Doctor Yourself

Thursday, June 9, 2011

Imbecilitatea zilei

 Imbecilitatea zilei, apartine... feministelor din Rai .

Pentru cine nu stie ; feministele, cu ceva vreme in urma, au hotarat ele ca femeile sunt egale cu barbatii. Iar feministele din Ontario, s-au luptat din greu sa obtina si consfintirea legala : acum, conform legii din Ontario, orice femeie are dreptul sa se plimbe la bustul gol in public.
   Cate femei topless ati intalnit pe strada ?
Nu doar ca nu umbla topless, ci toate dau dovada de falsa pudoare si isi pun hamurile pe ele : nu vezi una fara sutien pe strada ( dupa care se mira ca proastele, ca oare de ce li se lasa sanii ? ) ...
De unde eu trag concluzia ca feministele alea s-au zbatut fix degeaba, pentru a introduce o lege care NU FOLOSESTE  NIMANUI .... cum a fost, asa ramane ...

In schimb, feministele alea, nu au incercat nici o secunda sa introduca o lege care sa permita femeilor sa stea acasa in prima zi de menstruatie. Ca da, majoritatea femeilor se tavalesc de durere in prima zi. E un efort foarte mare sa stai la munca in prima zi de menstruatie ( multe femei sunt foartate sa-si ia zi libera, ca nu rezista ) . Pentru barbatii carcotasi : da, e mult mai rau ca atunci cand ai gripa si iti iei sick day din cauza asta ....
   Traim intr-o lume a barbatilor, condusa de barbati. Nu astept sa le pese de situatia femeilor, cand de fapt ele sunt exploatate la maximum in societatea moderna. Dar nu inteleg DE CE feministele nu se lupta pentru asta, cu atat mai muolt cu cat afecteaza toate femeile. Si chiar ar fi o mare usurare sa-ti poti lua o zi pe luna sick day la menstruatie.
    In loc sa lupte pentru ceva util, necesar, ele s-au luptat pentru ....ceva perfect inutil.
Da, gratie feministelor, in prima zi de menstruatie poti lesina de durere la job, dar o poti face ... topless !
Mama prostilor e mereu gravida .

15 comments:

  1. "No man is as anti-feminist as a really feminine woman." - Frank O'Connor

    http://www.amberpawlik.com/Feminism.html

    ReplyDelete
  2. Şi ce, este cumva interzis prin lege să îţi iei "sick day", cum zici tu? Răspuns: NU!
    Prin urmare: Cine te opreşte să-ţi iei "sick day"?!

    În rest, e pur şi simplu irelevant. Feministele au hotărât că femeile sunt egalele bărbaţilor şi nu superioare lor.
    Prin urmare, ar fi cel puţin aberant (ca să nu zic stupid prin definiţie) ca femeile să beneficieze a priori de o zi liberă pe lună doar pentru simplul fapt că sunt femei.
    Punct.

    ReplyDelete
  3. Stii ce te opreste sa-ti iei sick day ? Exact legea ! NU exista zile libere pentru boala, la majoritatea companiilor. Companiile mai cu pretentii ( de regula cele mai mari ), iti ofera 2-3 zile sick day pe AN : si asta ca o favoare....
    Maximum de sick days pe AN, care l-am auzit in Canada, a fost de 4 zile ! Dar daca nu ai norocul sa prinzi un job la o companie care catadixeste sa-ti dea sick day ( asa cum sunt majoritatea ) ....ghinion ...

    Iar ziua libera si-o iau nu pentru ca sunt femei, ci pentru ca le este rau ( sick day ): mai rau decat ca este voua cand faceti gripa si va luati zi libera...

    ReplyDelete
  4. Pai sa ramana gravide. Asa nu vor mai avea menstruatie si rau. Si isi vor indeplini si menirea.

    ReplyDelete
  5. Ce nu înţelegi nici tu nici cea mai mare parte a celor care susţineţi aberaţii de tipul ăsta este că egalitatea între sexe înseamnă exact ce-i spune numele: egalitate! Atât în drepturi cât şi în obligaţii şi responsabilităţi!
    Atâtea zile libere ai dreptul pe an! Atât tu cât şi X-uleasca dar şi X-ulescu şi Popescu Ion. Asta e! Nu-ţi convine, nu munci!
    A fost o idee foarte-foarte bună faptul că femeilor li s-au dat locuri de muncă şi s-a liberalizat complet piaţa muncii. Cine poate să suporte, bine! Cine nu, la fel de bine!
    Ceea ce faci tu, e generalizare forţată. Lucrez într-o companie cu mulţi angajaţi iar în echipa mea sunt mai multe femei decât bărbaţi. Hai să-ţi spun o treabă: NICIUNA nu a cerut niciodată sick day pe motiv de menstruaţie. De fapt, niciuna nu a cerut vreodată sick day în general.
    Prin urmare, doar pentru că UNORA le este rău, nu ar fi corect ca tuturor să li se dea libere în plus. Îţi dai seama că în secunda doi s-ar ajunge la o situaţie în care femeile ar munci mai puţin, nu? Şi-aşa în unele ţări (inclusiv România) femeile muncesc cu 5-10 ani mai puţin decât bărbaţii dar au pensii aproape egale!
    "mai rau decat ca este voua cand faceti gripa si va luati zi libera... " - Ok, asta îmi sună a frustrare personală şi generalizare aberantă.
    Au trecut aproape 10 ani de la primul meu job şi de-atunci am lucrat aproape fără întrerupere. Ştii de câte ori mi-am luat eu "sick day"? De două ori!
    În ambele cazuri am fost aproape de deces! Tu ai cea mai vagă idee ce-nseamnă febră 41,7?!
    Eu sunt dispus să pun pariu cu tine că un rahat de durere menstruală e fix pix!

