Doctor Yourself

Wednesday, May 25, 2011

"Naiagra Fols "

Azi va scot la plimbare : la Niagara. Pe partea americana ( partea canadiana v-am aratat-o deja, pe blogul asta ). Drumul il cunoasteti deja .... e pasune. Nimic de vazut.



                                               La intrare in Niagara, pe partea canadiana :


Podul din vama . Da, aproape cand sa iesim din Torontesti, am descoperit ca eram imbracata in pantalonii de pijama si in Crocs cu 3 numere mai mari ( ca sa imi pot lua sosete plusate si sa fie lejeri in picioare ).... Da' aveam sapca, ochelari de soare si eram parfumata si rujata  !
   Omul meu a vazut ca eram in pantalonii de pijama, insa nu s-a sesizat, obisnuit fiind ca mai mergeam prin oras cu ei, mai ales cand mergeam cu masina : a crezut ca asa-i modelu' de data asta, si n-a zis nimic ...
Asadar, cum ar fi sa fiti vames, si sa apara una in pantalonide pijama, slapi cu 3 numere mai mari , care sa va spuna intr-o engleza cursiva, ca ea are pitici pe creier, fapt pt care te roaga sa vorbesti rar , clar si sa repeti fiecare propozitie. Ca ea vorbeste engleza, da' nu intelege aproape nimic din ce aude ?
Great !

                Va iesirea din vama americanilor, ne trezim ... in India ! Punjabi ....hut !


      The land of freedom ... Dupa cum se vede la fata locului, " freedom" asta e un soi de fake ... un kitch !


Americanii mi-au placut la nebunie : pentru ca le pui blitzul in fata, si nimeni nu e derajat ! Nimeni nu s-a strambat, nimeni nu m-a intrebat de ce ii fac poze, si nimeni nu s-a isterizat ca pozatul e interzis in magazinul lor. Spre deosebire de canadieni care toti sunt constipati si suspiciosi.
   In magazinele canadiene, fara exceptie, vine cineva de la paza sa-mi spuna ca pozatul e interzis in magazinul lor : too late, ca pana ma vad pe moitoare ca fac poze, pana managerul e anuntat, pana da prin statie la paza, eu deja mi-am facut damblaua. Iar pozele odata facute, sunt proprietatea mea .
   Americanii n-au avut problema asta : atat timp cat intri in magazinul lor, poti sa te dai peste cap , doar pentru faptul ca esti un potential client . Bani sa iasa, restul sunt chestii neimportante !

Deci, mergem pe insula sa vedem Niagara. Parcarea ... 10 $ la americani. La canadieni costa 18 $ .



                                                Asa se vede cascada din varful ' dealului "



                   Imediat dupa caderea de apa mare, e doar o gaura prin care curge raul :


                                               Si putin mai incolo, e caderea de apa mica :


                                  Si ce gasim fix pe marginea cascadei ? Floricele , pasarele ! Coada soricelului :


                                                                                Papadie :




E clar ca de pe malul emrican nu se vede mai nimic. Trebuie sa treceti pe partea canadiana, ca sa vedeti cascada in toata spledoarea ei.
Aici  http://niagarafallslive.com/Niagara_Falls_Webcam.htm  puteti vedea cascada in timp real, de la o camera fixa, asezata pe hotelul hilton, de pe partea canadiana.
Mai e un webcam http://www.fallsviewcam.com/  tot pe partea canadiana, si care se misca de-a lungul cascadei.
Americanii, scriu la ei pe sait programul de iluminare a cascadei si a focurilor de artificii. Care vine asa ( calculati ca Romania e cu 7 ore inaintea Canadei ) : http://www.niagarafallsusa.org/AdvisoryBoard.cfm#Falls%20Illumination%20and%20Fireworks%20Schedule

Luminile :  de la 9 p.m. - miezul noptii
Focuri artificii : incep la 10 p.m. in fiecare vineri si duminica, incepand cu 20 mai si pana in 4 septembrie

Falls Illumination and Fireworks Schedule
Illumination: 9:00PM to Midnight Daily
Fireworks: Begin at 10:00PM every Friday and Sunday from May 20th until September 4th.

5 comments:

  1. Iar am ras cu lacrimi. Pantaloni de pijama :))) asortati cu slapi si ruj :)))
    Numai tu poti face asta, ba sa mai si scrii asa de haios despre :)
    Brusc mi s-a facut dor de postarile tale mai vechi, asa ca o sa dau o raita cat de curand.
    Din cate am vazut nu a deranjat pe nimeni aparitia ta. La cum sunt imbracati ei de obicei, nici nu ma mira...

    ReplyDelete
  2. Nu deranjeaza pe nimeni costumatiile ciudate ! crezi ca sunt singura care se plimba prin oras in pantaloni de pijama ?

    ReplyDelete
  3. Am vazut odata, iesind de la metrou, un nene la vreo 50 de ani, costumat ca o dama de epoca, cu rochie scurta de crinolina si palarie pe cap. Nu stiu daca era actor si umbla cu costumul pe strada, dar mergea tare mandru.
    Cred ca daca umbli gol pe strada nimeni nu ar observa.
    Au oamenii de aici un stil de a privi, parca se uita prin tine. O fi de bine, o fi de rau? Unii zic ca e bine, ca nu esti fluierat/huiduit/admirat ca in Romania, dar zau, parca ar fi aliens.
    Cristina

    ReplyDelete
  4. Il stiu pe nenea ala, ca asa umbla de fiecare data : are mai multe crinoline. La un moment dat l-am pozat si eu de doua ori ( vara trecuta la un festival de strada si apoi in Yorkdalle Mall ) si l-am pus pe blog.

    ReplyDelete
  5. Daca nu ti-a placut Niagara, nu-i nici o problema, gusturile nu se discuta.

    Oamenii imbracati in pijama,pe strada, i-ai numarat? Cam cati la suta dintre americani/canadieni se imbraca asa? Deci, concluzia ta care este? Ca toti canadienii si americanii umbla in pijamale, pe strada?

    Ma duc din nou la Niagara si ma pun pe numarat ca la mine, in metropola, sunt raritati in pijamale, pe strada. Se vede asta si cu ochiul liber, nu neaparat cu ochelarii de cal.

    ReplyDelete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.