Doctor Yourself

Wednesday, June 15, 2011

RawFest -part 1

Festivalul are loc la o casa mare din Bathurst ....si zicea ca e deschis tuturor scolilor de raw vegani ...


               Cautand adresa, vad un afis impotriva testelor pe animale : e clar ca sunt pe drumul cel bun !


In sfarsit, gasesc si casa : sunt exact ca baracile din Romania, alea de pe santierele de constructii ! Doar ca sunt finisate sa arate ca o casa ....


                     Prima sala arata asa : plina cu masute care vindeau tot felul de chestii ...


                             Sapun ! Vreti sapun cu unt de sheea , unt de cocos si ulei de masline?



                              Preturile sunt enorm de mari : 7 $ / bucata, sau 3 bucati la 20 $ !


Alta tanti, vindea gel de aloe, cica raw . Eu am profunde indoieli ca o chestie conservata, poate fi raw ...cu atat mai mult cu cat legea in Canada NU permite sa vinzi sucurile nepasteurizate.



Sa vedem ce ne spune eticheta : zice ca are conservanti ( sorbat de potasiu, acid citric ). Si nu pretinde nicaieri ca ar fi raw ....


Ei vindeau tot felul de chestii mirobolante : apa fotonica si chestii de protejat impotriva radiatiilor telefoanelor mobile. Dubios.


La taraba urmatoare, puteai cumpara farduri a la Holywood : toate bio, toate safe ! Eu nu-i cred. Pentru ca stiu ca legea care ii reglementeaza, le permite sa foloseasca exact aceleasi ingrediente toxice ca si in cosmeticele obisnuite, doar ca in cantitati mici, nu mai trebuiesc trecute pe eticheta. Si brusc, devin ....bio !


Intra in tragerea la sorti si castigi o participare la spa party si un pachetel cu cosmetice, in valoare de 100 $.

        In sfarsit, am gasit o chestie buna si care nu e teapa : regulile de combinare a alimentelor !


In schimb, l-am gasit pe nenea Adamo, caruia nu i-a fost de ajuns cat a batut campii cu alimentatia pe grupe de sange, ca pluseaza din nou : suplimentele alimentare si bauturile, pe grupe de sange ! erau 4 carti cu tot felul de chestii impartite pe grupe de sange. Abereaza, da' face bani de pe urma naivilor care nu isi fac lectiile.
    Cum explica nenea Adamo, ca, caii au vreo 4 sau 5 grupe de sange, si toti mananca iarba si sunt sanatosi, ok ? Ca dupa regulile lui Adamo, rezulta altceva ...


           Aveti nevoie de un masaj, o sedinta de acupunctura ?  Chinezu' va da o mana de ajutor !


Marturisesc ca m-am dus la Festival, chitita sa caut niste produse, sau macar informatii mai multe decat am eu, despre medicamentele chinezesti din placenta umana si placentophagy ( fiecare cu piticul lui ) . Am inteles ca pastilele respective chinzesti sunt interzise in Canada, insa totusi am vazut ca vindeau chinezii la Muzeele lor Antipa, pastile de placenta de oaie si vaca : din pacate, erau pasteurizate placentele ( scria pe cutie ).... La Festivalul Raw Vegan n-am gasit nimic despre asta, insa am gasit a doua chestie care ma interesa : planctonul.


100 ml ... 90 $ plus taxe ! Enorm de scump ( gasesc mai ieftin pe net ). Insa, avem o problema : NU STIM de unde e recoltat planctonul ( la ce poluarea e in oceane ... ), NU STIM de la ce adancime a fost recoltat ( ca trebuie musai de la o anumita adancime ). Ca sa nu mai adaug si ca oceanele sunt poluate radioactiv : Fuckushima si alte teste nucleare secrete ...
Eu speram sa aiba si fiole cu injectii de apa de mare , da' nimic ! ... Oricum, am luat pliantul, si o sa studiez mai multe despre firma lor .


La intrarea in sala mare, scria afis mare si clar, sa nu pozam, sa nu filmam, ca e interzis. Eu am pozat tot ... cu nesimtire , insa am apreciat ca organizatorii au avut bunul simt sa ma lase sa-mi faca damblaua, fara sa-mi zica nimeni nimic. Ca as fi pozat oricum ( pe ascuns ) ... Asta e jumatate din sala mare ( era foarte lata si nu a incaput tot pe ecran ) :


Am remarcat ca 99 % din participanti erau de rasa alba ! Abia daca am vazut vreo 2-3 asiatici , in rest.... toti erau albi !
    Astia's plozi de raw vegani. Dupa cum constatati, nu's nici strambi si nu-i bate vantul pentru ca n-au mancat carne. Si fara carne, se stie, iti vine a muri ...  Nu's nici rahitici pentru ca nu mananca lactate. Iar fara lactate, se stie, ti se usuca oasele ca vreju' de fasole ...
Nu fac nici mofturi ( dupa cum vedeti in poza ) ca trebuie sa manance fructe si legume, pentru ca asa au fost crescuti si educati de mici .... ca se stie doar, toti plozii urla dupa ciocolata si chipsuri ...

3 comments:

  1. sapunuri vegetale avem si noi si chiar mai frumoase

    http://naturafrumusete.blogspot.com/2011_05_01_archive.html

    intr-adevar au preturi mari pt ca ingredientele costa foarte mult, unturile, uleiurile estentiale. pt. 100 gr.unt de shea zici ca platesti greutatea lui in aur!

    P.

    ReplyDelete
  2. Eu as prefera sa cumpar un sapun din uleiul cel mai ieftin, nu conteaza ( n-am nevoie sa fie cu shea butter )si ma lipsesc si de uleiul esential : e foarte ok daca nu miroase deloc.
    Important este sa nu aiba chimicale deloc : eh, sapunul asta, nu-l gasesc niceieri ( presupun ca ar trebui sa fie si ieftin ) ...

    ReplyDelete
  3. parfumul oricum nu tine prea mult. aceste sapunuri dupa ce sunt facute, uscate, etc. trebuiesc vandute imediat pt ca altfel, in cateva luni aromele se evapora neavand un suport chimic. uleiul esential este important pt principii active si dupa aia pt parfum. si oricum n-ar trebui sa fie tare, sau deranjant. se gasesc si mai ieftine, fara unt de shea. eu am folosit si se simte diferenta. spre surprinderea mea trebuie folosita o cantitate mica si spala mai bine?! la voi acolo fiind mai mofturosi, probabil ca aia nu folosesc alt tip de unt, mai ieftin.

    P.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.