Doctor Yourself

Friday, June 24, 2011

Buletin de ... Canada

In sfarsit, The Best Country of the World, dar NUMAI in judetul Ontario,  s-au hotarat sa intre in randul tarilor civilizae, si sa faca populatiei ... buletin ! Adica un ID cu poza si adresa inclusa, cu care sa te poti identifica in fata autoritatilor canadiene ( nu, pasaportul din tara de origine nu se pune... ) ...


Aici , rezidentii care inca nu sunt cetateni, se identifica cu carnetul de conducere , care e dotat cu poza si scrie si adresa pe el. Daca n-ai carnet de conducere, ai dat de belea, ca ... n-ai act canadian, cu care sa te identifici ! Si la unele institutii iti cer .... 2 acte cu care sa te identifici !
    Eu am avut o gramada de probleme din cauza asta. Singurul act pe care era scriisa adresa si avea si poza, era cardul de sanatate, dar cu care .... prin lege, e interzis sa te identifici ! E ca in bancurile cu prosti ... Cardul de rezident are poza da' n-are adresa ... Si atunci imi cereau o dovada ca locuiesc la o anumita adresa : care dovada trebuia sa fie o factura recenta pe numele meu. Da' toate facturile sunt pe numele omului meu, ca el se ocupa de asta ( eu nu inteleg iota ce se intampla, in limba asta . Cu atat mai putin, sa trebuiasca sa dau telefoane sa reclam in fiecare luna ca iarasi m-au incarcat la factura si sa ma cert cu toti la telefon... ). Deci nici factura n-aveam ...
    Si ca mine sunt multi .... Ca sa iti iei licenta de sofer, trebuie sa platesti 100 $ examenul, si cartea e in engleza : cine zmeu' poate sa invete in pasareste ? Si apoi, dupa ce iei carnetul, trebuie sa-ti mai dai si celelalte examene, altte sute de dolari, ca altfel , dupa o vreme, iti pierzi prima licenta de condus. asa ca, daca nu ai neaparata nevoie si nu ai masina ... nu arunci sute de dolari aiurea, pentru o poza cu adresa ...
   Mai ramanea ca ultima varianta, bilantul contului din banca, pe care ti-l trimit acasa cu posta : pai nici cont in banca n-am ! Ca l-am inchis demult, pentru ca nu-mi foloseste la nimic, doar ca ma tapeaza banca de taxe...
      

Si in sfarsit, dupa atatia ani in care i-au tinut pe bietii oameni fara acte, s-au prins si canadienii ca ar fi cazul sa le faca buletine ! Ca sa nu te mai tot frece la ghiseu cu facturi, acte si refuzuri ...
    Cati sunt d'astia ca mine ? Pai .... mai mult de 1 milion jumate de ontarioti .... Cati or fi in tot Raiul, nici nu vreau sa ma gandesc ...

                           Cum buletinul o sa il introduca din 2012 .... mai avem de asteptat ...
 

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.