Doctor Yourself

Monday, June 13, 2011

Canada in viata noastra

Ziarul imigratiei loveste din nou ... Cand apare ziarul, viata mea se pune pe "hold" : nimic nu misca pana nu citesc ziarul ... citesc si rad, citesc ...
O sa radem impreuna ( texte scrise de cititori ) :


Gura pacatosului ... graieste ! Vei gasi in Canada, orice altceva decat ti-ai imaginat : pe afara-i vopsit gardu' ...


Tanti are o intrebare de-a dreptul infantila : cum sa faci sa traiesti dupa propriile valori intr-o lume cu alte reguli si aspiratii ?
Pai e simplu, hai ca o lamuresc eu : de 38 de ani traiesc intr-o lume ipocrita si retardata ( cu unele exceptii ) si traiesc dupa propriile mele reguli si valori. Cum faci asta ? Pai ai nevoie de o uriasa durere in coor ... fata de parerea celorlalti , valorile lor, conceptiile lor, bla-bla. O sa vezi ca functioneaza . Nu o sa te accepte si sa te iubeasca populimea, da' nici ca ai nevoie de aplauzele lor ... who care ?


Alt nene, ne loveste cu o imagine a Canadei ... de un idilism a la Cosbuc .... fantasmagorii !


  Nenea asta inca nu s-a trezit la realitate : civilizatia s-a facut si se face in continuare cu ....bita ( legea ), constrangerea ! Ia incearca sa nu-ti tunzi iarba, sau sa nu-ti aduni iarba taiata, si sa vezi ce amenda primesti de la city !
   Aha....asa face sens , de ce la toate casele e iarba tunsa, peluza aranjata ... Da' unii viseaza Cai Verzi pe pereti ... o lume minunata, in care veti gasi / numai copii ..... Exact : trebuie sa dai dovada de infantilitate, ca sa crezi balariile de mai sus.
 
De aici incolo, incepe partea aia risu' - plansu' : cand cauti motive de lauda a Canadei si te impleticesti in propriile contradictii ( culmea, ca nu sunt constienti ca se contrazic singuri ).


Da, necunoscutii te saluta pe strada : si ce e asa 0palpitant, ca au fost dresati din copilarie sa se comporte civilizat si nu ca maimutele ?  Ah, da, uite ca ne-am prins de ce e lumea atat de zambareata : pentru ca face parte din sarcinile de serviciu .... ca sa scoata cat mai multi bani de la tine , dupa cum singur observa. Asadar, care-i motivul de lauda ? Ca isi fac jobul ?

Nu mai am nici un dubiu ca nenea e dus cu zmeu' in lumi iluzorii ! singur si cu manuta lui scrie, cum .in Canada e .... ca peste tot ( cu oameni buni si rai ). Intelegi ca-i foarte greu si devii nemultumit.
   Pai si tu ai nevoie de CATIVA ANI, ca sa intelegi pe ce lume traiesti ? ! Eu am avut nevoie exact de 2 luni, dupa ce am aterizat in Canada, ca sa inteleg cum stau lucrurile ( si nu intelegeam boaba de engleza ). Nah, acuma ce sa zic .... Daca unii au nevoie de cativa ani ca sa inteleaga ce-i de capul lor... aveti grija din ce sursa si de la cine va luati informatiile ....


Altcineva, vrea cu tot dinadinsul sa creada ca , Ca e .... acasa !  Si dovada este pur si simplu subiectiva, iluzorie ...."simtirile ". Tanti, hai sa-ti dau o veste proasta : SIMTI ceea VREI sa simti ! Autosugestie se cheama atunci cand o faci cu intentie, constient. Canda o faci inconstient, nu's cum se cheama, insa e exact ceea ce faci tu aici ... E stupid si fara sens sa iei o simtire si sa o ridici la rang de realitate, fara nici o dovada, doar pentru ca simtirea aia ....exista ( simtim cee ace vrem constient sau inconstient sa simtim ) ...


