Doctor Yourself

Thursday, May 5, 2011

Vanzare din depozit !

In Rai nu exista magazine la poarta fabricii ( care fabrica ? Majoritatea s-au mutat, ori sunt pe cale de mutare in China ... ), care sa vanda mai ieftin. Asa ca, mai ieftin vand ....depozitele de marfa la pret convenabil : parfumul meu ( Gucci - Rush ) cutia de 75 ml costa in magazine 100 $ plus taxe. Aici era 70 $ .
   Dar nu oricand si nu oricum : se da anunt in ziar ca in ziua X, e vanzare, dati navala.


                                          Depozitul era undeva prin Markham, pe la dracu' cu carti ....


                          Ajungem noi la depozitul cu pricina, si vad o coada cam asa : e mica !


                                                 Dupa colt, coada se continua cam asa :


Iar in fata depozitului : Holly Shit, se facuse coada incolacita in 7 randuri, ca un sarpe. Pentru a nu sari nimeni peste rand, cei de la security au facut culoare delimitate cu sfoara galbena : urmai culoarul si te dadeai peste cap de 7 ori, pana sa intri in depozit : dureaza fix 1 ora, pana parcurgi toate culoarele !


In holul depozitului, era o cutie cu sacose uriase rosii : fiecare trebuia sa ia o sacosa, in loc de cosuri de cumparaturi.

                                       Inauntru, culoare cu mese intinse : pline cu parfumuri !


   Care parfumuri aveau si testere, legate cu ... elastic ! Ce, credeati ca numai in Romania se fura ?


                  Ce bine ca n-am asteptat degeaba la coada aia : mi-am gasit si parfumul favorit !


Acuma, treaba cu parfumurile era cam asa : dupa ce miroseai 3-4 parfumuri, toate incepeau sa miroasa ....identic ! Nici o diferenta intre ele !
Dupa ce miroseai mai multe, nu mai simteai nici un miros. Nimic ! Pauza ! 




Daca tot nu imi mai miroase nimic, mergem mai departe, sa vedem ce gasim : creme , lotiuni, chestii. Nu merita banii : chimicale scumpe, care imi otravesc organismul.  Nu servim.



Creioane : pentru ochi, pentru buze. Puteti scrie cu ele direct pe masa : sunt special, acoperite cu hartie ...



                                                       E destul de obositor, intr-adevar ...



                        Mie mi-a fost de ajuns inghesuiala pe ziua de azi : back home, Torontesti !

13 comments:

  1. Curat Pocraca Saca ce este acolo!

    Lucisfera

    ReplyDelete
  2. Haa, penultima data am stat la coada in RO, in 1987, inainte de fugi, iar ultima data anul trecut la casa de bilete la Versailles...era o coada ca ce ai aratat tu in poze...

    http://img153.imageshack.us/img153/7656/paris2010420.jpg

    ReplyDelete
  3. Una e sa staila coada la Versailles, si alta e sa stai la coada la ... reduceri ! Cred ca in asta costa diferenta intre Eruopa - Canada ...

    ReplyDelete
  4. Madam autoarea, mata n-ai fost si tu la coada aia? Nu-mi spune, a fost doar ca studiu social.

    ReplyDelete
  5. Anonim : am spus in articol ca am fost la coada si mi-am cumparat parfum ( am pus si poza cu el ). Deci ... care-i problema ?
    Ca eu am stat sau nu la coada, schimba asta cu ceva realitatea din Canada ?

    ReplyDelete
  6. Nu, dar pt faptul ca ai stat la coada te face sa fii exact ca cei care stau la coada, pentru un parfum/cosmetice, etc... atunci unde-i problema?

    ReplyDelete
  7. Nu eu sunt cea care are o problema, ci ...tu ! Tu ai fost cel care ai venit sa-mi spui ca am stat la coada. Motiv pentru care te intreb din nou , care-i problema in asta ?
    Cu ce schimba realitatea Canadei, faptul ca eu am stat sau nu la coada. Sau poate inca nu te-ai prins ca pe blogul asta nu discutam despre mine personal ( ce am mancat, ce am cumparat si ce dureri mai am ), ci ....discutam realitatea din Canada...

    ReplyDelete
  8. Discutam 'realitatea din Canada' prin ochii tai.

    Si ca un comentariu - afla ca toata lumea sta la coada pentru reduceri, peste tot. Nu lea-a inventat cel bun, cel drept si cel viteaz...

    Iar comentariul tau de mai sus "Una e sa staila coada la Versailles, si alta e sa stai la coada la ... reduceri ! Cred ca in asta costa diferenta intre Eruopa - Canada ..." e priceless... Ii si vad pe europeni crapand de cultura, ingesuind-se sa isi ia bilete la concerte, muzee si alte evenimente culturale, atat de specifice Eu. dra ce te faci cu aia de stateal la coada (maaare) la galeries Lafayette cand erau reduceri? Mai mult ca sigur erau Canadieni lipsiti de cultura care au facut drumul pana acolo ca sa faca shopping... Mai mult ca sigur.

    ReplyDelete
  9. Cumva consideri ca prin ochii altora, coada ar fi fost mai mica ?

    ReplyDelete
  10. Nu prea iti place in Rai draga Tzipi.Eu cred ca ar fi mai bine sa te repatriezi. La noi gasesti de toate si curate.Unde mai pui ca inca se mai gasesc fructe adevarate care,dupa cate am inteles,iti vor folosi din plin!Apropo!De unde iti procuri fructele?Banuiesc ca nu mananci din acelea cu textura de plastic.

    ReplyDelete
  11. Aris : NU EXISTA in toate North America decat fructe din plastic. Nu exista alta optiune, cu exceptia ananasului venit din Cpsta Rica si a swwt mango din Peru ( asta e foarte scump si se gaseste greu ).
    Asa ca n-avem incotro, mancam fructe de plastic, pentru ca nu avem altceva.
    In Romania nu ma intorc : n-am pentru ce, n-am pentru cine, n-am de ce.

    ReplyDelete
  12. Eu ma mir cum de mai traiesti!Pai cat de hranitoare pot fi acele ,cati din nutrientii de care ai nevoie iti ofera?Macar aici in Cipru se mai cultiva cate ceva mai curat avem fructe cultivate de taranii ciprioti foarte gustoase[in special bananele care sint cultivate chiar aici]si o sumedenie de frunze verzi.

    ReplyDelete
  13. Inca mai traiesc .. organismul rezista o vreme si cu mancare de proasta calitate. O vreme doar ...
    Oricum, sunt pline spitalele, majoritatea au alergii, sunt supraponderali si cancerul e deja banal ca raceala.
    Asta e si motivul pentru care suntem disperati sa plecm din Canada cat mai repede : ca sa ne salvam viata si sanatatea ...

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.