    ReplyDelete
  6. Egalitate intre sexe nu exista. Iar eunu sustin aberatia asta si nu sustin nici feministele.
    Daca femeile ar munci mai putin, ar fi si platite mai putin ( oricum, sunt platite mai putin , comparativ cu barbatii ): si ar fi optiunea lor daca si-ar lua sick days ori nu ...

    ReplyDelete
  7. @ Lucian

    "Ceea ce faci tu, e generalizare forţată."

    Nimic nou sub soare... toate posturile sunt sub deviza 'generalizare', cu sloganul "Eu asta vad, asta zic".

    ReplyDelete
  8. @Lucian
    Sa imi spui cum a iesit statuia aia, din moment ce ti se pare normal sa te duci la job pana esti "aproape de deces".

    Am tinut sa fac remarca asta pentru ca nu am inteles niciodata mentalitatile de genul asta.
    Adevarat, este viata ta, dar nu prezenta situatia ca pe ceva normal.

    ReplyDelete
  9. "Lucrez într-o companie cu mulţi angajaţi iar în echipa mea sunt mai multe femei decât bărbaţi. Hai să-ţi spun o treabă: NICIUNA nu a cerut niciodată sick day pe motiv de menstruaţie" - poate iti aduci aminte ca la orele de sport fetele erau scutite fiziologic - o fi un motiv! Poate la tine nu a cerut nimeni, asta nu inseamna ca nu se intampla, stiu personal caz care avea prima zi din ciclu liber pt ca nu se putea ridica din pat! asta vizvi de remarca "Eu sunt dispus să pun pariu cu tine că un rahat de durere menstruală e fix pix! " daca ai avut temperatura de 2 ori nu prea se compara cu durerile insuportabile si aproape de lesin, caderi de calciu, etc. pe care le au anumite femei in fiecare luna!- unele dintre ele le-am experimentat personal cand eram mai tanara, faceam caderi de calciu si mi se facea rau, am si lesinat aproape de vreo 2 ori.
    De ficare data in aceste discutii frustrarile ies la spurafata pe niste subiecte total aberante: asa ne-a creat natura si nu avem ce face si nici ce discuta.Noi am fost invatate sa acceptam situatia ca este normal iar voi sa o ignorati tot ca este normal, asta nu inseamna ca nu exista. Afirmatia facuta de Tzipi in articol referitoare la idiotenia aia cu bustul gol si la ziua libera in caz de menstruatia e complet justificata.

    Padme

    ReplyDelete
  10. Believe it or not, problemele de menstruatie sint probleme de nutritie, adica nu ca se infometeaza femeile, dar pur si simplu nu are valoare nutritiva ce maninca ele si de-aici apar probleme. Ar avea si barbatii probleme dar ei nu au excess de estrogen in fiecare luna, de-aia au fost claditi sa vineze. Bunicile si strabunicile noastre nasteau pe cimp si mergeau cu copilul in poala pina acasa, munceau 12 ore in soare, la cimp si puteau asta pentru ca mincau sanatos. Nu mincau nici raw, nici nu-si calculau caloriile si poate o sa spuneti ca nu traiau prea mult, dar traiau, cel putin in satul bunicilor mei se cam traia peste 80 de ani iar mortile nu erau in spitale inconjurati de aparate.
    Cu introducerea asta vreau sa spun ca problema e in alta parte sau in mai multe parti printre altele si acolo ca nu e foarte bine ca li s-au dat femeilor locuri de munca. Acum 50-60 de ani in Nord America o familie avea 2 masini, 2 TV-uri (erau f. importante atunci, era bunastare daca aveai 2) copii spalati, mincati si in familie intra un singur venit. Acum intr-o familie intra 2 venituri, 2 masini te usuca dar sint absolut necesare daca muncesc 2 iar copiii, Dumnezeu cu mila, ca de bunastare nici nu poate fi vorba cind salariile unui titrat au scazut in conditiile in care inflatia e cel putin 50% fata de acum 10 ani.

    ReplyDelete
  11. Dat fiindca stiu de spre ce este vorba, ma dau si eu cu parerea. Mi se pare o imbecilitate varianta propusa de autoare. daca era ironica, pardon... dar obsnuita cu convingerie ei, inclin sa cred ca era serioasa.

    In caz ca nu s-a aflat, femeile care au probleme de menstruatie in prima, a doua, a treia, etc (in cazul meu erau 2 zile) pot lua medicamente care au effect. In Ro mi s-a zis dulce de catre doamna doctor, ca 'Asta-i soarta ta, obisnuieste-te' cand lesinam, cand aveam frisoane sau migrene ingrozitoare de ciclu.

    Si plec petse mar si tari, ca sa aflu intamplator ca pot lua medicamente, ca sa nu ma doara. Si nu, nu sunt hormoni. Dupa cateva teste de de dozaj, am aflat ce merge pt mine, si de atunci nu ma mai avut nici o probblema, (decat cand uitam sa imi reinnoiesc reteta).

    Da, stiu... medicamentele nu sunt bune... dar daca ne doare maseaua, luam calmante, nu?

    ReplyDelete
  12. Ultimul Anonim : uitasem sa precizez ca femeile, in imbecilitatea lor, nu au aflat ca s-au inventat calmantele, si rabda ca proastele in ziua de ciclu.... Ce bine ca mi-ai amintit ! ...

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.