacere de familie.
    Sugerez colaboratorilor rebusisti sa evite sa publice materiale in aceasta revista ca nu vor primi niciodata banii pentru munca depusa!
    EVITATI colaborarea cu ei sunt neseriosi !

    ReplyDelete
  5. Nu stiam ca sunt tezpari, insa nu ma mira , cand e vorba de presa romaneasca. Pacat de au mostenit o afacere valoroasa, de care isi bat joc big time, pe motiva ca " las ca merge si asa" !

    ReplyDelete
  6. Apropo de aceasta "afacere valoroasa"; eu sunt de parere ca aceasta revista a aparut de foarte mult timp si a acumulat o valoare pe care este pacat sa o pierdem... Totusi eu personal nu mai cumpar acum aceasta revista, nu ma mai atrage, nu mai are farmecul de alta data. Insa, daca vrei sa te delectezi cu careuri care acum au devenit istorie, as vrea sa vizitezi un forum:
    http://romania-inedit.3xforum.ro/post/491966/1/B_Revista_REBUS/
    -sunt scanuri ale revistelor Rebus de la primul numar aparut in 5 iulie 1957 pana la cele mai recente. Am contribuit si eu in mica masura la aceasta colectie, deocamdata este in lucru; cred ca merita sa vizitezi acest forum.
    Fisierele sunt .pdf sau arhivate, se pot vizualiza usor

    ReplyDelete
  7. Multumesc pentru link, o sa ma uit peste scanuri. Cred ca ar fi foarte interesante editiile vechi, de prin '50-'70 .

    ReplyDelete
  8. Asa cum scria si Tzipi , ca sa dezlegi un rebus se pune in "scena"un adevarat ritual - cafeaua la stanga , creionul si guma ,la dreapta . Suntem "nostalgici" , decisi sa combatem Alzheimer-ul chiar si asa ! Dar , fara gluma , citind articolul de mai sus , m-a cuprins tristetea , m-am revazut pentru o clipa EU si am realizat ca saracia si ignoranta cu cheltuiala se tin , ca si "pielea subtire " ! Un bun 2017 la toti rebusistii si nu numai !

    ReplyDelete
  9. Multumesc pentru urare, Jude ! La Multi Ani si tie ! Intre timp am primit din Romania o colectie de vreo 25 de rebusuri adunate de prieteni, insa atat de mult am de citit, incat nici nu am apucat sa ma uit peste ele.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.