Si la urma, recunoaste singura ca, parca nu'i chiar acasa Canada asta.... parca e o senzatie " putin falsa" ... Oare chiar nu-si da seama ca se contrazice singura ?
   Si la sfarsit ne spune cum a invatat el/ ea in Canada .... sa nu mai eticheteze oamenii . Adica sa nu mai aiba prejudecati ! Pai am o veste proasta pentru tine : nu-i nevoie sa vii in Canada, ca sa renunti la niste prejudecati. E suficient sa incepi sa gandesti singur ... sa renunti la dresajul cu care ai fost obisnuit sa "gandesti" ....

Si numa' bine ce ne-a povestit cum el nu mai are prejudecati, cand ... da cu bita in balta ! Ne toarna bulshit-ul cu patriotismul si iubirea de tara ! Ma lasi ? De ce ar fi o tara mai cu mot ca alta, doar pentru ca acolo mi-a dat drumu' mama ? Ce, ma cred Buricu' Pamantului, incat acolo unde am calcat prima oara , e loc sfant ? Jenant !

Eu am alergie la oamenii cu prejudecati, asa ca nu mai pierd vremea cu nenea asta, ca m-am lamurit. Unii isi iubesc tara, pt ca acolo i-a fatat ma'sa, altii isi iubesc religia, pt ca in religia aia i-a botezat ma'sa si tot asa ... Bulshit. eu inca astept ziua in care o sa-si taie cordonul ombilical si o sa inceapa sa gandeasca cu creierul din dotare ... 
   Pe Master-ul contradictiilor l-am lasat la urma : asta se contrazice la fel de firesc precum respira, si o face la fel de inconstient ....

   
Ne spune cum, cand a aterizat in Ca, a vazut aspectele negative ( case de carton, scoli slabe, marfa chinezeasca, etc ). Mi se pare de bun simt, sa intelegi si sa observi ce exista in jurul tau. Dupa care .... DIN NECESITATE ( ca sa-si poata face realitatea suportabila ), a trebuit sa traga o concluzie suportabila : ca daca e diferit, nu inseamna ca e mai prost. Inseamna doar ca-i diferit.
    Si daca in loc de "prost" foloseste cuvantul mai putin deranjant " diferit ", totul e ok .... la loc comanda ! De acuma putem sta linistiti : casele nu mai sunt din carton, scolile nu mai sunt proaste, marfa nu mai e chinezeasca ..... ele sunt doar "diferite" . Asta-i tehnica de braineashing folosita in cadrul sectelor : acee ade a schimba sensul cuvintelor, de a schimba cuvintele intre ele si a folosi cuvinte ambigur ( "diferit " ), ca sa nu mai poti discerne realitatea de inchipuirea e ceea ce vrei tu sa crezi.
    Am o veste proasta pentru nenea : scoate capul din nisip, si observa realitatea din jur ! Diferit nu inseamna nici " mai bun ", nici " mai rau " , nici " la fel ". Diferit nu e grad de comparatie, cum vrei tu cu ardoare sa crezi.
Da, casele in Canada sunt diferite, de acord cu tine. Acuma, raspunde-mi tu : IN CE FEL sunt ele diferite ? In mai bine, sau in mai rau ?

Si Master-ul incheie apoteotic : Canada nu trebuie injurata, pentru ca ne-a primit cu bratele deschise si ne-a adoptat ( contra cost, zic eu ) ...
Pai si ce ?  Daca are aspecte care merita injuurate, de ce sa nu injur ? O injur si pe mama. Daca are aspecte care merita aplaudate, aplaud . De ce mi-as pune ochelari de cal si as refuza sa observ aspectele negative ?
Ah, da : pentru ca Canada, m-a adoptat contra cost ...


Am o veste proasta si pentru nenea asta : nu exista nimeni si nimic pe lume aasta, pentru care sa se merite sa renunti la a gandi critic pentru o gandire de sclav, duplicitara ( m-a adoptat, deci ma fac ca nu vad alea naspa ) ...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.